Ford3000 Skrevet 13. januar 2024 #241 Del Skrevet 13. januar 2024 jukkapalme skrev (3 timer siden): Dritbra, @Cid! Jeg digger fantasien din! Du burde blitt forfatter. Er ikke uenig! Cid er god! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 13. januar 2024 #242 Del Skrevet 13. januar 2024 Cid skrev (6 timer siden): Torpet Kvinneguiden Uke 3 Episode 1. Legen ankommer Torpet og det blir bestemt at jeg må dra til sykehuset. @Boetica, @jukkapalme og @Ane Rikke er bekymret men de prøver å fokusere på ukesoppdrag. De blir ferdige med ene gjerdet og grind til kuene. Det er kveld og de funderer på om jeg kommer tilbake, men så hører de noen komme utenfra. Cid: Halla folkens Alle: Cid! 😃 (Etter noen minutter) Cid: Så på sykehuset så sa de at jeg var blitt matforgiftet. Boetica: Uff da 😕 Ane: Men alt er bra nå? Cid: Ja men jeg har fått nok pølser for resten av livet 😜 Jukka: Det var bra at du kom tilbake da (Vi legger oss) Det er morgen og det banker på døren, det er Anton og han ber oss møte han utenfor. Episode 2. Anton: Sist uke så fikk dere vite at dere skulle i en tvekamp denne uken hvor vinneren får komme tilbake til Farmen gården mens den som gjør det dårligst må forlate Torpet. Siden @FrankDrebin 2 1/2 måtte forlate Torpet så er det ingen som må forlate Torpet i dag. Vi skal ha en balanse konkurranse hvor dere skal stå på ett bein på en tønne. Start NÅ! Cid: Huff.. Anton: Hold balansen Cid.. Cid: Faen. Anton: Da er Cid ute, tre igjen! Ane: Ugh dette er ukomfortabelt… Ane: (Faller) Ane: Satan! Anton: Bare Boetica og Jukka igjen! Jukka: Mister nesten følelsen i foten 😣 Boetica: Hehe går det ikke så bra Jukka? Kanskje du bare skal gi o… (Hun falt) Boetica: NEI!!! Anton: Da er du ute og du får dra tilbake til Farmen! Jukka: Juhu! Jukka sier farvel til alle og drar (Hvordan det gikk kan dere se i episode 3 av Farmen Kvinneguiden på side 10. Episode 3. Det er nå bare meg, Ane og Boetica igjen på Torpet. Vi får snart besøk av mentor og håper på en god belønning. Mentor kommer og er godt fornøyd, vi får en kurv med vin, cola, sjokolade og masse god mat 😃 (lå noen pølser der med 😶) Det blir en festkveld uten like! Vi blir alle fulle utenom meg som bare drakk brus Vi bruke den tomme vinflasken til å spille flasketuten peker på. Cid: Okey den flaska peker på skal drikke rett fra juret til kua. (spinner flasken) Cid: Haha det ble deg Boetica 😄 Boetica: 😦 Vi går ut og ser henne legge seg ned for å suge på juret, men samtidig så begynner kua å bæsje slik at Boetica får masse bæsj på seg 😂 Boetica: Ææææææsj! 🤢 Cid og Ane: Cid: Der dreit kua på draget (eller Boetica lol) (Boetica skifter klær) Ane: Vi prøver en gang til, denne gangen så den tuten peker på kline med meg Boetica: Kysser du damer da? Ane: Jeg kysser alt 😚 (Spinner flasken, den peker på meg) Cid: Oi ble meg hehe Ane: Kom hit du 🥰 Cid: Boetica: Haha! Du fikk jentelus Boetica: vi tar en siste runde med flaska. Boetica: Den flaska peker på nå må strippe for oss. Ane og meg: (Spinner flasken og den peker på meg ) Jeg begynner å strippe mens Ane og Boetica setter på musikk og hyler og jubler. Episode 4. Det er dagen derpå og Ane og Boetica har tidenes hangover Jeg har ikke men utnytter muligheten til å få sove ekstra 😎 Senere på dagen så funderer vi på hjem som vil dukke opp fra Farmen gården. (I mens på Farmen Kvinneguiden) Jukka og @Ford3000 er i tvekamp sammen, Ford skader seg og Jukka vinner dermed. Ford brakk ribbeinet sitt og drar rett til sykehuset, hun kan dessverre ikke dra til Torpet. (I mens tilbake på Torpet) Alle: Hm burde kommet noen nå 🧐 Plutselig så kommer det noen i mørket gående. Cid: Nei hei på deg! 😃 Så gøy 👏🏻 Jeg kjenner konkurranseinstinktet kommer nå…! Ha, ha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar 2024 #243 Del Skrevet 13. januar 2024 jukkapalme skrev (12 timer siden): Dritbra, @Cid! Jeg digger fantasien din! Du burde blitt forfatter. Ford3000 skrev (9 timer siden): Er ikke uenig! Cid er god! 😊 Ane Rikke skrev (9 timer siden): Så gøy 👏🏻 Jeg kjenner konkurranseinstinktet kommer nå…! Ha, ha! Takk dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar 2024 #244 Del Skrevet 18. januar 2024 Torpet Kvinneguiden Uke 4 Episode 1. Det ankommer en ny person fra Torpet. Cid: Nei hei på deg! 😃 @Sola de: Hei Cid Cid: Hva gjør du her? Sola: Siden så mange har trekt seg så trengte de en ekstra deltaker og det ble meg Cid: Kjekt da Sola hilser på @Boetica og @Ane Rikke Sola: Jeg fikk med meg en kurv med ingredienser så jeg tenkte å lage til noe godt å spise Vi spiser og koser oss. Dagen etterpå så begynner vi å prate om hvem som skal sendes i tvekamp mot Sola, vi trekker strå og Boetica trekker det korteste strået. Boetica: Jaja.. Etterpå så kommet Sola inn. Ane: Så vi har snakket sammen og vi har blitt enige om at du skal ut i tvekamp mot Boetica. Sola: Jasså, interessant. Cid: Hva har du valgt som gren? På Torpet så kan man velge mellom følgende Spikern (slå ned 10 spikere på en planke fortest mulig) Løp (om å gjøre og løpe rundt gården 3 ganger raskest) Minne (husk gjenstander fra huset) Quiz (spørsmål om diverse) Sola: Jeg har valgt Minne. Boetica: Jeg er klar Episode 2. Det er nå på tide med tvekamp. Cid: Jeg kommer til å spørre dere om å nevne 1 gjenstand som man finner inne i huset nå, den første som nevner noe som ikke finnes inni huset taper, Ane vil stå inne i huset og sjekke etter om gjenstanden finnes der. Sola: En brevåpner. Ane: Ja! Boetica: Et stearinlys. Ane: Ja! Sola: En klut. Ane: Jepp! Boetica: En børste. Ane: Hm jeg må sjekke… Ja! Sola: Hm, hva med en kam? Ane: (leter rundt) Jepp! Boetica: Hm la meg tenkte, er der en blyant? Ane: Sjekker, nei det er der ikke! Boetica: Nei faen! 😢 Cid: Det betyr at du er vinneren av tvekampen Sola og får bli her! Sola: Boetica: Ane og Cid klemmer Boetica. Ane: Det har vært helt herlig å få bli kjent med deg Boetica, jeg gleder meg til å møte deg på utsiden ❤️ Cid: Du er en artig og kul dame Boetica, du vil bli savnet 😊 Boetica: Dere 🥺❤️ Boetica drar og vi begynner på noen ukesoppdrag. Episode 3. Mentor kommer snart og vi arbeider hardt med å lage til det nye skiltet til Torpet gård og utedusjen. Mentor ankommer, han er svært fornøyd og gir oss en kurv med masse godt. Vi går inn og koser oss med masse god mat og drikke ut kvelden Om natten så våkner Sola av at jeg gnisser tenner, hun sier det til meg og truer med månelyst om ikke jeg slutter. Sola: Du det er helt umulig å få sove når du høres ut som en moped Cid: Putt noen ulldotter i ørene da. Sola: Har ingen. Cid: Huff (jeg løper ut og river av ull fra ene sauen) Sola: Cid da! 😨 Cid: Her har du ulldotter, godnatta… (Etter episoden så raser det inn med hetsende kommentarer om meg på Facebook og Kvinneguiden) Episode: Ane: Stille dag, hva skal vi finne på? HEIII!!! Cid: Hvem er det? Vi løper ut for å se hvem det er. (I mens på Farmen gården) @Athena Freyja og @KnekkeBørre er i tvekamp. Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell. Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Anton: Så nå var oppholdet ditt her på gården over, hva synes du? Børre: Jeg synes at de alle er en gjeng imbesiler og jeg er overlykkelig over å slippe å se dem igjen! Anton: Men nå er det ikke nødvendigvis over, et stykke unna her så er der et Torpet hvor du kan kjempe deg tilbake til gården. Børre: Anton: (Vanskelig fyr å skjønne seg på) (Tilbake på Torpet) Børre: Hallo fuckers! 😁 Sola: Hei der Cid: Velkommen til Torpet Børre: Jaja hvor er maten? Ane: Skal du ikke introdusere deg selv? Børre: Nei… Ane: Så frekt... Børre: Bit meg bak Ane: Nå passer du kjeften din! Fortsettelse følger… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar 2024 #245 Del Skrevet 18. januar 2024 Nå er Torpet endelig À jour med Farmen Kvinneguiden så nå kan jeg skrive en Farmen episode neste gang 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. januar 2024 #246 Del Skrevet 18. januar 2024 Cid skrev (12 minutter siden): Torpet Kvinneguiden Uke 4 Episode 1. Det ankommer en ny person fra Torpet. Cid: Nei hei på deg! 😃 @Sola de: Hei Cid Cid: Hva gjør du her? Sola: Siden så mange har trekt seg så trengte de en ekstra deltaker og det ble meg Cid: Kjekt da Sola hilser på @Boetica og @Ane Rikke Sola: Jeg fikk med meg en kurv med ingredienser så jeg tenkte å lage til noe godt å spise Vi spiser og koser oss. Dagen etterpå så begynner vi å prate om hvem som skal sendes i tvekamp mot Sola, vi trekker strå og Boetica trekker det korteste strået. Boetica: Jaja.. Etterpå så kommet Sola inn. Ane: Så vi har snakket sammen og vi har blitt enige om at du skal ut i tvekamp mot Boetica. Sola: Jasså, interessant. Cid: Hva har du valgt som gren? På Torpet så kan man velge mellom følgende Spikern (slå ned 10 spikere på en planke fortest mulig) Løp (om å gjøre og løpe rundt gården 3 ganger raskest) Minne (husk gjenstander fra huset) Quiz (spørsmål om diverse) Sola: Jeg har valgt Minne. Boetica: Jeg er klar Episode 2. Det er nå på tide med tvekamp. Cid: Jeg kommer til å spørre dere om å nevne 1 gjenstand som man finner inne i huset nå, den første som nevner noe som ikke finnes inni huset taper, Ane vil stå inne i huset og sjekke etter om gjenstanden finnes der. Sola: En brevåpner. Ane: Ja! Boetica: Et stearinlys. Ane: Ja! Sola: En klut. Ane: Jepp! Boetica: En børste. Ane: Hm jeg må sjekke… Ja! Sola: Hm, hva med en kam? Ane: (leter rundt) Jepp! Boetica: Hm la meg tenkte, er der en blyant? Ane: Sjekker, nei det er der ikke! Boetica: Nei faen! 😢 Cid: Det betyr at du er vinneren av tvekampen Sola og får bli her! Sola: Boetica: Ane og Cid klemmer Boetica. Ane: Det har vært helt herlig å få bli kjent med deg Boetica, jeg gleder meg til å møte deg på utsiden ❤️ Cid: Du er en artig og kul dame Boetica, du vil bli savnet 😊 Boetica: Dere 🥺❤️ Boetica drar og vi begynner på noen ukesoppdrag. Episode 3. Mentor kommer snart og vi arbeider hardt med å lage til det nye skiltet til Torpet gård og utedusjen. Mentor ankommer, han er svært fornøyd og gir oss en kurv med masse godt. Vi går inn og koser oss med masse god mat og drikke ut kvelden Om natten så våkner Sola av at jeg gnisser tenner, hun sier det til meg og truer med månelyst om ikke jeg slutter. Sola: Du det er helt umulig å få sove når du høres ut som en moped Cid: Putt noen ulldotter i ørene da. Sola: Har ingen. Cid: Huff (jeg løper ut og river av ull fra ene sauen) Sola: Cid da! 😨 Cid: Her har du ulldotter, godnatta… (Etter episoden så raser det inn med hetsende kommentarer om meg på Facebook og Kvinneguiden) Episode: Ane: Stille dag, hva skal vi finne på? HEIII!!! Cid: Hvem er det? Vi løper ut for å se hvem det er. (I mens på Farmen gården) @Athena Freyja og @KnekkeBørre er i tvekamp. Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell. Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Anton: Så nå var oppholdet ditt her på gården over, hva synes du? Børre: Jeg synes at de alle er en gjeng imbesiler og jeg er overlykkelig over å slippe å se dem igjen! Anton: Men nå er det ikke nødvendigvis over, et stykke unna her så er der et Torpet hvor du kan kjempe deg tilbake til gården. Børre: Anton: (Vanskelig fyr å skjønne seg på) (Tilbake på Torpet) Børre: Hallo fuckers! 😁 Sola: Hei der Cid: Velkommen til Torpet Børre: Jaja hvor er maten? Ane: Skal du ikke introdusere deg selv? Børre: Nei… Ane: Så frekt... Børre: Bit meg bak Ane: Nå passer du kjeften din! Fortsettelse følger… 😭jeg vil ikke hjeeeem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar 2024 #247 Del Skrevet 18. januar 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): 😭jeg vil ikke hjeeeem En god middag venter på deg da sammen med familie 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. januar 2024 #248 Del Skrevet 18. januar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): En god middag venter på deg da sammen med familie 😄 Og godtesnop 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar 2024 #249 Del Skrevet 18. januar 2024 Boetica skrev (7 minutter siden): Og godtesnop 😃 @Ford3000 føler seg litt bedre og kommer på besøk og har med seg snop 😄 @FrankDrebin 2 1/2 med og så kommer dere alle tilbake i finalen slik som på vanlig Farmen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2024 #250 Del Skrevet 18. januar 2024 Cid skrev (27 minutter siden): Torpet Kvinneguiden Uke 4 Episode 1. Det ankommer en ny person fra Torpet. Cid: Nei hei på deg! 😃 @Sola de: Hei Cid Cid: Hva gjør du her? Sola: Siden så mange har trekt seg så trengte de en ekstra deltaker og det ble meg Cid: Kjekt da Sola hilser på @Boetica og @Ane Rikke Sola: Jeg fikk med meg en kurv med ingredienser så jeg tenkte å lage til noe godt å spise Vi spiser og koser oss. Dagen etterpå så begynner vi å prate om hvem som skal sendes i tvekamp mot Sola, vi trekker strå og Boetica trekker det korteste strået. Boetica: Jaja.. Etterpå så kommet Sola inn. Ane: Så vi har snakket sammen og vi har blitt enige om at du skal ut i tvekamp mot Boetica. Sola: Jasså, interessant. Cid: Hva har du valgt som gren? På Torpet så kan man velge mellom følgende Spikern (slå ned 10 spikere på en planke fortest mulig) Løp (om å gjøre og løpe rundt gården 3 ganger raskest) Minne (husk gjenstander fra huset) Quiz (spørsmål om diverse) Sola: Jeg har valgt Minne. Boetica: Jeg er klar Episode 2. Det er nå på tide med tvekamp. Cid: Jeg kommer til å spørre dere om å nevne 1 gjenstand som man finner inne i huset nå, den første som nevner noe som ikke finnes inni huset taper, Ane vil stå inne i huset og sjekke etter om gjenstanden finnes der. Sola: En brevåpner. Ane: Ja! Boetica: Et stearinlys. Ane: Ja! Sola: En klut. Ane: Jepp! Boetica: En børste. Ane: Hm jeg må sjekke… Ja! Sola: Hm, hva med en kam? Ane: (leter rundt) Jepp! Boetica: Hm la meg tenkte, er der en blyant? Ane: Sjekker, nei det er der ikke! Boetica: Nei faen! 😢 Cid: Det betyr at du er vinneren av tvekampen Sola og får bli her! Sola: Boetica: Ane og Cid klemmer Boetica. Ane: Det har vært helt herlig å få bli kjent med deg Boetica, jeg gleder meg til å møte deg på utsiden ❤️ Cid: Du er en artig og kul dame Boetica, du vil bli savnet 😊 Boetica: Dere 🥺❤️ Boetica drar og vi begynner på noen ukesoppdrag. Episode 3. Mentor kommer snart og vi arbeider hardt med å lage til det nye skiltet til Torpet gård og utedusjen. Mentor ankommer, han er svært fornøyd og gir oss en kurv med masse godt. Vi går inn og koser oss med masse god mat og drikke ut kvelden Om natten så våkner Sola av at jeg gnisser tenner, hun sier det til meg og truer med månelyst om ikke jeg slutter. Sola: Du det er helt umulig å få sove når du høres ut som en moped Cid: Putt noen ulldotter i ørene da. Sola: Har ingen. Cid: Huff (jeg løper ut og river av ull fra ene sauen) Sola: Cid da! 😨 Cid: Her har du ulldotter, godnatta… (Etter episoden så raser det inn med hetsende kommentarer om meg på Facebook og Kvinneguiden) Episode: Ane: Stille dag, hva skal vi finne på? HEIII!!! Cid: Hvem er det? Vi løper ut for å se hvem det er. (I mens på Farmen gården) @Athena Freyja og @KnekkeBørre er i tvekamp. Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell. Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Anton: Så nå var oppholdet ditt her på gården over, hva synes du? Børre: Jeg synes at de alle er en gjeng imbesiler og jeg er overlykkelig over å slippe å se dem igjen! Anton: Men nå er det ikke nødvendigvis over, et stykke unna her så er der et Torpet hvor du kan kjempe deg tilbake til gården. Børre: Anton: (Vanskelig fyr å skjønne seg på) (Tilbake på Torpet) Børre: Hallo fuckers! 😁 Sola: Hei der Cid: Velkommen til Torpet Børre: Jaja hvor er maten? Ane: Skal du ikke introdusere deg selv? Børre: Nei… Ane: Så frekt... Børre: Bit meg bak Ane: Nå passer du kjeften din! Fortsettelse følger… Hahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 18. januar 2024 #251 Del Skrevet 18. januar 2024 Cid skrev (3 timer siden): Torpet Kvinneguiden Uke 4 Episode 1. Det ankommer en ny person fra Torpet. Cid: Nei hei på deg! 😃 @Sola de: Hei Cid Cid: Hva gjør du her? Sola: Siden så mange har trekt seg så trengte de en ekstra deltaker og det ble meg Cid: Kjekt da Sola hilser på @Boetica og @Ane Rikke Sola: Jeg fikk med meg en kurv med ingredienser så jeg tenkte å lage til noe godt å spise Vi spiser og koser oss. Dagen etterpå så begynner vi å prate om hvem som skal sendes i tvekamp mot Sola, vi trekker strå og Boetica trekker det korteste strået. Boetica: Jaja.. Etterpå så kommet Sola inn. Ane: Så vi har snakket sammen og vi har blitt enige om at du skal ut i tvekamp mot Boetica. Sola: Jasså, interessant. Cid: Hva har du valgt som gren? På Torpet så kan man velge mellom følgende Spikern (slå ned 10 spikere på en planke fortest mulig) Løp (om å gjøre og løpe rundt gården 3 ganger raskest) Minne (husk gjenstander fra huset) Quiz (spørsmål om diverse) Sola: Jeg har valgt Minne. Boetica: Jeg er klar Episode 2. Det er nå på tide med tvekamp. Cid: Jeg kommer til å spørre dere om å nevne 1 gjenstand som man finner inne i huset nå, den første som nevner noe som ikke finnes inni huset taper, Ane vil stå inne i huset og sjekke etter om gjenstanden finnes der. Sola: En brevåpner. Ane: Ja! Boetica: Et stearinlys. Ane: Ja! Sola: En klut. Ane: Jepp! Boetica: En børste. Ane: Hm jeg må sjekke… Ja! Sola: Hm, hva med en kam? Ane: (leter rundt) Jepp! Boetica: Hm la meg tenkte, er der en blyant? Ane: Sjekker, nei det er der ikke! Boetica: Nei faen! 😢 Cid: Det betyr at du er vinneren av tvekampen Sola og får bli her! Sola: Boetica: Ane og Cid klemmer Boetica. Ane: Det har vært helt herlig å få bli kjent med deg Boetica, jeg gleder meg til å møte deg på utsiden ❤️ Cid: Du er en artig og kul dame Boetica, du vil bli savnet 😊 Boetica: Dere 🥺❤️ Boetica drar og vi begynner på noen ukesoppdrag. Episode 3. Mentor kommer snart og vi arbeider hardt med å lage til det nye skiltet til Torpet gård og utedusjen. Mentor ankommer, han er svært fornøyd og gir oss en kurv med masse godt. Vi går inn og koser oss med masse god mat og drikke ut kvelden Om natten så våkner Sola av at jeg gnisser tenner, hun sier det til meg og truer med månelyst om ikke jeg slutter. Sola: Du det er helt umulig å få sove når du høres ut som en moped Cid: Putt noen ulldotter i ørene da. Sola: Har ingen. Cid: Huff (jeg løper ut og river av ull fra ene sauen) Sola: Cid da! 😨 Cid: Her har du ulldotter, godnatta… (Etter episoden så raser det inn med hetsende kommentarer om meg på Facebook og Kvinneguiden) Episode: Ane: Stille dag, hva skal vi finne på? HEIII!!! Cid: Hvem er det? Vi løper ut for å se hvem det er. (I mens på Farmen gården) @Athena Freyja og @KnekkeBørre er i tvekamp. Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell. Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Anton: Så nå var oppholdet ditt her på gården over, hva synes du? Børre: Jeg synes at de alle er en gjeng imbesiler og jeg er overlykkelig over å slippe å se dem igjen! Anton: Men nå er det ikke nødvendigvis over, et stykke unna her så er der et Torpet hvor du kan kjempe deg tilbake til gården. Børre: Anton: (Vanskelig fyr å skjønne seg på) (Tilbake på Torpet) Børre: Hallo fuckers! 😁 Sola: Hei der Cid: Velkommen til Torpet Børre: Jaja hvor er maten? Ane: Skal du ikke introdusere deg selv? Børre: Nei… Ane: Så frekt... Børre: Bit meg bak Ane: Nå passer du kjeften din! Fortsettelse følger… 😂😂 Så utrolig morsomt! Jeg kommer til å savne @Boetica, men er spent på de to nye. «Kjeften din», det tror jeg aldri jeg har sagt til noen. Må ha blitt hangry! 😁 Du var kreativ med saueullen, @Cid 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar 2024 #252 Del Skrevet 18. januar 2024 Ane Rikke skrev (1 time siden): 😂😂 Så utrolig morsomt! Jeg kommer til å savne @Boetica, men er spent på de to nye. «Kjeften din», det tror jeg aldri jeg har sagt til noen. Må ha blitt hangry! 😁 Du var kreativ med saueullen, @Cid 😅 Takk 😄 hva jeg skal skrive bare kommer mens jeg holder på 😅 så jeg vet med andre ord ikke hvem som vil ende opp med å vinne men det gjør det bare artigere for meg å skrive og se hva jeg kommer på 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 18. januar 2024 #253 Del Skrevet 18. januar 2024 Cid skrev (6 timer siden): @Ford3000 føler seg litt bedre og kommer på besøk og har med seg snop 😄 @FrankDrebin 2 1/2 med og så kommer dere alle tilbake i finalen slik som på vanlig Farmen Må ha med seg litt lurt i godteposen, har gjemt med noe godt å drikke også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar 2024 #254 Del Skrevet 18. januar 2024 Ford3000 skrev (6 timer siden): Må ha med seg litt lurt i godteposen, har gjemt med noe godt å drikke også 😊 En lommelerke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. januar 2024 #255 Del Skrevet 19. januar 2024 Cid skrev (10 timer siden): En lommelerke? Ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar 2024 #256 Del Skrevet 19. januar 2024 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Ja😊 Med 69% alkohol?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. januar 2024 #257 Del Skrevet 19. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Med 69% alkohol?:D Holder oss til 40%, nok futt i det ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai 2024 #258 Del Skrevet 19. mai 2024 (endret) Cid skrev (På 3.12.2023 den 20.29): Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Tilbake på gården så er alle lettet over å ha fått Børre ut, når de kommer tilbake så ligger der et brev med teksten. "Det har blitt oppdaget at flere av dere har forlatt gården og dratt på fest hos noen folk i nærheten, pakk sekkene deres og møt opp på tinget tidlig i morgen for straff!" Tagger dette siden det er lenge siden nå og noen har sikkert glemt hva som skjedde i sist episode. Følgende brukere er fortsatt med. @Freyja Valkyrie @jukkapalme Entern @Letharia @Lurven Adobyen @SVK @Hoppetaujenta @Frøkenfryden Kvakky @Peanut Uke 5. @KnekkeBørre er nå ute av Farmen Kvinneguiden mens Freyja er med videre, men det er ingen grunn til å feire siden det har blitt oppdaget juks på gården og nå venter det straff på deltakerne! Anton: Det har kommet frem at flere av dere har dratt til en hytte et stykke unna og festet opptil flere ganger, de det gjelder er. @Lurven Entern Kvakky Adobyen @Letharia Og @jukkapalme Dere skal i en tvekamp sammen hvor halvparten av dere vil måtte reise hjem umiddelbart. Alle er i sjokk 😨 Dere skal bygge et gjerde og den sine som ser best ut vil gå videre mens de 3 med de minst fine vil måtte dra hjem, KJØR! Jukka: Faen dette må jeg få til! Adobyen: Vi skal klare dette Jukka! Anton: 20 minutter igjen! Kvakky: Fuck der knakk ene planken min 😢 Entern: Bamzes 😍 dette går som smu… NEI!! Lurven: Hva skjedde Entern? Entern: Jeg ble så selvsikker og ukonsentrert at jeg sagde gjerdet i to fremfor planken 😤🫥 Letharia: Oi sann O: ( ) Anton: 2 minutter igjen! Jukka: Uff jeg må klare dette! Anton: Tiden er ute! Til å bedømme resultatet så har vi fått inn handymannen @TheHairyToothfairy Hairy: Tja, hm 🤔 Anton: Nå Hairy, hvem gjorde det verst og hvem best? Hairy: Først så vil jeg nevne den aller beste, denne personen gjorde en så god jobb at jeg kunne ansatt hen, Det er Jukka. Jukka: Juhu Anton: Da er du fortsatt med Jukka! Hairy: Og så har vi den dårligste… Dette gjerdet er så dårlig at vedkommende aldri burde få lov å bygge noe igjen i hele sitt liv! Entern. Entern: 😱😭 Anton: Da er du ute av Farmen Entern. Hairy: Og nå til slutt de to som gjorde det akkurat bra nok til å komme i topp 3, Letharia og Lurven. Letharia og Lurven: Jaaa! 😄 Anton: Gratulerer til dere og det betyr dessverre at Kvakky og Adobyen er også ute av Farmen kvinneguiden. Kvakky og Adobyen: Jukka: Adobyen og Kvakky 🥺 Lurven: Tiden med dere her har vært uforglemmelig, dere vil bli savnet! Letharia: Jeg håper dere får det bra videre i livet ❤️ Entern banner og roper til seg selv på vei ut mens Kvakky og Adobyen vinker til de andre, kanskje en dag så vil de møtes igjen Dette ble lengre enn jeg trodde så jeg lar dette bli en episode og så kommer den faktiske uke 4 episoden neste gang For å oppsummere, dette er de som fortsatt er med. Freyja Jukka Lurven Letharia SVK Hoppe Fryden Og Peanut Jeg tenker at finaleuken blir i uke 6, da skal jeg lage 3 episoder som dekker hver del av finaleuken slik som på tv, ser frem til det 😄 Endret 31. mai 2024 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mai 2024 #259 Del Skrevet 20. mai 2024 Trodde jeg var ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2024 #260 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg er med fremdeles og det er kun og bare fordi jeg hoppfører meg perfekt. Ikkeno`snusk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå