Cid Skrevet 3. desember 2023 #201 Del Skrevet 3. desember 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Tror jeg var ganske klar om vinneren.❤️ Athena? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 3. desember 2023 #202 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Athena? Klabbert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 #203 Del Skrevet 3. desember 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Klabbert 😅 Heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #204 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (21 timer siden): Uke 4. Deltakerne står opp og gjør seg klar til en ny uke, men plutselig så banker det på. Det ligger et brev utenfor hvor det står at @Entern måtte trekke seg, de andre blir sjokkerte men fortsetter som før. Anton kommer for å lese opp brevet som @Ford3000 skrev der hun utnevner den nye storbonden. "Hei mine bever venner! 🦫 Da var det dessverre min tur til å ryke ut, det var trist at det måtte ende slik men sånn ble det. @jukkapalme, jeg bærer ikke nag til deg og unner deg å være med videre! @Adobyen min venn, vi sees på utsiden til en reell bever middag 😃" Den neste storbonden blir Adobyen. Alle: Gratulerer 🥳 så fortjent Adobyen! Hvem vil du ha med opp på storbonde huset? Adobyen: Jeg kunne tenkt å spørre mine gode venninner @Athena Freyja og @Hoppetaujenta Athena og Hoppe: Det vil jeg gjerne Mentor kommer nå snart med det nye ukesoppdraget deres, inntil da lykke til (Mentor ankommer) Mentor: Denne uken så skal dere tømme utedoen, dere skal bruke avføringen derfra til å plante nye poteter. Gårdeier var nylig i Amerika hvor han smakte på noe som heter potetgull, dere skal lage 3 poser med potetgull og de skal være spicy. Og til slutt så skal dere arrangere et utdrikningslag for sønnen min som snart skal gifte seg, og til det så trenger vi 7 flasker med rødvin. Adobyen: 🤯 (dem andre fikk samme reaksjon når de hørte ukesoppdraget) Mens de holder på med oppgavene så ser de plutselig 3 stykker komme gående, det er årets utfordrere! Tvillingene @Ciaran og Ciara og @KnekkeBørre Med seg så har de med et brev hvor det står at bare 1 av dem får bli mens de 2 andre må ut i kamp om den siste plassen, de skal bestemme seg om 3 dager. Tvillingene er bare positiv og liker alt de andre gjør mens Børre tøyser i vei om at han ikke bruker refleks og andre ting. Det skal nå bestemmes og Børre får bli som vil si at tvillingene må i kamp, men ingen av dem vil være der uten den andre så de trekker seg begge. Det er nå førstekjempe valg og flere er nervøse for å bli valgt. @jukkapalme frykter å bli valgt pga at hun slo ut Ford, @Letharia har gått en del under radaren så hun er redd for at det skal få konsekvenser for henne. @Adobyen: Jeg hadde egentlig tenkt til å velge Jukka men pga uventede ting som har hendt denne uken så faller valget mitt på utfordreren Børre. Børre: Ja da kan du bare glemme at jeg bidrar noe mer til ukesoppdraget! Athena: Hva prater du om? Du har jo ikke bidratt i det hele tatt… Børre: Du er bare misunnelig fordi jeg er så kuuul 😎 Athena og resten: Det er nå utdrikningslag og det blir full fest, Børre blir for full og begynner å tulle og skrøne som en tulling. Athena ber han om å roe seg ned men da kaller han henne for en prippen gretten dame. Athena himler med øynene og går vekk, etter de andre har lagt seg så går han bort til chili plantene og tømmer hageslangen sin på dem O.o Ukesoppdraget ser ut til å gå bra men når Hoppe drar for å plukke chilien til potetgullet så synes hun at de lukter rart, en ordentlig stram lukt. Hun drar bort til Adobyen og viser han, han kjenner igjen lukten, noen har pissa på chiliene 🤢 Adobyen samler alle deltakerne. Adobyen: Jeg trodde aldri at jeg skulle måtte spørre et slikt spørsmål men har noen av dere pissa på chiliene? Børre: Jeg så Athena gjøre det! Athena: Hva faen nei æsj! Børre: Sier du at jeg lyger? 😏 Athena: Ja… Adobyen: Da så.. Vi får håpe at mentor tar i mot bare vanlig saltet potetgull. Athena drar bort til Børre etterpå for å konfrontere han. Athena: Hva i helvete er problemet ditt egentlig?! Børre: Problemet mitt? Det er ikke jeg som pisser på chilier 😜 Athena: Du vet så jævlig godt at det var DU som gjorde det! 🤬 Børre: Nei hør nå her! (Tar henne på armen) Athena: Du rører ikke meg!!! (Klapper til Børre) Børre: Din jævla kjerring! (Går vekk i sinne) Athena: Stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur! Athena drar inn til de andre og får roet seg ned, Letharia og Hoppe er enige med henne om at Børre må ut! Mentor ankommer gården for å sjekke ukesoppdraget, alt ser ut til å være bra utenom potetgullet som ikke var spicy. Men utdrikningslaget gikk bra så dere vinner, her er 20kr som dere kan bruke på markedet. Det er nå andrekjempe valg, når Børre blir spurt om hvem han velger så sier han. Børre: Jeg velger denne personen fordi jeg synes hun fortjener å havne i kamp, jeg velger Athena. De drar begge til hver sin hytte. I mens så drar Adobyen og Hoppe til markedet, der så har de en hoppetau konkurranse, den som hopper mest i løpet av et minutt vinner! Hoppe melder seg og vinner overlegent, de vinner en fyrstekake og en flaske schweppes. I mens på andrekjempe hytta så skal Athena velge gren, valgene hennes er Stirrekonkurranse Bryting Pølsespisingkonkurranse Kunnskapskonkurranse Ikke lov å le på farmen Athena velger Stirrekonkurranse. Deltakerne er samlet til tvekamp. Anton: I denne grenen så skal dere stirre på hverandre uten å blunke, den første som blunker taper og er ute av Farmen. Tvekampen starter nå! Athena og Børre stirrer intenst på hverandre. Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell. Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Tilbake på gården så er alle lettet over å ha fått Børre ut, når de kommer tilbake så ligger der et brev med teksten. "Det har blitt oppdaget at flere av dere har forlatt gården og dratt på fest hos noen folk i nærheten, pakk sekkene deres og møt opp på tinget tidlig i morgen for straff!" 😂😂😂 Jeg kan garantere at dette er på en prikk slik det hadde utartet seg. Bortsett fra at jeg hadde aldri turt å kalle Athena ei kjærring.. ikke så hun hørte det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #205 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 Jeg kan garantere at dette er på en prikk slik det hadde utartet seg. Bortsett fra at jeg hadde aldri turt å kalle Athena ei kjærring.. ikke så hun hørte det iallefall Da hadde hun nok sendt kjæledyret sitt etter deg, hele veien hjem til byen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #206 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Da hadde hun nok sendt kjæledyret sitt etter deg, hele veien hjem til byen din. Ah fader! Kattekjærringer ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #207 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Ah fader! Kattekjærringer ass Den elsker pepperkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #208 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (21 minutter siden): Den elsker pepperkake Selve deigen eller ferdig stekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #209 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Selve deigen eller ferdig stekt? Begge bra du ikke er laget av mokkabønner for da hadde nok @Frøkenfryden spist deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #210 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Begge bra du ikke er laget av mokkabønner for da hadde nok @Frøkenfryden spist deg Kvisene mine er laget av Mokkabønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #211 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Kvisene mine er laget av Mokkabønner Hva må man spise for å få uren sjokolade hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2023 #212 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (På 3.12.2023 den 20.29): Uke 4. Deltakerne står opp og gjør seg klar til en ny uke, men plutselig så banker det på. Det ligger et brev utenfor hvor det står at @Entern måtte trekke seg, de andre blir sjokkerte men fortsetter som før. Anton kommer for å lese opp brevet som @Ford3000 skrev der hun utnevner den nye storbonden. "Hei mine bever venner! 🦫 Da var det dessverre min tur til å ryke ut, det var trist at det måtte ende slik men sånn ble det. @jukkapalme, jeg bærer ikke nag til deg og unner deg å være med videre! @Adobyen min venn, vi sees på utsiden til en reell bever middag 😃" Den neste storbonden blir Adobyen. Alle: Gratulerer 🥳 så fortjent Adobyen! Hvem vil du ha med opp på storbonde huset? Adobyen: Jeg kunne tenkt å spørre mine gode venninner @Athena Freyja og @Hoppetaujenta Athena og Hoppe: Det vil jeg gjerne Mentor kommer nå snart med det nye ukesoppdraget deres, inntil da lykke til (Mentor ankommer) Mentor: Denne uken så skal dere tømme utedoen, dere skal bruke avføringen derfra til å plante nye poteter. Gårdeier var nylig i Amerika hvor han smakte på noe som heter potetgull, dere skal lage 3 poser med potetgull og de skal være spicy. Og til slutt så skal dere arrangere et utdrikningslag for sønnen min som snart skal gifte seg, og til det så trenger vi 7 flasker med rødvin. Adobyen: 🤯 (dem andre fikk samme reaksjon når de hørte ukesoppdraget) Mens de holder på med oppgavene så ser de plutselig 3 stykker komme gående, det er årets utfordrere! Tvillingene @Ciaran og Ciara og @KnekkeBørre Med seg så har de med et brev hvor det står at bare 1 av dem får bli mens de 2 andre må ut i kamp om den siste plassen, de skal bestemme seg om 3 dager. Tvillingene er bare positiv og liker alt de andre gjør mens Børre tøyser i vei om at han ikke bruker refleks og andre ting. Det skal nå bestemmes og Børre får bli som vil si at tvillingene må i kamp, men ingen av dem vil være der uten den andre så de trekker seg begge. Det er nå førstekjempe valg og flere er nervøse for å bli valgt. @jukkapalme frykter å bli valgt pga at hun slo ut Ford, @Letharia har gått en del under radaren så hun er redd for at det skal få konsekvenser for henne. @Adobyen: Jeg hadde egentlig tenkt til å velge Jukka men pga uventede ting som har hendt denne uken så faller valget mitt på utfordreren Børre. Børre: Ja da kan du bare glemme at jeg bidrar noe mer til ukesoppdraget! Athena: Hva prater du om? Du har jo ikke bidratt i det hele tatt… Børre: Du er bare misunnelig fordi jeg er så kuuul 😎 Athena og resten: Det er nå utdrikningslag og det blir full fest, Børre blir for full og begynner å tulle og skrøne som en tulling. Athena ber han om å roe seg ned men da kaller han henne for en prippen gretten dame. Athena himler med øynene og går vekk, etter de andre har lagt seg så går han bort til chili plantene og tømmer hageslangen sin på dem O.o Ukesoppdraget ser ut til å gå bra men når Hoppe drar for å plukke chilien til potetgullet så synes hun at de lukter rart, en ordentlig stram lukt. Hun drar bort til Adobyen og viser han, han kjenner igjen lukten, noen har pissa på chiliene 🤢 Adobyen samler alle deltakerne. Adobyen: Jeg trodde aldri at jeg skulle måtte spørre et slikt spørsmål men har noen av dere pissa på chiliene? Børre: Jeg så Athena gjøre det! Athena: Hva faen nei æsj! Børre: Sier du at jeg lyger? 😏 Athena: Ja… Adobyen: Da så.. Vi får håpe at mentor tar i mot bare vanlig saltet potetgull. Athena drar bort til Børre etterpå for å konfrontere han. Athena: Hva i helvete er problemet ditt egentlig?! Børre: Problemet mitt? Det er ikke jeg som pisser på chilier 😜 Athena: Du vet så jævlig godt at det var DU som gjorde det! 🤬 Børre: Nei hør nå her! (Tar henne på armen) Athena: Du rører ikke meg!!! (Klapper til Børre) Børre: Din jævla kjerring! (Går vekk i sinne) Athena: Stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur! Athena drar inn til de andre og får roet seg ned, Letharia og Hoppe er enige med henne om at Børre må ut! Mentor ankommer gården for å sjekke ukesoppdraget, alt ser ut til å være bra utenom potetgullet som ikke var spicy. Men utdrikningslaget gikk bra så dere vinner, her er 20kr som dere kan bruke på markedet. Det er nå andrekjempe valg, når Børre blir spurt om hvem han velger så sier han. Børre: Jeg velger denne personen fordi jeg synes hun fortjener å havne i kamp, jeg velger Athena. De drar begge til hver sin hytte. I mens så drar Adobyen og Hoppe til markedet, der så har de en hoppetau konkurranse, den som hopper mest i løpet av et minutt vinner! Hoppe melder seg og vinner overlegent, de vinner en fyrstekake og en flaske schweppes. I mens på andrekjempe hytta så skal Athena velge gren, valgene hennes er Stirrekonkurranse Bryting Pølsespisingkonkurranse Kunnskapskonkurranse Ikke lov å le på farmen Athena velger Stirrekonkurranse. Deltakerne er samlet til tvekamp. Anton: I denne grenen så skal dere stirre på hverandre uten å blunke, den første som blunker taper og er ute av Farmen. Tvekampen starter nå! Athena og Børre stirrer intenst på hverandre. Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell. Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers! Tilbake på gården så er alle lettet over å ha fått Børre ut, når de kommer tilbake så ligger der et brev med teksten. "Det har blitt oppdaget at flere av dere har forlatt gården og dratt på fest hos noen folk i nærheten, pakk sekkene deres og møt opp på tinget tidlig i morgen for straff!" Råbra, Cid! Skulle gjerne sett den episoden på tv, haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #213 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Råbra, Cid! Skulle gjerne sett den episoden på tv, haha Hadde blitt litt som Laila vs Lasse 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2023 #214 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hadde blitt litt som Laila vs Lasse 😂 Haha, ja! Glemmer aldri krangelen mellom de to 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #215 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, ja! Glemmer aldri krangelen mellom de to 😂 Jeg ropte stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur med Laila sin stemme inne meg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #216 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg ropte stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur med Laila sin stemme inne meg 😂 Pissmaur er en heftig glose. Vanskelig å komme seg etter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #217 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Pissmaur er en heftig glose. Vanskelig å komme seg etter den Dro du til Carl sin hage og pissa på plantene hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #218 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Dro du til Carl sin hage og pissa på plantene hans? Det også. Så koblet jeg til strøm, så nå har ha El i Hagen sin også. Fakturerte selvfølgelig overpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #219 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det også. Så koblet jeg til strøm, så nå har ha El i Hagen sin også. Fakturerte selvfølgelig overpris. Fikk du støt som Marv i Home Alone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #220 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Fikk du støt som Marv i Home Alone? Óg strykejern i fjeset!! Leie greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå