Gå til innhold

Lite utvalg på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tinder burde endre algoritmene sine. Innføre en "sveipefaktor" der man regnet ut i prosent hvor mange av de man ser på man sveiper til høyre eller trykker like på. Jo høyere prosent, jo lavere prioritering mhp. visning av profil. Og så må kan selvsagt få mulighet til å filtrere på det, f.eks kun se de som høyresveiper/liker maks 10% av profilene.

Anonymkode: a43f7...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (10 timer siden):

Ja, men det kommer av at normalt oppegående og heterofile menn ikke har så vanvittig oppblåst selvbilde. Man ser jo på jenter/kvinnfolk hvordan de gjeiter seg til og tar hele tiden snapper og profilbilder av seg selv i alle mulige vinkler, og i alle mulige anledninger, helt uten blygsel. Ser fjollete nok ut at kvinner holder på sånn, om ikke menn også skulle gjøre det. Poenget er: Oppegående, heterofile menn liker egentlig ikke å ta bilder av seg selv, og har dermed ikke noe særlig trening i å ta "bra" bilder av seg selv...og det skal man være glad for! 

Ikke alle kvinner holder på med slike narsissistiske bilder av seg selv for å bli sett !!! Men dem ser du ikke fordi de ikke eksponerer seg selv i sosiale medier. Men er mer anomyme.

Anonymkode: ee7e6...6e6

Skrevet

Menn gjør veldig lite for å se ålreite ut, damer gjør mye for å se bra ut. 

Anonymkode: c3f8e...173

Skrevet
Nattens rytter skrev (11 timer siden):

Kom dykk ut av storbyane og finn dykk ein mann på bygda. Det er nøgda av kjekke ungkarar utanfor allfarveg. 

Men kva kan dei kjekke karane by på? Eg håpar det ikke berre er elgjakt, tv og gardsarbeid, for det er litt kjedeleg for nokre av oss.

Anonymkode: 94b7e...8d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Menn gjør veldig lite for å se ålreite ut, damer gjør mye for å se bra ut. 

Anonymkode: c3f8e...173

😂

Selfie i en vinkel som skjuler alt fettet, snapchatfilter for å fjerne problemhud, sminke for å gi inntrykk av å være penere enn man er etc.

Jada, jeg er enig i at kvinner er langt flinkere til slikt.

Fordelen med å gjøre slik som meg er at jeg bare overrasker positivt når de ser at jeg faktisk ligner på bildene...

Anonymkode: 1de8b...903

Skrevet
13 hours ago, Nattens rytter said:

Kom dykk ut av storbyane og finn dykk ein mann på bygda. Det er nøgda av kjekke ungkarar utanfor allfarveg. 

Det vil jeg tro, men hvor finner vi mennene på bygda? Min nærmeste bygd har bare dyreskue en gang i året. 

Anonymkode: b9e97...8d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror du har misforstått noe her. Det er ingen offentliggjøring av antall likes du har fått. Det er kun du som sitter på den informasjonen.  

Anonymkode: d0fb0...d27

Åja!! Haha! Bra 😂

Men hvorfor må man da samle likes fra folk man ikke liker, for å matche med folk man liker? 

Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Åja!! Haha! Bra 😂

Men hvorfor må man da samle likes fra folk man ikke liker, for å matche med folk man liker? 

Jeg tror nesten du bør laste ned og prøve 😉

Konseptet hvis du har gratisversjonen, er at det blir match når to stykker har likt hverandre. De vet ikke hvem det er som har gitt dem likes, men Tinder forteller deg at du har x antall likes. 

Hvis du har en betalt versjon, så får du derimot se hvem som liker deg, og kan bruke mer tid på å vurdere dem, samtidig som du kan sveipe som vanlig på resten av bunken.  

Begrepet "samle" på likes, eller matcher, kommer av at mange er fornøyd bare med å se at antallet øker, og får pleiet egoet sitt på den måten.  En veldig stor andel på Tinder, er ikke der for å møte noen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror nesten du bør laste ned og prøve 😉

Konseptet hvis du har gratisversjonen, er at det blir match når to stykker har likt hverandre. De vet ikke hvem det er som har gitt dem likes, men Tinder forteller deg at du har x antall likes. 

Hvis du har en betalt versjon, så får du derimot se hvem som liker deg, og kan bruke mer tid på å vurdere dem, samtidig som du kan sveipe som vanlig på resten av bunken.  

Begrepet "samle" på likes, eller matcher, kommer av at mange er fornøyd bare med å se at antallet øker, og får pleiet egoet sitt på den måten.  En veldig stor andel på Tinder, er ikke der for å møte noen. 

Nein 😅

Sannt, okei da gir det mening

Trodde som du også sier at folk bare ble fanget i å kaste bort tiden sin ved å bli likt, istedenfor at fokuset var på å møte andre.. som er synd, men frivilig

Men da forstår jeg 😊 Takk for at du tok deg tid til å forklare

Kanskje likes er bra, du kan ikke bli utsatt av folk du ikke liker på tinder uten å like dem selv, som andre sider. Men du har muligheten til å vise en viss interesse, om de skulle vise seg å betale for å ha tinder. Det er jo fint

Skrevet

Ser en del attraktive menn i Oslo, men ikke på tinder. Så som ts skriver blir de som er kjekke ja, men ikke noen supermodeller høye på seg selv fordi det er få av dem

Anonymkode: 2ba4d...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...