Gå til innhold

Lite utvalg på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man kan ikke klage over at det ikke finnes noen som er bra nok for en selv hvis man ikke selv har noen kvaliteter å tilby tilbake !

Anonymkode: ee7e6...6e6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående bilder, så er det og mange damer som har passe elendige bilder på profilen, og altfor mange med skrytebilder (kajakk, fjelltopp, bunad, trening osv) 

Det er vel 4 menn per dame på Tinder, så det er ikke noe bedre utvalg for oss menn, statistisk sett.  Damene som velger hvem de vil matche med.

De færreste damer har bio, mulig det samme gjelder menn og?  Ikke rart det blir mange mislykkede dater hvis en kun går etter bilder. Gjelder begge kjønn.

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kom dykk ut av storbyane og finn dykk ein mann på bygda. Det er nøgda av kjekke ungkarar utanfor allfarveg. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (8 minutter siden):

Ja, men det kommer av at normalt oppegående og heterofile menn ikke har så vanvittig oppblåst selvbilde. Man ser jo på jenter/kvinnfolk hvordan de gjeiter seg til og tar hele tiden snapper og profilbilder av seg selv i alle mulige vinkler, og i alle mulige anledninger, helt uten blygsel. Ser fjollete nok ut at kvinner holder på sånn, om ikke menn også skulle gjøre det. Poenget er: Oppegående, heterofile menn liker egentlig ikke å ta bilder av seg selv, og har dermed ikke noe særlig trening i å ta "bra" bilder av seg selv...og det skal man være glad for! 

Hehe, ooog jentene av motsatte leir med ‘dårlig kvalitet’ på bildene sine… de virker jo mer tilbakestående.. lette å utnytte.. gode merkelapper på seg selv er som smykker man tar på seg. Folk generelt sett er ikke så flotte og fantastiske. Da hadde jo samfunnet vært mye mer perfekt. Men da på grunn av at folk hadde vært mer interessert i å gi fremfor å ta, men det kommer jo aldri til å skje. Det er tungt og slitsomt å være dum. 

Anonymkode: c6e5d...0c0

• Liker 1
Skrevet

Tror heller det er noe galt med dem som sier det ikke er noen kjekke der😅 selv synes jeg det er får mye utvalg , får mange kjekke ser bare kjekkaser å ikke personlighet! Kvinne 25 år

Anonymkode: 4fe9c...f30

• Liker 1
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (På 1.11.2022 den 11.21):

Du har helt rett, og jeg vet hvorfor det blir sånn. De aller fleste kvinner, uansett hvordan dem ser ut, har en eller flere ganger hatt sex med "kjekkaser" langt over sin liga! Dette fører til at dem tenker: " Wooow, den kjekkasen ville ha sex med meg😍 Da må jeg jo være dritfin, for han kan jo få hvem han vil 🥰 Jaja, dessverre ble det ikke noe mer denne gang, men han må jo ha likt meg da😇". Dermed legger dem lista der, og tror i fullt alvor at dette er ligaen de hører hjemme i ! De ser selvsagt ikke, eller vil ikke se at disse mennene aldri i verden ville gått noe videre med dem, eller tatt dere med hjem til foreldre og venner, for å si det sånn. 

Man ser det også på datingsidene på facebook. Kvinnfolk får masse likes og kommentarer uansett utseende, og i rusen av sin "suksess" så legger de ut innlegg etter innlegg, mer og mer "likes", og egoet vokser og vokser😆  Jeg syns synd på de "vanlige" mannfolka som prøver å by på seg selv, og får ofte ikke en eneste "likes". Innimellom er det en skikkelig kjekkas som legger ut noe, og da hiver alle kvinnfolka seg over tastaturet og trykker 👍 og 💗. Endelig har dem funnet noen i SIN liga ! Det er helt fjollete å se på !

Helt sant!

Denne videoen tar det på kornet 😅

Jeg har sett dette på Tinder selv, er relativt kjekk. Testet med et profilbilde som fikk 8.9 på "photofeeler" der det motsatte kjønn vurderer hvor kjekk du er, og så regnes det ut en karakter ut fra hva andre får. 8.9 er topp 20%. Tok et par bilder til, ingen under 7,5 og skrev en ok profiltekst.

Jeg swipet på alle (slik alle menn gjør?) 😂

De som matchet var stort sett helt vanvittig lite attraktive, og de skrev ofte først, et hjerte eller blunkefjes eller noe slikt. Helt ærlig ville jeg rangert dem som 2-4 i de fleste tilfellene. Ja, det var noen som var på mitt nivå der også, men det var ikke mange!

Det som er helt utrolig er at så mange, beklager å si det, mindre pene kvinner prøver seg på meg som om de skulle være i min liga utseendemessig. Hvis jeg hadde vært 2-3 på skalaen, overvektig med noen unger på slep og skjev hodeform etc. hadde jeg aldri prøvd meg på kvinner som åpenbart er langt over meg. Disse har garantert fått blåst opp selvbildet sitt av noen andre menn som er penere enn seg, og nå nekter de noen form for "settling" med noen som er i nærheten av dem selv utseendemessig.

Som sagt, fikk noen pene også, men vanvtittig mange som i en normall verden BURDE skjønt at jeg aldri ville hatt dem for noe annet enn desperat sex, og jeg vil ikke ha dem for det engang, jeg hadde ikke klart å gjennomføre.

Jeg tør nesten ikke å tenke på hvor ille Tinder må være for menn som er rundt 4-5 selv. De får sikkert bare matcher med de absolutt minst pene kvinnene, som i tillegg mener at han ikke er pen nok for dem 😂

Anonymkode: 1de8b...903

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt sant!

Denne videoen tar det på kornet 😅

Jeg har sett dette på Tinder selv, er relativt kjekk. Testet med et profilbilde som fikk 8.9 på "photofeeler" der det motsatte kjønn vurderer hvor kjekk du er, og så regnes det ut en karakter ut fra hva andre får. 8.9 er topp 20%. Tok et par bilder til, ingen under 7,5 og skrev en ok profiltekst.

Jeg swipet på alle (slik alle menn gjør?) 😂

De som matchet var stort sett helt vanvittig lite attraktive, og de skrev ofte først, et hjerte eller blunkefjes eller noe slikt. Helt ærlig ville jeg rangert dem som 2-4 i de fleste tilfellene. Ja, det var noen som var på mitt nivå der også, men det var ikke mange!

Det som er helt utrolig er at så mange, beklager å si det, mindre pene kvinner prøver seg på meg som om de skulle være i min liga utseendemessig. Hvis jeg hadde vært 2-3 på skalaen, overvektig med noen unger på slep og skjev hodeform etc. hadde jeg aldri prøvd meg på kvinner som åpenbart er langt over meg. Disse har garantert fått blåst opp selvbildet sitt av noen andre menn som er penere enn seg, og nå nekter de noen form for "settling" med noen som er i nærheten av dem selv utseendemessig.

Som sagt, fikk noen pene også, men vanvtittig mange som i en normall verden BURDE skjønt at jeg aldri ville hatt dem for noe annet enn desperat sex, og jeg vil ikke ha dem for det engang, jeg hadde ikke klart å gjennomføre.

Jeg tør nesten ikke å tenke på hvor ille Tinder må være for menn som er rundt 4-5 selv. De får sikkert bare matcher med de absolutt minst pene kvinnene, som i tillegg mener at han ikke er pen nok for dem 😂

Men hvorfor swiper du på dem om du ikke er innterisert i? Gjør du ikke det, så slipper du styret med meldinger du ikke vil ha 😅 Om de får match fra deg tror de jo genuint du er innterisert, å du har jo ikke gitt dem tegn til annet? 🤷‍♀️ 

Men tinder er nok hardt ja

Å da tar du heller ikke å gir dem forhåpninger for en kjekkas...så da har de kanskje swipet på disse uatraktive etterhvert? Som mange sier

Endret av Rosakatt
  • Liker 2
Skrevet
Rosakatt skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor swiper du på dem om du ikke er innterisert i? Gjør du ikke det, så slipper du styret med meldinger du ikke vil ha 😅 Om de får match fra deg tror de jo genuint du er innterisert, å du har jo ikke gitt dem tegn til annet? 🤷‍♀️ 

Å da tar du heller ikke å gir dem forhåpninger for en kjekkas...så da har de kanskje swipet på disse uatraktive etterhvert? Som mange sier

Fordi som mann så er det mye lavere kjangs for å få likes, isteden for å swipe kun på de man finner attraktive så swiper man på alle for og være mer effektiv. 

Som mann er det kvantitet som gjelder, da kan man heller fjerne eller ignorere de damene man ikke finner attraktiv selv.

Anonymkode: 072e4...e17

• Liker 1
Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Sosialt eksperiment egentlig. Er ikke på Tinder nå, og det koster meg jo ikke noe med en intetsigende melding med et hjerte.... det er ikke som om man får veldig mange meldinger som mann uansett, med mindre man er en soleklar 10/10. Om de ikke har skjønt at strategien til veldig mange menn er å sveipe alle til høyre og så grovsortere, så får de ta det på sin kappe. Sånn blir det når det er så enorm skjevfordeling i "økonomien". Jeg gidder ikke å bruke tid på å vurdere kvinner der 90%+ uansett vil velge meg bort fordi de venter på mr. Perfect.

Egentlig ville jeg bare vite om det er så ille for menn som jeg har hørt, og det er det. Kvinner der har overhodet ikke innsikt i hvor lite attraktive de er.

Jeg overdriver ikke når jeg sier at den absolutte majoriteten av de som matchet og tok kontakt er MAKS 4/10, mens jeg ikke hadde et eneste bilde som hadde blitt vurdert under 7,5 av kvinner i mitt aldersspenn på en side der man vurderer utseende.

Jeg fikk noen som jeg rent utseendemessig matchet med også, det skal sies, men det var bedrøvelige greier. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi som mann så er det mye lavere kjangs for å få likes, isteden for å swipe kun på de man finner attraktive så swiper man på alle for og være mer effektiv. 

Som mann er det kvantitet som gjelder, da kan man heller fjerne eller ignorere de damene man ikke finner attraktiv selv.

Åjaa..

Men du er litt av problemet for de andre mennene, MEN jeg forstår. Det øker din sjangse hos de du egentlig vil ha

Forstår ikke hvorfor det skal være likes på tinder, kanskje om de fjernet den funksjonen det hadde blitt bedre der inne

Det at noen andre liker han, betyr jo uansett ikke at han med garanti passer for meg, å man vet jo heller ikke med garanti hvordan noen er gjennom en profil 

Men? Det blir jo ikke kvantitet om du uansett fjerner dem etterpå? 😂

Skrevet

Vurderer Tinder. Ikke for å få en ny mann, for tidlig. Men kanskje en venn. En person man kan gjøre hyggelige ting sammens med. 

Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden):

Nei, dropp det ! Sikkert ingen som er bra nok for deg 😛 

Nettopp gått ut av langvarig forhold. Jeg er ikke bra nok for andre akkurat nå. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sosialt eksperiment egentlig. Er ikke på Tinder nå, og det koster meg jo ikke noe med en intetsigende melding med et hjerte.... det er ikke som om man får veldig mange meldinger som mann uansett, med mindre man er en soleklar 10/10. Om de ikke har skjønt at strategien til veldig mange menn er å sveipe alle til høyre og så grovsortere, så får de ta det på sin kappe. Sånn blir det når det er så enorm skjevfordeling i "økonomien". Jeg gidder ikke å bruke tid på å vurdere kvinner der 90%+ uansett vil velge meg bort fordi de venter på mr. Perfect.

Egentlig ville jeg bare vite om det er så ille for menn som jeg har hørt, og det er det. Kvinner der har overhodet ikke innsikt i hvor lite attraktive de er.

Jeg overdriver ikke når jeg sier at den absolutte majoriteten av de som matchet og tok kontakt er MAKS 4/10, mens jeg ikke hadde et eneste bilde som hadde blitt vurdert under 7,5 av kvinner i mitt aldersspenn på en side der man vurderer utseende.

Jeg fikk noen som jeg rent utseendemessig matchet med også, det skal sies, men det var bedrøvelige greier. 

Forstår, det er jo morsomt, men også ikke så like festlig når resultatet tikker inn 😅

Men det bidrar jo til skjevfordelingen i økonomien? 😂

Nei, ikke vet jeg hva andre tenker, men kan betrygge deg om at som stygg kvinne er jeg veldig klar over det, å utsetter ikke tinder menn for uønsket oppmerksomhet. Så vi finns.

Bra du fikk noen iallefall, om det er forhold du ser etter, trenger du tross alt bare en 😅

(men vet, hva er sannsynligheten for at hun er blandt de få)

Men er det ligg du håper på, au..

Skrevet
Rosakatt skrev (9 minutter siden):

Åjaa..

Men du er litt av problemet for de andre mennene, MEN jeg forstår. Det øker din sjangse hos de du egentlig vil ha

Forstår ikke hvorfor det skal være likes på tinder, kanskje om de fjernet den funksjonen det hadde blitt bedre der inne

Det at noen andre liker han, betyr jo uansett ikke at han med garanti passer for meg, å man vet jo heller ikke med garanti hvordan noen er gjennom en profil 

Jo, man får liket flere jenter på kortere tid, det vil altså øke kjangsen for at du liker en pen jente som også liker deg tilbake. Ganske simpel matematikk dette her.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, man får liket flere jenter på kortere tid, det vil altså øke kjangsen for at du liker en pen jente som også liker deg tilbake. Ganske simpel matematikk dette her.

Hvor mange du liker skal ikke gå utover dømmekraften til en pen jente? 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, men vi var 2 i forholdet. Jeg har min andel av skyld for at ting gikk galt. Kunne bare ønske meg en venn. Gå på konserter sammens med. Teater. Er underernært på mine interesser. 

• Hjerte 2
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Åjaa..

Forresten, 8,9 betyr "89%" så det betyr at bildet ble rangert som i praksis "topp 10%". Det var ikke et fantastisk bilde på noe vis, men helt okei og ratet av samme aldersgruppe kvinner som jeg hadde på Tinder. Alle bildene var bare mobilbilder fra 8-9 på den siden, men man kan jo se at jeg er slank, har pene trekk og ingen skavanker.

Som sagt er det i stor grad bortkastet tid å velge hvem man synes er attraktiv på bilder på Tinder som mann. Mye raskere å "like" alle og så unmatche etterpå eventuelt. Kvinner gir jo bort likes til 1/20 eller noe slikt, og i mitt område vil jeg tro det er verre siden det er massivt overskudd av menn her jeg bor.

Det var uansett mest et eksperiment som gikk akkurat som jeg hadde forutsett, så jeg brukte ikke veldig mye tid på det. Resultatet var at kvinner har vanvittige forventninger, og om jeg hadde ligget med noen av de så hadde de helt sikkert sutret til venninnene sine over hvor ille Tinder er, etter at jeg ikke ville noe mer enn tilfeldig sex en lørdagskveld. Jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke er det minste tiltrukket av dog, så det ble ingen "stakkars kvinner" her ;)

• Liker 2
Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Hvor mange du liker skal ikke gå utover dømmekraften til en pen jente? 

Jo men statistisk så er det jo større kjangse for å like en pen jente som også liker deg tilbake jo flere jenter man swiper på.

akkurat som jo flere lottokuponger man kjøper jo større kjangs er det at man vinner, men det er jo aldri sikkert.

• Liker 1
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (2 minutter siden):

Ok, Ja det kan vi godt gjøre :) 

Slick 😎

Skrevet

Ja der var det lite utvalg intet som passer  en mann som meg der :( 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...