Helene Skrevet 14. november 2022 #61 Skrevet 14. november 2022 Kjenner at jeg er veldig fornøyd som singel. Men, skulle gjerne hatt en venn å gå ut sammens med. En som har litt mine interesser, og som kunne utfordret meg på nye ting. Er riktig nok passert 50, men er åpen for nye ting. Bare ikke hoppe i strikk. Når det er sagt, har hoppet i fallskjerm.
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #62 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forresten, 8,9 betyr "89%" så det betyr at bildet ble rangert som i praksis "topp 10%". Det var ikke et fantastisk bilde på noe vis, men helt okei og ratet av samme aldersgruppe kvinner som jeg hadde på Tinder. Alle bildene var bare mobilbilder fra 8-9 på den siden, men man kan jo se at jeg er slank, har pene trekk og ingen skavanker. Som sagt er det i stor grad bortkastet tid å velge hvem man synes er attraktiv på bilder på Tinder som mann. Mye raskere å "like" alle og så unmatche etterpå eventuelt. Kvinner gir jo bort likes til 1/20 eller noe slikt, og i mitt område vil jeg tro det er verre siden det er massivt overskudd av menn her jeg bor. Det var uansett mest et eksperiment som gikk akkurat som jeg hadde forutsett, så jeg brukte ikke veldig mye tid på det. Resultatet var at kvinner har vanvittige forventninger, og om jeg hadde ligget med noen av de så hadde de helt sikkert sutret til venninnene sine over hvor ille Tinder er, etter at jeg ikke ville noe mer enn tilfeldig sex en lørdagskveld. Jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke er det minste tiltrukket av dog, så det ble ingen "stakkars kvinner" her Anonymkode: 1de8b...903 Jeg har aldri brukt tinder, men vil anta det tar like lang tid å se en profil, kanskje se gjennom den, høyre eller venstre, som det tar å fjerne alle du ikke liker etter å ha gått gjennom profilene da 🤔 Men som sagt, har ikke sett oppsettet Har en følelse av at det også handler om ego boosten av å bli likt, som man er redd man ikke får ved å være kritisk. Og lite tålmodighet 😅 Men forstår, det må være fryktelig tøfft og sårbart, brette seg ut til fremmede og ikke bli valgt 😔 Nå blir jo du valgt, men ja som du sier, ikke like mye som du realistisk burde blitt Forstår den, samme her, eller jo, siden jeg er stygg blir det stakkars mann vær gang 😂 jeg overdriver, men mener det litt Det likes opplegget forstår jeg ikke hvorfor er der, fryktelig sårbart å ikke ha likes forran alle. Ille nok å vite i privaten at man ikke blir likt..men så må det offentlig å? 😂😭
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #63 Skrevet 14. november 2022 Rosakatt skrev (8 minutter siden): Forstår, det er jo morsomt, men også ikke så like festlig når resultatet tikker inn 😅 Men det bidrar jo til skjevfordelingen i økonomien? 😂 Nei, ikke vet jeg hva andre tenker, men kan betrygge deg om at som stygg kvinne er jeg veldig klar over det, å utsetter ikke tinder menn for uønsket oppmerksomhet. Så vi finns. Bra du fikk noen iallefall, om det er forhold du ser etter, trenger du tross alt bare en 😅 (men vet, hva er sannsynligheten for at hun er blandt de få) Men er det ligg du håper på, au.. Jeg var heldig og fant en kjæreste et annet sted enn Tinder, så det varte heldigvis ikke lenge Resultatet var akkurat som forventet, tragikomisk, så det var heldigvis ingen skuffelse 😅 Ja, du kan vel si at det bidrar til å blåse opp kvinners ego, så sånn sett var det dumt, men siden jeg ikke engang svarte (jeg hadde faktisk gjort det om de hadde skrevet noe interessant, men svarte ikke på blunkefjes og slikt fra de jeg hadde null interesse for) kan det ikke ha hatt mye å si. De hadde allerede vanvittig urealistiske forventninger, så skaden var nok gjort. Jeg tipper de er der enda, og leter etter en 9/10 med alt på stell som de kan ta til takke med... Jeg vet ikke i hvilken grad det stemmer at du er en "stygg kvinne", men i så fall er det jo bare å kjøre samme strategi som meg? GARANTERT lettere å finne noen i sin liga som kvinne uansett hvordan man ser ut! Det er bare å skrive først til noen som du oppriktig tror er på ditt nivå, og å skrive noe interessant. De fleste menn der er jo heeelt utsultet og får aldri noe som helst oppmerksomhet. Når det gjelder "ligg" fikk jeg noen mer eller mindre helt direkte invitasjoner også, samt matcher med mange som f.eks. hadde et eple som profilbilde og skrev at de så etter sex i teksten som skrev først. Problemet er at jeg ikke hadde klart å gjennomføre noe slikt. Anonymkode: 1de8b...903
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #64 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jo men statistisk så er det jo større kjangse for å like en pen jente som også liker deg tilbake jo flere jenter man swiper på. akkurat som jo flere lottokuponger man kjøper jo større kjangs er det at man vinner, men det er jo aldri sikkert. Anonymkode: 072e4...e17 Okei, sjansen er like stor hver gang du kjøper en lotto kupong, den blir ikke større eller mindre, ved antall kjøpte. Så lenge det ikke er på samme kveld/spill og du bruker andre tall Det samme gjelder med kvinner, vil du kun ha en pen kvinne og ikke bryr deg om de andre så er sannsynligheten den samme for hver pene kvinne du liker, ut ifra din attraktivitet, personlighet osv, men bygger seg ikke opp ved antall kvinne du swiper. Men for å vinne så må man spille ja 1
Maestro Skrevet 14. november 2022 #65 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 8.02): De kjekke har vel skjønt at de bør holde seg unna damer med så dårlig holdninger som i denne tråden... Vedder på at dere ikke er så perfekt selv som dere vil ha det til Anonymkode: a4f41...8e3 Dette. På 1 mnd på tinder: stort sett bare prata med hyggelige og gøyale menn. Noen av de har jeg på snap. Men, jeg liker ikke modellpene menn med vaskebrettmage med et glass med bobler i hånda. Gi meg et mannfolk som drikker øl, rufsete hår men stelt likevel, glimt i øye, som er handy og helst jobber med hendene. Skjegg er en absolutt bonus. Like rock og indie sjanger som i musikk. Som gidder og være med meg på tur i skog og fjell 🙏 Og menn er flinkere på bildene sine enn på Sukker. Har holdt på og dævve av mange av dem. Er jo ikke lagt inn litt innsats for og se bra ut. Bilde i profil eller tatt nedenfra, uten og smile er ikke bra 😂
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #66 Skrevet 14. november 2022 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Okei, sjansen er like stor hver gang du kjøper en lotto kupong, den blir ikke større eller mindre, ved antall kjøpte. Så lenge det ikke er på samme kveld/spill og du bruker andre tall Det samme gjelder med kvinner, vil du kun ha en pen kvinne og ikke bryr deg om de andre så er sannsynligheten den samme for hver pene kvinne du liker, ut ifra din attraktivitet, personlighet osv, men bygger seg ikke opp ved antall kvinne du swiper. Men for å vinne så må man spille ja Så du mener at hvis jeg kjøper 100 lottokuponger vs 1 lottokupong, så er det like stor kjangs for at jeg vinner? 🤔 La oss si at oddsen på kupongen er 1/1000000(en ut av 1 million vinner). Hvis jeg kjøper 100 lotto kupponger er min odds 100/1000000, mens hvis jeg kjøper 1 kuppong blir oddsen 1/1000000 altså lavere. Simpel gambling teori dette her. Men det var bare et eksempel så glem det.. Jeg har vært sammen med flere pene jenter, har hatt ons med flere pene jenter, men ikke alle damene jeg har prøvd meg på har villet hoppe i seng med meg. Folk har forskjellige preferanser, kanskje de har en god eller dårlig dag. Det er derfor kvantitet vinner løpet. Alt jeg trenger er 1 jente som vil gå på date med meg, de 99 andre som sa nei er irrelevant. Anonymkode: 072e4...e17
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #67 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var heldig og fant en kjæreste et annet sted enn Tinder, så det varte heldigvis ikke lenge Resultatet var akkurat som forventet, tragikomisk, så det var heldigvis ingen skuffelse 😅 Ja, du kan vel si at det bidrar til å blåse opp kvinners ego, så sånn sett var det dumt, men siden jeg ikke engang svarte (jeg hadde faktisk gjort det om de hadde skrevet noe interessant, men svarte ikke på blunkefjes og slikt fra de jeg hadde null interesse for) kan det ikke ha hatt mye å si. De hadde allerede vanvittig urealistiske forventninger, så skaden var nok gjort. Jeg tipper de er der enda, og leter etter en 9/10 med alt på stell som de kan ta til takke med... Jeg vet ikke i hvilken grad det stemmer at du er en "stygg kvinne", men i så fall er det jo bare å kjøre samme strategi som meg? GARANTERT lettere å finne noen i sin liga som kvinne uansett hvordan man ser ut! Det er bare å skrive først til noen som du oppriktig tror er på ditt nivå, og å skrive noe interessant. De fleste menn der er jo heeelt utsultet og får aldri noe som helst oppmerksomhet. Når det gjelder "ligg" fikk jeg noen mer eller mindre helt direkte invitasjoner også, samt matcher med mange som f.eks. hadde et eple som profilbilde og skrev at de så etter sex i teksten som skrev først. Problemet er at jeg ikke hadde klart å gjennomføre noe slikt. Anonymkode: 1de8b...903 Så koselig! 😊 Kan være at noen av dem leser dette å går inn i seg selv. Bra du deler din erfaring 😄 Åh jeg skal ikke bruke tinder, men takk for tipset 😅 Sa det kun for å formidle at kvinner kan ha selvinnsikt Et eple, lurer på om det kan være et symbol for synd? (Som Eva og Adam lol) Sikkert ikke 😂 jaja, noen er åpne for livet og hva enn det innebærer, sikkert noen som byr seg for den Forståelig at du ikke følte for det 1
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #68 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du mener at hvis jeg kjøper 100 lottokuponger vs 1 lottokupong, så er det like stor kjangs for at jeg vinner? 🤔 La oss si at oddsen på kupongen er 1/1000000(en ut av 1 million vinner). Hvis jeg kjøper 100 lotto kupponger er min odds 100/1000000, mens hvis jeg kjøper 1 kuppong blir oddsen 1/1000000 altså lavere. Simpel gambling teori dette her. Men det var bare et eksempel så glem det.. Jeg har vært sammen med flere pene jenter, har hatt ons med flere pene jenter, men ikke alle damene jeg har prøvd meg på har villet hoppe i seng med meg. Folk har forskjellige preferanser, kanskje de har en god eller dårlig dag. Det er derfor kvantitet vinner løpet. Alt jeg trenger er 1 jente som vil gå på date med meg, de 99 andre som sa nei er irrelevant. Anonymkode: 072e4...e17 Jeg mener at det at du liker Kari ikke påvirker om Julie liker deg Jeg var redd du trodde at det at du spiller lotto hver dag på noen måte øker sjansen, fordi du spiller ofte. Slik at du på et tidspunkt er garantert å vinne. Så lenge du spiller kan du vinne, men det garanterer det ikke. Derfor taper mange masse penger på tipping. For det må jo skje neste gang, men det trenger ikke å skje. Sier du trenger ikke si ja til noen du uansett mener nei til, det øker ikke sjansen for ja, fra de du liker. Alt du får av å like en du ikke liker, er sjangs med noen du ikke liker 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #69 Skrevet 14. november 2022 Rosakatt skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri brukt tinder, men vil anta det tar like lang tid å se en profil, kanskje se gjennom den, høyre eller venstre, som det tar å fjerne alle du ikke liker etter å ha gått gjennom profilene da 🤔 Men som sagt, har ikke sett oppsettet Har en følelse av at det også handler om ego boosten av å bli likt, som man er redd man ikke får ved å være kritisk. Og lite tålmodighet 😅 Men forstår, det må være fryktelig tøfft og sårbart, brette seg ut til fremmede og ikke bli valgt 😔 Nå blir jo du valgt, men ja som du sier, ikke like mye som du realistisk burde blitt Forstår den, samme her, eller jo, siden jeg er stygg blir det stakkars mann vær gang 😂 jeg overdriver, men mener det litt Det likes opplegget forstår jeg ikke hvorfor er der, fryktelig sårbart å ikke ha likes forran alle. Ille nok å vite i privaten at man ikke blir likt..men så må det offentlig å? 😂😭 Den eneste forskjellen på å gjøre det som menn gjør, eller som kvinner gjør, er at man sorterer ETTER at man vet at man har fått match. Man gir like til alle, og hvis man matcher så gjør man den vurderingen kvinner gjør før de matcher der de vurderer om dette er noe interessant. 90% av matchene er helt uinteressante, og har bare boostet egoet til en eller annen mindre pen kvinne, men det er sånn det blir, og man får flere valg uten å bruke tid. Det går veldig fort å bare trykke "hjerte" til det er tomt, og bruke 10 sekunder i stedet for å kaste bort tiden på å plukke ut de attraktive som ikke vil ha deg tilbake uansett. For jenter er tinder en enorm ego-boost, for menn som ikke er 100% perfekte er det en garantert måte å ødelegge siste rest av selvtillitt. Det jeg uthevet av innlegget ditt er opplevelsen til 95% av menn på Tinder. Jeg ble valgt litt, men som regel av jenter som er mye mindre attraktiv enn jeg er ut fra tidligere partnere (pene og attraktive) og hva jeg generelt får av tilbakemeldinger på utseendet ellers. Jeg er selvfølgelig ikke en 10/10, men man vet jo omtrent hvor man ligger om man ser på hvem man har tiltrukket seg tidligere De eneste kvinnene som har noe å klage over på Tinder er de som faktisk er veldig flotte selv, altså 9-10. De vil nok ha problemer med å finne et seriøst forhold der "i sin liga", siden mennene som er helt i toppen har så vanvittig utvalg og er fornøyde med å ligge rundt. Anonymkode: 1de8b...903
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #70 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den eneste forskjellen på å gjøre det som menn gjør, eller som kvinner gjør, er at man sorterer ETTER at man vet at man har fått match. Man gir like til alle, og hvis man matcher så gjør man den vurderingen kvinner gjør før de matcher der de vurderer om dette er noe interessant. 90% av matchene er helt uinteressante, og har bare boostet egoet til en eller annen mindre pen kvinne, men det er sånn det blir, og man får flere valg uten å bruke tid. Det går veldig fort å bare trykke "hjerte" til det er tomt, og bruke 10 sekunder i stedet for å kaste bort tiden på å plukke ut de attraktive som ikke vil ha deg tilbake uansett. For jenter er tinder en enorm ego-boost, for menn som ikke er 100% perfekte er det en garantert måte å ødelegge siste rest av selvtillitt. Det jeg uthevet av innlegget ditt er opplevelsen til 95% av menn på Tinder. Jeg ble valgt litt, men som regel av jenter som er mye mindre attraktiv enn jeg er ut fra tidligere partnere (pene og attraktive) og hva jeg generelt får av tilbakemeldinger på utseendet ellers. Jeg er selvfølgelig ikke en 10/10, men man vet jo omtrent hvor man ligger om man ser på hvem man har tiltrukket seg tidligere De eneste kvinnene som har noe å klage over på Tinder er de som faktisk er veldig flotte selv, altså 9-10. De vil nok ha problemer med å finne et seriøst forhold der "i sin liga", siden mennene som er helt i toppen har så vanvittig utvalg og er fornøyde med å ligge rundt. Anonymkode: 1de8b...903 Dere kan ikke drive å ego boste kvinner, for så å klage på at kvinner er ego boostet Det at dere liker alle sørger å for at kvinner dere kanskje kunne likt ikke orker tinder Men de topp mennene trenger jo ikke ville ligge med noen de ikke er tiltrukket, når de kan velge topp kvinner? Å så mange flotte kvinner vs flotte menn på tinder vet jeg ikke om det er? Siden det uansett er flere menn der også Kan jo være en flott mann vil ha forhold, men at den flotte kvinnen også holder an? Nå vet ikke jeg, det er kun spekulering 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #71 Skrevet 14. november 2022 Rosakatt skrev (9 minutter siden): Jeg mener at det at du liker Kari ikke påvirker om Julie liker deg Jeg var redd du trodde at det at du spiller lotto hver dag på noen måte øker sjansen, fordi du spiller ofte. Slik at du på et tidspunkt er garantert å vinne. Så lenge du spiller kan du vinne, men det garanterer det ikke. Derfor taper mange masse penger på tipping. For det må jo skje neste gang, men det trenger ikke å skje. Sier du trenger ikke si ja til noen du uansett mener nei til, det øker ikke sjansen for ja, fra de du liker. Alt du får av å like en du ikke liker, er sjangs med noen du ikke liker Du forstår ikke hva jeg mener, Men jeg skal ta det på egen kappe siden jeg kan til tider være dårlig til og forklare. Ha en fin kveld videre Rosakatt 🙂 Anonymkode: 072e4...e17
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #72 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du forstår ikke hva jeg mener, Men jeg skal ta det på egen kappe siden jeg kan til tider være dårlig til og forklare. Ha en fin kveld videre Rosakatt 🙂 Anonymkode: 072e4...e17 Jeg må innrømme jeg er elendig i matte, så det er ikke egentlig på din kappe 😅 Men det heter noe det jeg på dårlig vis prøvde å si, men husker ikke hva det heter og klarer ikke beskrive det godt nok for at Google finner det for meg 😂 Ha en fin kveld videre du å anonym 😊
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #73 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 20.41): Er det seriøst ingen kjekke mannfolk igjen? man sveiper til høyre på de med litt ok utseende. Og de føler seg populære og høye på seg selv og tror de kan velge og vrake. Bare fordi alle damene må legge seg under standard og derfor matcher med de. Anonymkode: f9978...268 Jeg er i begynnelsen av 50 årene og når jeg ser utvalget i min aldersgruppe.. eh nei takk, forblir single. Er så sjelden jeg ser en kjekk mann i 50 årene. Har en arbeidskollega som er like gammel som meg som jeg syns har sjarm så det holder og er ung til sinns og er som en virvelvind når han kommer. Men selvsagt opptatt. Så traff jeg en via nett som var noen år eldre enn meg han var utrolig kjekk til å være så gammel. Jeg følte vi hadde så fin kjemi og kunne prate om alt og ingenting i timesvis. Samme idiotiske barnslige humor så lo mye... men plutselig ble det stille fra han og vips .. " i ett forhold" på facebook. Så var han borte. Siden har jeg ikke truffet på noen jeg syns er kjekke og sjarmerende. Har en 15 år yngre fwb så får vel klare meg med han da. Han er digg han også. Elsker han og. Blitt glad i han etter flere år med tull og fjas med han. Han kjekk. Verdendsmester i å gi klemmer vil jeg si. Ellers ser jeg fint lite kjekke mannfolk på tinder ja. Anonymkode: 19e6a...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #74 Skrevet 14. november 2022 Rosakatt skrev (5 timer siden): Det likes opplegget forstår jeg ikke hvorfor er der, fryktelig sårbart å ikke ha likes forran alle. Ille nok å vite i privaten at man ikke blir likt..men så må det offentlig å? 😂😭 Jeg tror du har misforstått noe her. Det er ingen offentliggjøring av antall likes du har fått. Det er kun du som sitter på den informasjonen. Anonymkode: d0fb0...d27
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #75 Skrevet 14. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er i begynnelsen av 50 årene og når jeg ser utvalget i min aldersgruppe.. eh nei takk, forblir single. Er så sjelden jeg ser en kjekk mann i 50 årene Hvor pen er du selv da? Er du topp 1%? Anonymkode: 637cf...cee
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #76 Skrevet 14. november 2022 Det er like lite utvalg på rema og kiwi også 😮 Ser ingen jeg liker noen steder,jeg. Anonymkode: 168b5...da0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #77 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er like lite utvalg på rema og kiwi også 😮 Ser ingen jeg liker noen steder,jeg. Anonymkode: 168b5...da0 Kanskje du er lesbisk? Anonymkode: 072e4...e17
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #78 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 20.41): Er det seriøst ingen kjekke mannfolk igjen? man sveiper til høyre på de med litt ok utseende. Og de føler seg populære og høye på seg selv og tror de kan velge og vrake. Bare fordi alle damene må legge seg under standard og derfor matcher med de. Anonymkode: f9978...268 Det er vel fordi de oppgående mennene har forlatt Tinder. De har andre og bedre muligheter. Anonymkode: 8c030...9c1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #79 Skrevet 14. november 2022 Tinder og datingapper ellers er bare tåpelig. Er enig i at det ikke er mange kjekke der på bilder, men mange er sikkert kjekke i virkeligheten. Når jeg tenker etter, så er mange av de jeg har vært sammen med og forelsket i vært noen jeg ikke hadde ønsket bare ved å se noen bilder. Det er også mange som ser kjekke ut på bilder, og som overhodet ikke er det i virkeligheten. Det er noe med å se personlighet og utstråling. Anonymkode: ab846...2e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #80 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kanskje du er lesbisk? Anonymkode: 072e4...e17 På ingen måter! Men er ingen som er av interesse. For å kunne bli et par må man faktisk ha noe til felles også. Man må like ansiktet og helheten på personen...det hjelper ikke med å si: Å,han har en så bra personlighet og er så god og snill når personen de snakker om ikke er din type i det hele tatt Anonymkode: 168b5...da0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå