Gå til innhold

Lite utvalg på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du skriver: "Jeg er feit. Du er stygg. Jeg kan slanke meg" i profilen din og lar det stå i 24 timer er det koden som åpner nivå 2 på Tinder. Der er alle de bra folkene.

Anonymkode: 7a92a...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er mest uattraktive menn på tinder. Men sånn er det i virkeligheten også. Likevel finnes det en del kjekke der inne, og jeg matcher med flere av dem. 

Jeg har hørt fra menn jeg chatter med der inne at det også er mange uattraktive damer på tinder, og at de forventer å matche med de kjekkeste mennene. Kanskje disse damene må stikke fingeren i jorda og innse at de kjekkeste mennene ikke vil ha dem? Jeg prøver å matche med dem som ser modellkjekke ut, og får ikke match. Det er fordi jeg ikke er blant de peneste damene der inne, og det er helt ok for meg. Man må finne sitt attraktivitetsnivå og sveipe deretter. 

og sånn er det jo også irl…

Anonymkode: 75660...936

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hatt tinder, men opplever at det kryr av kjekke og single menn som ønsker forhold. Damer også for den del,  men kanskje noen færre av det. Tror det er mye av samme ulla(av begge kjønn) på Tinder. Er ihvertfall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha hørt folk klage i årevis.

Anonymkode: 27357...e29

Skrevet

Jeg har forsåvidt også datet menn jeg har truffet irl som jeg ville forkastet på tinder. Enkelte menn er ikke fine på bilder, og mange av dem kan ikke ta bilder😂 Det er jo også problemet med tinder; mange faller fra pga de faller helt gjennom på en skjerm.

• Liker 1
Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (37 minutter siden):

Du kan ikke kun ut fra Tinderprofilen vite det. Det kan lønne seg å møte noen.

Jeg har møtt en del ja.

Skrevet
mo1234 skrev (4 timer siden):

Enig! Noen av bildene som blir brukt er helt på tur. Jeg kan nevne menn som tar profilbilde av seg selv i senga med ustelt hår, eller bar overkropp på helsestudio. 

Og alle bildene sammen med kompiser. Altså, ei dame er ikke interessert i en som ikke en gang kan løsrive seg fra gutta når han leiter etter en dame.

Anonymkode: 10673...f57

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og alle bildene sammen med kompiser. Altså, ei dame er ikke interessert i en som ikke en gang kan løsrive seg fra gutta når han leiter etter en dame.

Enig! Ofte har de barn fra tidligere forhold med på bildene også. Forstår jo at barna betyr alt i verden… men trenger ikke ha de på tinder.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn på Tinder er bare ute etter å tømme seg i flest mulig damer, de har 0 moral og mangler kristne verdier. Er ikke vits å date menn fra Tinder fordi de dumper deg bare. Stay away. Også får de ereksjon av å si stygge ting til damer på date. Jeg er fortsatt lei meg etter at en Tinder-date sa jeg var stygg i fjor sommer :( Synd at menn fra Tinder er født uten empati. 

Anonymkode: 54639...9b0

Kristne verdier? Hva er det da? Ingen sex før ekteskapet? I så fall tror jeg du er på feil plattform. Prøv kristendate.no. Mulig du finner noen der.

Anonymkode: a43f7...3a8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hahah ja, og ofte er kompisen mye kjekkere og😂

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Min forrige kjæreste som jeg møtte på Tinder, knuste hjertet mitt. Etter dette har jeg mistet all troen på at det vill dukke opp en ny tinder - kjærlighet. Er 38. Prøver å innstille meg på fremtiden alene.

Endret av mo1234
  • Hjerte 1
Skrevet
mo1234 skrev (9 timer siden):

Absolutt. Mange smiler ikke i det hele tatt. Noen ser direkte sure ut. Andre tar bilde så langt unna at man ser nesten ikke hvordan de ser ut. 

Ja skjønner ikke greia med å ser sur ut, eller å ha et dårlig bilde. Alle kan få til et bra bilde av seg selv om de vil. Bilder har alt å si på en app som Tinder, det lønner seg å legge litt arbeid i et bra bilde og profil. Men disse mennene er kanskje ikke interessert i å legge litt innsats i å få dame. 

Anonymkode: 4583f...24d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja skjønner ikke greia med å ser sur ut, eller å ha et dårlig bilde. Alle kan få til et bra bilde av seg selv om de vil. Bilder har alt å si på en app som Tinder, det lønner seg å legge litt arbeid i et bra bilde og profil. Men disse mennene er kanskje ikke interessert i å legge litt innsats i å få dame. 

Anonymkode: 4583f...24d

Nei, mange av dem vil jo bare ha et ligg. De burde har flere bilder, mer enn 1 ihvertfall. Jeg tror at de som legger ned null arbeid i bilde og profil, er ute etter ons. Og hva med dem som ikke har bilde av seg selv, men et bilde av naturen eller bilen 😅

• Nyttig 1
Skrevet
mo1234 skrev (4 timer siden):

Min forrige kjæreste som jeg møtte på Tinder, knuste hjertet mitt. Etter dette har jeg mistet all troen på at det vill dukke opp en ny tinder - kjærlighet. Er 38. Prøver å innstille meg på fremtiden alene.

Det var trist å høre, men det har vel ikke noe med tinder å gjøre? 
Jeg ble behandler dårlig (ghostet) av en ex, han traff jeg på fest.. hvem som helst kan være en dritt, det er ikke kun på tinder

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var trist å høre, men det har vel ikke noe med tinder å gjøre? 

Stemmer nok det. Kunne møtt han hvor som helst.

Skrevet (endret)

Hva med match.com? Det er ikke gratis. Har sett at det er en del av de samme mennene som på tinder (de er begge steder).

Endret av mo1234
Skrevet
mo1234 skrev (2 timer siden):

Hva med match.com? Det er ikke gratis. Har sett at det er en del av de samme mennene som på tinder (de er begge steder).

Sånn er det over alt. De single som først blir hengende på nett,  ender opp med å prøve alle de store tjenestene, både kvinner og menn.  

Match er en relativt positiv opplevelse for meg. Selv om jeg får greit med oppmerksomhet på Tinder også, så er det vanskeligere å få i gang en god dialog der. M54

Anonymkode: d0fb0...d27

Gjest Blomsterbie
Skrevet (endret)

Også det at mang av de som er fysisk pene å se på har ofte sånne dumme bilder av seg på gymmen uten skjorte og sånt, noe som gir umiddelbart inntrykk at de ikke er på jakt etter noe seriøst og d havner i nei bunken med en gang. Jeg prøvde tinder én dag, og slettet det dagen etterpå fordi jeg orket ikke mer. Hvorfor kan ikke mannfolk heller legge ut bilder av seg selv hvor de leser en bok, eller går tur, eller bygger lego, istedet for alle disse gymbildene. De sier ingenting. Og det er så mange som ikke skriver en informerende biografi, noe som gjør de enda mindre til menneske. Vis litt personlighet for fillern!

Endret av Blomsterbie
Skrevet
Blomsterbie skrev (30 minutter siden):

Også det at mang av de som er fysisk pene å se på har ofte sånne dumme bilder av seg på gymmen uten skjorte og sånt, noe som gir umiddelbart inntrykk at de ikke er på jakt etter noe seriøst og d havner i nei bunken med en gang.

Jeg er helt enig. Det er bra at de holder seg aktive med trening på helsestudio, men de kan skrive det i biografien, ikke vise bilde. Nå tok jeg nylig en runde igjen på Tinder og gikk gjennom hele kortstokken. Ingen fikk like fra meg. 

• Nyttig 2
Skrevet

Du finner ikke kvalitetsmenn eller damer på tinder. 

Anonymkode: d60e5...09d

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
mo1234 skrev (På 28.10.2022 den 20.51):

Det er ingen kjekke mannfolk på Tinder. Jeg har gitt opp. Er lei av sveipingen.

Det er heller ikke mange flotte kvinnfolk på Tinder. Jeg bare lurer siden menn ikke vil ha forhold.

Anonymkode: ee7e6...6e6

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...