Gå til innhold

Lite utvalg på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det seriøst ingen kjekke mannfolk igjen? man sveiper til høyre på de med litt ok utseende. Og de føler seg populære og høye på seg selv og tror de kan velge og vrake. Bare fordi alle damene må legge seg under standard og derfor matcher med de. 

Anonymkode: f9978...268

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt tørke for mange av corona sveiperne havnet i forhold allerede 

Anonymkode: 01c5d...7c5

Skrevet

Det er ingen kjekke mannfolk på Tinder. Jeg har gitt opp. Er lei av sveipingen.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det seriøst ingen kjekke mannfolk igjen? man sveiper til høyre på de med litt ok utseende. Og de føler seg populære og høye på seg selv og tror de kan velge og vrake. Bare fordi alle damene må legge seg under standard og derfor matcher med de. 

Anonymkode: f9978...268

mo1234 skrev (2 timer siden):

Det er ingen kjekke mannfolk på Tinder. Jeg har gitt opp. Er lei av sveipingen.

Haha...

Ja, det er helt sikkert slik at menn bare er mye styggere enn kvinner. Veldig få menn på tinder føler seg populære, men kvinner gjør. For hver like som deles ut til en mann, går det 30 til kvinner. Dessverre blir det hyperinflasjon av slikt, og total markedskollaps der en "12 kvadrat hybel" plutselig "koster 12 millioner", om du skjønner hvor jeg vil.

Anonymkode: 1de8b...903

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke lite utvalg på Tinder, utvalget er stort. Men det er få attraktive menn i kortstokken.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synn, men det er vel et par kjekke menn der, regner med du er ganske sexy selv ts å har null problem med å få forhold med de aller beste mennene?.

Anonymkode: 072e4...e17

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Haha...

Ja, det er helt sikkert slik at menn bare er mye styggere enn kvinner. Veldig få menn på tinder føler seg populære, men kvinner gjør. For hver like som deles ut til en mann, går det 30 til kvinner. Dessverre blir det hyperinflasjon av slikt, og total markedskollaps der en "12 kvadrat hybel" plutselig "koster 12 millioner", om du skjønner hvor jeg vil.

Anonymkode: 1de8b...903

Vi trenger the Great reset på tinder, hvor er wef når vi faktisk trenger dem!? 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er nok mange damer som tror at de er mer attraktive enn de er og sikter for høyt, forventer en mengde menn på en høyere hylle enn dem selv osv.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
norw skrev (9 minutter siden):

Er nok mange damer som tror at de er mer attraktive enn de er og sikter for høyt, forventer en mengde menn på en høyere hylle enn dem selv osv.

Yes, sikker lett å overvurdere seg selv når man lever med illusjonen av at alle menn syntes jeg er døds sexy, (jeg får jo masse likes og forespørseler om å møtes). Men i realiteten har de mennene sendt samme melding til alle damene de matcher med som ikke er overvektig, å det eneste de er interessert i er å tømme pungen samme hvem det er 😂

• Liker 3
Skrevet

Synes det er mange kjekke

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De kjekke har vel skjønt at de bør holde seg unna damer med så dårlig holdninger som i denne tråden... Vedder på at dere ikke er så perfekt selv som dere vil ha det til 

Anonymkode: a4f41...8e3

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror mange av mennene kløner det litt til med bilder og bioen sin. Hadde flere menn tatt litt skikkelige bilder, smilt og bydd på seg selv så hadde nok flere blitt sett på som "kjekke". 

Anonymkode: 4583f...24d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror mange av mennene kløner det litt til med bilder og bioen sin. Hadde flere menn tatt litt skikkelige bilder, smilt og bydd på seg selv så hadde nok flere blitt sett på som "kjekke". 

Dette er veldig sant. Blir faktisk ganske overrasket over hvor mange dårlige bilder som tas, man trenger ikke mye IQ for å forstå det. Dessverre dømmer jeg deretter. Klarer du ikke ta en helt vanlig selfie er det over og ut. 

Anonymkode: 0c5e6...9aa

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette er veldig sant. Blir faktisk ganske overrasket over hvor mange dårlige bilder som tas, man trenger ikke mye IQ for å forstå det. Dessverre dømmer jeg deretter. Klarer du ikke ta en helt vanlig selfie er det over og ut. 

Anonymkode: 0c5e6...9aa

Enig! Noen av bildene som blir brukt er helt på tur. Jeg kan nevne menn som tar profilbilde av seg selv i senga med ustelt hår, eller bar overkropp på helsestudio. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt. Mange smiler ikke i det hele tatt. Noen ser direkte sure ut. Andre tar bilde så langt unna at man ser nesten ikke hvordan de ser ut. 

• Liker 4
Skrevet

hvis du ble tvunget til tinder er du for langs forlatt av kjekke menn

tror du er høy på deg selv enn det de er..

Anonymkode: 7b63c...f05

• Nyttig 1
Skrevet

Menn på Tinder er bare ute etter å tømme seg i flest mulig damer, de har 0 moral og mangler kristne verdier. Er ikke vits å date menn fra Tinder fordi de dumper deg bare. Stay away. Også får de ereksjon av å si stygge ting til damer på date. Jeg er fortsatt lei meg etter at en Tinder-date sa jeg var stygg i fjor sommer :( Synd at menn fra Tinder er født uten empati. 

Anonymkode: 54639...9b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synd at menn fra Tinder er født uten empati. 

Støtter DENNE!! 🙏

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
mo1234 skrev (12 timer siden):

Det er ikke lite utvalg på Tinder, utvalget er stort. Men det er få attraktive menn i kortstokken.

Du kan ikke kun ut fra Tinderprofilen vite det. Det kan lønne seg å møte noen.

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

man sveiper til høyre på de med litt ok utseende. Og de føler seg populære og høye på seg selv og tror de kan velge og vrake.

De få mennene på tinder som alle vil ha er populære, de kan velge og vrake, og mest sannsynlig har de et langt mer attraktivt utseende enn hva du kan få for forhold. Og mest sannsynlig er de langt mer attraktive enn deg selv. Du får nøye det med sex om du ikke vil senke utseendekrav

Anonymkode: 637cf...cee

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...