spirå12 Skrevet 28. april #1721 Del Skrevet 28. april JojoMoyes skrev (På 25.4.2024 den 17.17): Hva er leien i huset her da mon tro ? Og hvor lang tid tar det før man må flytte igjen .. Det blir ikke lenge til... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 30. april #1722 Del Skrevet 30. april Belinda snakker om ei som hun 'coacher': "Det er like mye ho som coacher meg".. altså, hallo? Belinda føler seg frem, og kapitaliserer rett og slett på venninneforhold. Finner på sine egne teorier om utbrenthet og ensomhet, snakker om de som om de er fakta, spyr de ut på snapchat og til de hun coacher. Bruker deres erfaringer til å bygge nye 'teorier'. Plakteksemplar på hvor farlig det er å tilby psykologisk hjelp uten utdannelse. Jeg blir bekymra. 22 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 30. april #1723 Del Skrevet 30. april solsikke90 skrev (1 time siden): Belinda snakker om ei som hun 'coacher': "Det er like mye ho som coacher meg".. altså, hallo? Belinda føler seg frem, og kapitaliserer rett og slett på venninneforhold. Finner på sine egne teorier om utbrenthet og ensomhet, snakker om de som om de er fakta, spyr de ut på snapchat og til de hun coacher. Bruker deres erfaringer til å bygge nye 'teorier'. Plakteksemplar på hvor farlig det er å tilby psykologisk hjelp uten utdannelse. Jeg blir bekymra. Hun er farlig på nettet rett og slett . 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermines Skrevet 30. april #1724 Del Skrevet 30. april solsikke90 skrev (4 timer siden): Belinda snakker om ei som hun 'coacher': "Det er like mye ho som coacher meg".. altså, hallo? Belinda føler seg frem, og kapitaliserer rett og slett på venninneforhold. Finner på sine egne teorier om utbrenthet og ensomhet, snakker om de som om de er fakta, spyr de ut på snapchat og til de hun coacher. Bruker deres erfaringer til å bygge nye 'teorier'. Plakteksemplar på hvor farlig det er å tilby psykologisk hjelp uten utdannelse. Jeg blir bekymra. Hørte hun sa «sjekk ut instagramen hennes, man kan fint se forskjell på xxx før og etter jeg kom inn i bildet - for å si det sånn».. Altså, snakk om å overvurdere egen innflytelse på andre. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 30. april #1725 Del Skrevet 30. april 2 hours ago, Hermines said: Hørte hun sa «sjekk ut instagramen hennes, man kan fint se forskjell på xxx før og etter jeg kom inn i bildet - for å si det sånn».. Altså, snakk om å overvurdere egen innflytelse på andre. Ja,la også merke til det. Hun er grandios så det holder 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 30. april #1726 Del Skrevet 30. april solsikke90 skrev (2 minutter siden): Ja,la også merke til det. Hun er grandios så det holder ✨✨ Narsissisme✨✨ 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 30. april #1727 Del Skrevet 30. april Men hva skjedde med samarbeidet med Camilla Phil? Og hvorfor nevner ikke hverken Belinda eller Kristin G hverandre ever lenger? Kræsja sistnevnte og B’s superbest friendship helt etter det som skjedde med kurset på mikrosteg? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 30. april #1728 Del Skrevet 30. april Parentes skrev (Akkurat nå): Men hva skjedde med samarbeidet med Camilla Phil? Og hvorfor nevner ikke hverken Belinda eller Kristin G hverandre ever lenger? Kræsja sistnevnte og B’s superbest friendship helt etter det som skjedde med kurset på mikrosteg? Kan forestille meg at Kristin kanskje følte seg litt kastet foran bussen. Belinda tok vel aldri noe offentlig ansvar for alt som skjedde og alt som ble publisert, mens Kristin havnet i offentlig gapestokk uten noe støtte fra venninna i sør. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 30. april #1729 Del Skrevet 30. april Om ikke annet, så er hun ganske fascinerende å følge med på nå ….. 👀 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. mai #1730 Del Skrevet 1. mai Først et par dager med skryt om hvor mye hun shopper for og at de har 3 biler osv … så et par dager med tigging om at vi skal trykke på annonselinker så hun får tjent penger ?! Spesielt i mine øyne .. Fredrik29 skrev (7 timer siden): Om ikke annet, så er hun ganske fascinerende å følge med på nå ….. 👀 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 1. mai #1731 Del Skrevet 1. mai JojoMoyes skrev (38 minutter siden): Først et par dager med skryt om hvor mye hun shopper for og at de har 3 biler osv … så et par dager med tigging om at vi skal trykke på annonselinker så hun får tjent penger ?! Spesielt i mine øyne .. Ja, det tenkte jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. mai #1732 Del Skrevet 1. mai Queen19 skrev (13 timer siden): Kan forestille meg at Kristin kanskje følte seg litt kastet foran bussen. Belinda tok vel aldri noe offentlig ansvar for alt som skjedde og alt som ble publisert, mens Kristin havnet i offentlig gapestokk uten noe støtte fra venninna i sør. Både Kristin og Vicktoria ble kastet under bussen mens dronningen selv gjemte seg bak sykemelding og utbrent 🤮 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. mai #1733 Del Skrevet 1. mai Parentes skrev (13 timer siden): Men hva skjedde med samarbeidet med Camilla Phil? Og hvorfor nevner ikke hverken Belinda eller Kristin G hverandre ever lenger? Kræsja sistnevnte og B’s superbest friendship helt etter det som skjedde med kurset på mikrosteg? De fleste har vel oppdaget at med denne damen er det kun store ord og fleskesvor (fett ) så de trekker vel seg unna en etter en vil jeg tro . En mer vaklete høne enn Belinda skal du Leite lenge etter …. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 1. mai #1734 Del Skrevet 1. mai Man kan jo spørre om det faktisk går bra med henne. Uten at jeg skal spekulere for mye, så virker hun ikke helt i vater for alderen. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 1. mai #1735 Del Skrevet 1. mai Har lenge vært fan av Belinda- egentlig helt til dette med Kristin og Victoria. Noe skurrer. Bare at hun selvdiagnostiserer seg selv med alle disse tilstander… det er ikke helt bra for publikumet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. mai #1736 Del Skrevet 1. mai Parentes skrev (3 timer siden): Har lenge vært fan av Belinda- egentlig helt til dette med Kristin og Victoria. Noe skurrer. Bare at hun selvdiagnostiserer seg selv med alle disse tilstander… det er ikke helt bra for publikumet. Alt skurrer i mine ører .. Det er vist in blant influensere nå med diagnoser og sykdom osv . Gjerne stille de selv ja . Men frisk ville jeg jo heller ikke kalle henne ..og oppheng hun får i ord/utrykk og ting som skal prøves ut. Har en mistanke om at hun kun har familien igjen rundt seg .. Alle andre er vel lei gnæg og primadonnanykkene hennes. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 1. mai #1737 Del Skrevet 1. mai JojoMoyes skrev (43 minutter siden): Alt skurrer i mine ører .. Det er vist in blant influensere nå med diagnoser og sykdom osv . Gjerne stille de selv ja . Men frisk ville jeg jo heller ikke kalle henne ..og oppheng hun får i ord/utrykk og ting som skal prøves ut. Har en mistanke om at hun kun har familien igjen rundt seg .. Alle andre er vel lei gnæg og primadonnanykkene hennes. Men hva skjedde med pikant media? Det er fjernet fra begges profiler.. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 1. mai #1738 Del Skrevet 1. mai IR viser frem sine favorittprodukter, da viser Belinda frem sine favorittprodukter en time etter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 1. mai #1739 Del Skrevet 1. mai JojoMoyes skrev (6 timer siden): Både Kristin og Vicktoria ble kastet under bussen mens dronningen selv gjemte seg bak sykemelding og utbrent 🤮 For å ikke snakke om bok-venninna som hun skulle ha foredrag (eller noe) med, hvor Belinda trakk seg i siste liten. Isabelle Engelhart. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. mai #1740 Del Skrevet 1. mai (endret) tøttaa skrev (4 minutter siden): For å ikke snakke om bok-venninna som hun skulle ha foredrag (eller noe) med, hvor Belinda trakk seg i siste liten. Isabelle Engelhart. Det er derfor jeg mener at folk må jo bli lei ! Hun er jo ikke seriøs i noen settinger . Trekker seg i hue og rævva . Endret 1. mai av JojoMoyes 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå