loffen Skrevet 17. mars 2022 #141 Del Skrevet 17. mars 2022 16000? Lurer på om noen melder seg på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. mars 2022 #142 Del Skrevet 18. mars 2022 Til sammenlikning koster funkygine sin treningsreise 12 775 kr for en uke… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 18. mars 2022 #143 Del Skrevet 18. mars 2022 Men denne prisingen deres. Hvordan har de kommet frem til det? selger de noe særlig av noe som helst? De er vesentlig dyrere enn andre. Samtidig som en får "mindre" etter mitt skjønn. feks at i tillegg til disse 16 000,- så kommer kostnaden med fly t/r og transport fra flyplass til hotell... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 18. mars 2022 #144 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) loffen skrev (12 timer siden): 16000? Lurer på om noen melder seg på. 16.000 for å høre henne og Morten Bragdo prate om planter, og svigerinna snakke om vasking og rydding? Pluss Belinda sine motivational talks om... alt...? Nei takk. Synes også det er hinsides de skal ha 499kr i MÅNEDEN for abbonement på mikrosteg.no. Endret 18. mars 2022 av Scutum 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 19. mars 2022 #145 Del Skrevet 19. mars 2022 Klementine skrev (På 17.3.2022 den 12.53): Jeg kommer ikke over at de skal ha 16 000,- for deltakelse på workshop i huset i Spania over en helg. Like podcasten, men presentasjonene av dem selv er jo verre enn en parodi. Hvor står det noe om denne workshopen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 19. mars 2022 #146 Del Skrevet 19. mars 2022 tingi85 skrev (1 time siden): Hvor står det noe om denne workshopen? https://www.mikrosteg.no/workshops Er ikke så enkelt å finne faktisk. Noe som er overraskende i seg selv all tid de selger som eksperter på nettsider og tilgjengelighet. Merkelig opplegg- 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 19. mars 2022 #147 Del Skrevet 19. mars 2022 Klementine skrev (12 timer siden): https://www.mikrosteg.no/workshops Er ikke så enkelt å finne faktisk. Noe som er overraskende i seg selv all tid de selger som eksperter på nettsider og tilgjengelighet. Merkelig opplegg- Belinda leser Mikrovaner av James Clear, og blir så inspirert at hun lager en bedrift om hans bok, men kaller deg Mikrosteg🤪 Les boken hans i stedet! 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 20. mars 2022 #148 Del Skrevet 20. mars 2022 Altså for 16.000 kr hadde jeg regner med det var noe innhold, men timeplanen der var tynn! Man betaler jo mest for å oppdage Spania alene og å spise intime middager i Belindas vakre hjem. Noen få timer med "workshop" hver av dagene. Håper ikke folk går på dette! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 20. mars 2022 #149 Del Skrevet 20. mars 2022 Pitofinaa skrev (12 timer siden): Belinda leser Mikrovaner av James Clear, og blir så inspirert at hun lager en bedrift om hans bok, men kaller deg Mikrosteg🤪 Les boken hans i stedet! Minner litt om hun som oppdaget et Monstera-smykke, og så ble hun inspirert til å lage "noe lignende"...? Hey! Vent litt.... 🤔 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 20. mars 2022 #150 Del Skrevet 20. mars 2022 Bingo Bongo skrev (1 time siden): Minner litt om hun som oppdaget et Monstera-smykke, og så ble hun inspirert til å lage "noe lignende"...? Hey! Vent litt.... 🤔 Må ha dårlig fantasi når hun må kopiere andre hele tiden 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 20. mars 2022 #151 Del Skrevet 20. mars 2022 Lillemor1982 skrev (3 timer siden): Må ha dårlig fantasi når hun må kopiere andre hele tiden 🙈 Tenkte det samme! Monstera-smykket mitt fra Vera ble sendt i posten nettopp, gleder meg til å få det 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 20. mars 2022 #152 Del Skrevet 20. mars 2022 hufsaaaaa skrev (2 minutter siden): Tenkte det samme! Monstera-smykket mitt fra Vera ble sendt i posten nettopp, gleder meg til å få det 🥰 De smykkene er såå fine😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 9. juli 2022 #153 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg følger Belinda på snapchat med klarer ikke å sende henne melding/kommentere på snappene hennes. Kan jeg ha blitt blokket? Jeg skjønner ikke at jeg kan ha skrevet et skeivt ord, jeg liker henne kjempegodt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 11. juli 2022 #154 Del Skrevet 11. juli 2022 Paulinetta skrev (På 9.7.2022 den 18.41): Jeg følger Belinda på snapchat med klarer ikke å sende henne melding/kommentere på snappene hennes. Kan jeg ha blitt blokket? Jeg skjønner ikke at jeg kan ha skrevet et skeivt ord, jeg liker henne kjempegodt 😕 Hun har gjort det med de fleste, fordi hun ikke tåler å få kritkkk eller tilbakemeldinger som ikke passer inn i hennes boble, og hun vil kunne fortelle om akkurat det hun vil, riv ruskende feil eller ei, uten å få tilbakemelding. Eller mobbing og hat, som hun pleier å kalle det. Så der kan du se, så mye setter en influenser, som du liker kjempegodt, pris på deg som følger. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 11. juli 2022 #155 Del Skrevet 11. juli 2022 I dag kom hun med et tips angående det å gi komplimenter til folk; ikke gi komplimenter for noe de er født med. Det virker ikke ekte. Du skal heller si; som du stråler, så mye du har oppnådd og lignende. For min del vil jeg heller ha komplimenter for hår eller øyne framfor å høre at jeg stråler. Det er et kompliment jeg ikke hadde tatt til meg, men vi er forskjellige… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 12. juli 2022 #156 Del Skrevet 12. juli 2022 Marsipan123 skrev (17 timer siden): I dag kom hun med et tips angående det å gi komplimenter til folk; ikke gi komplimenter for noe de er født med. Det virker ikke ekte. Du skal heller si; som du stråler, så mye du har oppnådd og lignende. For min del vil jeg heller ha komplimenter for hår eller øyne framfor å høre at jeg stråler. Det er et kompliment jeg ikke hadde tatt til meg, men vi er forskjellige… Hun prøver veldig å vri businessen sin til å bli en selvhjelsguru-greie. Ser vel at planteinfluenser-tiden for henner er over, når det er ganske mange som gjør det bedre enn henne der ute. Men selvhjelpsguru greiene; det hele virker litt shady for min del. Jeg er sikker på at hun ønsker å hjelpe folk, på en eller annen måte, men prisene de tar og folka de har med seg... Det er ikke akkurat solid bakgrunn. Som i bioen til Isabelle "Hun har en bachelor i Mass Media og Master i Media Studies. I tillegg har hun en lidenskapelig interesse for psykologi og livsmestring, og ønsker å hjelpe psykologer å forstå følelser på et dypere plan. Hun er opptatt av å faglig utvikling og kompetanse, og har et sterkt faglig miljø fra spesialisthelsetjenesten rundt seg." Hun ønsker å hjelpe psykologer å forstå følelser på et dypere plan...? Med en bachelor/master i Media? Jeg synes også det er litt farlig med alle disse tipsene hun gir om depresjon / angst; "spis riktig og tren yoga (kurs som hun selger) så blir alt så bra! Det har funket for meg - jeg gikk fra angst hver dag(!) til ingen ting". Hva med de da som sliter, bruker masse penger på hennes kurs, men ikke blir bedre? Står det et aparat og fanger opp de? Jeg synes generelt råd og veiledning om angst og depresjon burde komme fra psykologer og i et behandlingsløp som er klart til å fange deg opp om du ikke "får det til" og trenger mer veiledning. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 12. juli 2022 #157 Del Skrevet 12. juli 2022 Scutum skrev (7 timer siden): Hun prøver veldig å vri businessen sin til å bli en selvhjelsguru-greie. Ser vel at planteinfluenser-tiden for henner er over, når det er ganske mange som gjør det bedre enn henne der ute. Men selvhjelpsguru greiene; det hele virker litt shady for min del. Jeg er sikker på at hun ønsker å hjelpe folk, på en eller annen måte, men prisene de tar og folka de har med seg... Det er ikke akkurat solid bakgrunn. Som i bioen til Isabelle "Hun har en bachelor i Mass Media og Master i Media Studies. I tillegg har hun en lidenskapelig interesse for psykologi og livsmestring, og ønsker å hjelpe psykologer å forstå følelser på et dypere plan. Hun er opptatt av å faglig utvikling og kompetanse, og har et sterkt faglig miljø fra spesialisthelsetjenesten rundt seg." Hun ønsker å hjelpe psykologer å forstå følelser på et dypere plan...? Med en bachelor/master i Media? Jeg synes også det er litt farlig med alle disse tipsene hun gir om depresjon / angst; "spis riktig og tren yoga (kurs som hun selger) så blir alt så bra! Det har funket for meg - jeg gikk fra angst hver dag(!) til ingen ting". Hva med de da som sliter, bruker masse penger på hennes kurs, men ikke blir bedre? Står det et aparat og fanger opp de? Jeg synes generelt råd og veiledning om angst og depresjon burde komme fra psykologer og i et behandlingsløp som er klart til å fange deg opp om du ikke "får det til" og trenger mer veiledning. Jeg synes også det er skummelt at folk uten relevant utdanning skal sitte å belære folk om manifestering, håndtering av psykisk uhelse og annet. Altså, jeg bli tynn, men jeg tror jeg må endre kosthold og kanskje trene for å lykkes. Ikke følge Bs manifesteringstips. Eller, det er kanskje jeg som ikke forstår metodikken. Jeg må snart slutte å følge henne, fordi jeg kjenner at jeg bare blir oppgitt av alt. De ønsker å framstå som bereiste og verdensvante, men blir helt himmelfallen av at en ansatt på et hotell i Spania bærer kofferten inn fra parkeringa..? Og hotellet er det fineste hotellet hun har sett? Et helt vanlig «sydenhotell» som alle som har vært på chartertur har sett? «Alle i Spania spiser seint». «I Norge leier vi hjelp fordi vil ikke gidder å gjøre ting selv, men i Spania er det helt vanlig å ha en Pata i livet..» Noe sånt. Tror kanskje de også i Spania betaler gartner fordi de ikke gidder selv. Nei, jeg må slutte å følge. Kvitte meg med negativ energi, som hun sikkert ville ha rådet meg til… 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 28. oktober 2022 #158 Del Skrevet 28. oktober 2022 Har Belinda Jakobsen tatt seg vann Iver hodet? Planter, yoga, mat, psyke, kropp, klær, smykker.. synes hun roter sammen, motsier seg selv og henger ut folk. Og ting hun legger ut på story som blir borte..som da hun sa de ville leie ut huset sitt, som de leier selv? Synes dama tar seg vel tilrette og skal være en slags livsveileder for følgerne… 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2022 #159 Del Skrevet 28. oktober 2022 Velkommen til KG! Hvilket underforum gjorde at du ønsket å registrere deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 29. oktober 2022 #160 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg synes ho er herlig! Living the dream. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå