Gjest Myztica Skrevet 11. februar 2006 #281 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg var litt redd for at smertene skulle komme tilbake i natt, men det gjorde de ikke! Jeg forklarte smertene til ei jeg kjørte med på jobben på torsdag, og det var akkurat som hun skulle sagt det selv sa hun. Hun slet med det da hun var gravid sist. Men jeg trodde ikke at jeg skulle få det igjen, og da kom det jo tilbake den natta. Smerten sitter akkurat under ribbensbuen, og stråler ut på siden og bak i ryggen (over lungene).. Og da det stod på som værst hadde jeg mest lyst til å dø! Og jeg har jo egentlig veldig høy smerteterskel.. Så da tenkte jeg: Hvis det er værre å føde, vet jeg ikke hva jeg gjør... Men hu jeg kjørte med på jobb, syntes det var værre enn å føde Men det er jo sikkert veldig individuelt også, men.. ALLIKVEL! Men jeg vet fra før at gammaGT'n min er litt forhøya. Det har den vært hele tiden, noe som ligger i slekta. Så legen min spurte meg for en stund siden om jeg hadde smerter etter jeg hadde spist. Men det hadde jeg jo aldri kjent før... Det er ofte de med høyt kolesterol får gallesten, men mine verdier er på nedre grensa til normalt, så... Det er i alle fall ikke derfor! Men men... Skal prøve å spise fløtegratinerte poteter i dag, og krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake til natten. Men det var nok klaging fra meg i dag! Ellers er formen fin. Har en del stikkinger nederst i magen, men det er nok livmora som vokser Tok et magebilde i går da, men ser det ikke så godt enda. Så jeg har funnet en mammabukse! Og den var virkelig helt HERLIG å ha på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. februar 2006 #282 Del Skrevet 11. februar 2006 Heia snuppi!! Auauau...sånn gallevondter høres IKKE godt ut nei...Skal visst være noe med det vondeste som finnes..Så får håpe at du får hjelp med det altså! Når skal dere på chatten?? Må sende pm i tilfelle jeg er her da!! Ha en fiiin frilørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 11. februar 2006 #283 Del Skrevet 11. februar 2006 Huff gallestein smerter hørtes IKKE godt ut.. Det skal visst være noe av det verste som finns.. Håper du slipper å oppleve det noe mer. håper du får en kjempe koselig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. februar 2006 #284 Del Skrevet 11. februar 2006 Heia snuppi!! Auauau...sånn gallevondter høres IKKE godt ut nei...Skal visst være noe med det vondeste som finnes..Så får håpe at du får hjelp med det altså! Når skal dere på chatten?? Må sende pm i tilfelle jeg er her da!! Ha en fiiin frilørdag! ← Det er ikke godt nei! Men går bra nå da, bare jeg ikke får slike anfall. Ønsker deg også en fin lørdag snuppa! Er så koselig når du titter innom her Huff gallestein smerter hørtes IKKE godt ut.. Det skal visst være noe av det verste som finns.. Håper du slipper å oppleve det noe mer. håper du får en kjempe koselig lørdag ← Håper jeg slipper også Får satse på det. Må prøve å ikke tenke så mye på det, for da kommer det i hvert fall Håper du også får en koselig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #285 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei på deg! Stakkars da, som har hatt sånne smerter... Håper ikke det kommer tilbake. Ang. livmora så har heller ikke jeg kjent så mye til den - men i forrige uke tror jeg det var, så kjente jeg den da jeg lå rett ut på morgenen, før jeg hadde gått på do. Litt på venstre side helt nederst i magen kjente jeg en "bump" som ikke har vært der før. Og jeg leste i dag at i uke 15 er livmora på størrelse med et spedbarnshode. Ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. februar 2006 #286 Del Skrevet 11. februar 2006 Så søte dere er alle sammen Får krysse fingrene for at det ikke kommer tilbake! Ja, da er jo livmora blitt kjempestor da, Kverula! Synes mini-babyen min har blitt stor og jeg da... Hele 16 cm i full lengde ca... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #287 Del Skrevet 11. februar 2006 Ja, tenk det - 16 cm! Min lille Kveruliten er ca 10 cm nå, mener jeg det stod. Det er jo helt utrolig at det er et menneske inni magen... Tenker du sånn også, LinKri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. februar 2006 #288 Del Skrevet 11. februar 2006 Ja, det er helt utrolig. Tenker mye på det. Skjønner det ikke helt, at det går ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. februar 2006 #289 Del Skrevet 11. februar 2006 Bare meg som oppdaterer meg litt, sånne vondter høres ikke bra ut nei... HA en fin fin lørdagskveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 11. februar 2006 #290 Del Skrevet 11. februar 2006 hellu vennen.... rart det der ja at et lite vesen vokser og gror inni deg,jeg har hatt mange timer i godstolen og bare stryki meg over maven og lurte på hvordan ser du ut,har du det bra inni der...og selv om jeg til tider syns tiden gikk sakte så gikk den veldig fort også for plutselig var dagen der da vesla ville ut!!Merkelig blir helt rørt av å snakke om det jeg ahhhhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2006 #291 Del Skrevet 11. februar 2006 Æsj da... ikke noe godt med vondt ( det sier seg jo selv da... ) Håper du har en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. februar 2006 #292 Del Skrevet 11. februar 2006 Huff, det der høres ikke bra ut.. Håper du slipper å oppleve det noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. februar 2006 #293 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! De vondtene høres ikke godt t Krysser fingre og tær for at det holder seg borte;) Håper du har en fin lørdag. Klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2006 #294 Del Skrevet 11. februar 2006 Håper vondtene dine gir seg. Men tenk at noe sååå fint kommer ut av noe sååå vondt da? Bare sånn for å hoppe litt fram i tid altså... Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. februar 2006 #295 Del Skrevet 11. februar 2006 Imponerende at du orket å gjennomføre en nattevakt med så mye gallestenssmerter. (du hadde vel ikke fått sovet uansett... men slitsomt å måtte være på jobb når det er vondt) Ha en flott lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. februar 2006 #296 Del Skrevet 12. februar 2006 Heia du! Hvordan gikk det igår? Tenkte på deg da vi kom hjem inatt faktisk...Håper virkelig ikke at du har hatt mer vondt nå... Og du! Om et år har vi også morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. februar 2006 #297 Del Skrevet 12. februar 2006 Håper vondtene har holdt seg unna resten av helga, og at du har kost deg en hel masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 12. februar 2006 #298 Del Skrevet 12. februar 2006 Så koselig å komme inn her, og se så mange svar da!! Så snille dere er iss, Gullet26, Cr@sh, Fru Fomle, Bertine, La Traviata, Murf, Skytte og Fjellrypa: Jeg har ikke hatt vondt nå heller!! Kryss i taket for det altså.. Kjente bare at det stakk så vidt i går kveld, men det var ikke noe å bry seg om egentlig. Går fint ann å overleve med litt smerte Så koselig at du tenkte på meg da, Skytte. Det gikk bra i går, heldigvis! koste meg med GOD mat Ja, og tenk om et år har vi morsdag også! Litt merkelig egentlig.. Nå har sambo og jeg bestilt pizza, så han er og henter den nå. Det skal bli godt Ellers koste vi oss hos svigers i går kveld. Svigermor fant fram strikkeoppskrifter da, for nå skulle hu begynne å strikke klær! Så mye søtt til de små barna Ellers har sambo vært kjempeflink i dag. Da jeg stod opp hadde han støvsuga hele leiligheten og vaska badet. Pluss at han har satt på 2 maskiner med klær! Flinke sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 12. februar 2006 #299 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei LinKri Huff, de smertene hørtes ikke noe særlig ut Sikkert godt at de nesten er borte nå, kan jeg tenke meg! Så flink sambo du har du da. Det må jeg virkelig si De gutta er så utrolig søte når de prøver å gjøre husarbeid, synes jeg Ha en super søndag, du og magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 12. februar 2006 #300 Del Skrevet 12. februar 2006 Så flott at du ikke har hatt flere slike smerter! Greit å ha mødre og svigermødre som kan strikke, det går jo an å strikke sååå mye søte klær! Håper du får en fortsatt fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå