Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Kun en nattevakt igjen... Så er det helg!! :) Har tatt på meg 3 ekstravakter neste uke.. så jeg håper det går bra med tanke på formen :) Men 3 ekstravakter skal jeg nok klare...:sjenert:

Det har snødd i hele natt... Og jeg kom meg nesten ikke opp på veien i dag, da jeg skulle kjøre hjem. Da det endelig var klart til å kjøre ut, spant bilen.. Og jeg måtte vente enda lengre ettersom det kom biler. Han som stod bak meg ble nok mektig irritert. Og vet dere hva dusten gjorde??? Kjørte opp på siden min for å kjøre forbi meg i et veikryss!!! Hallo?? Jeg ville jo like kjapt ut på veien som han jeg... OG da han skulle til å kjøre, kom han ingen vei han heller.. Bilen hans bare glei mot min. TULLING!! Men da neste sjanse kom, gassa jeg på.. Og det var et under at jeg kom meg ut på veien.. Han prøvde å kjøre forbi meg da vi skulle kjøre ut og.. Holdt på å kollidere med han før dette skjedde også, for han visste nok ikke hva vikeplikt betyr :frustrert: At det går ann... Gruer meg til å kjøre ut der i morgen også!

Ellers har jeg hatt en del stikkinger nederst i magen, men er nok bare livmora som vokser. Det er ømt og vondt da jeg klemmer også. Men hvis livmora vokser.. Hvorfor kjenner jeg den ikke da?? Den skal jo være relativt høyt oppe da... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Hei!

Håper formen din holder seg fin fremover også;)

Kos å handle baby klær da, utrolig mye fint!

:klem:

:vinke:

Ja, det var veldig mye fine babyklær :hjerte: Men skal ikke handle mer før etter UL nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her flyr sidene avgårde. :)

Gratulerer med vel passert 16 uker. Tiden til 1.mars går fort, det blir spennende!! :hoppe: Og nå er dere litt forberedt på at terminen blir flyttet også. Da jeg ventet eldstemann hoppet jeg over en syklus (noe jeg var fullstendig klar over), men legen førte opp siste mens selv om jeg visste jeg var mye kortere.. Da jeg kom på ultralyd ble jo denne terminen kraftig forskjøvet, og hun som tok ultralyden virket nesten litt sur for at jeg var kommet på ultralyd så tidlig. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: kan aldri huske at jeg kjente min egen livmor...men den utvider seg jo så ting og tang inni massa possan vil man merke ja!!

Det var da sinnsykt til kjøring på folk,jeg blir så irritert på sånn villmannskjøring når det mye snø og glatt,ingen som har så dårlig tid veit jeg og man kommer ikke noe fortere frem..... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
Oi, her flyr sidene avgårde. :)

Gratulerer med vel passert 16 uker. Tiden til 1.mars går fort, det blir spennende!! :hoppe: Og nå er dere litt forberedt på at terminen blir flyttet også. Da jeg ventet eldstemann hoppet jeg over en syklus (noe jeg var fullstendig klar over), men legen førte opp siste mens selv om jeg visste jeg var mye kortere.. Da jeg kom på ultralyd ble jo denne terminen kraftig forskjøvet, og hun som tok ultralyden virket nesten litt sur for at jeg var kommet på ultralyd så tidlig. :overrasket:

Ja, håper tiden til 1.mars går fort. ER så utålmodig jeg.. Hvorfor kan jeg ikke være like tålmodig hjemme som på jobb?? :klø: Koselig at du titter innom her Fru Fomle :hjerte: Håper ikke terminen min blir flytta så drastisk da.. :ler:

Hvilken gal mann  :frustrert:

Er du skravlechattesjuk i dag eller???

GAL MANN JA!! Bare fornavnet det...!! Og det værste av alt, han hadde små barn i baksetet!! :sjokkert: Skjønner at det kan være travelt med å levere i barnehagen og slik altså, men allikvel... Er alltid skravlesyk jeg! Men nå skal jeg få i meg litt mat, så må jeg på jobb igjen.. Men er alltids ledig i helga :sjarmor: Hadde vært koselig å tulleprate litt på chatten igjen :hjerte:

:klø: kan aldri huske at jeg kjente min egen livmor...men den utvider seg jo så ting og tang inni massa possan vil man merke ja!!

Det var da sinnsykt til kjøring på folk,jeg blir så irritert på sånn villmannskjøring når det mye snø og glatt,ingen som har så dårlig tid veit jeg og man kommer ikke noe fortere frem..... :frustrert:

Bare hører om andre som kan kjenne det lissom... men det trenger jo ikke være slik med meg da :ler: Blir irritert på slik kjøring jeg også... :frustrert: Og han kom ikke fortere fram! Sendte han bare det stygge blikket da han gled ned mot bilen min... Og han så jo helt VILL ut i øya! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen år siden jeg var gravid, men jeg synes å huske at man kan kjenne kanten på livmoren omtrent i navlehøyde når man er i uke 20. (man må ligge flatt)

:klø:

Ha ellers en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Så du tar endel ekstra på natt du også?

Jeg også, er kjekt med de ekstra tusenlappene når lønna kommer ;)

Men husk å ta vare på deg selv da, og ikke slite deg ut!

Skal på jobb ikvel, 2 netter, så har jeg fri noen dager... herlig!

Håper jeg kan bli skikkelig frisk snart... hater å være syk! Blæh!

Håper du får en skikkelig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Pi@: Den er grei :sjarmor:

Cr@sh: Ha en fin kveld, og GOD HELG til deg :klem:

cons: God helg til deg også :klem:

Marillia: Ja, får vel kanskje vente litt å kjenne da ;) God helg til deg. Koselig at du titter innom :klem:

Bertine: Tar på meg det som er ekstra jeg... Og det er mest ledig på natt. Kunne godt tenkt meg noen kveldsvakter også, men... Håper du blir frisk snart :klem:

Malina: God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Da er det endelig helg for min del. Er helt utslitt etter et smertehelvete i natt, som varte i 3 timer! Hadde slike smerter på onsdag og.. Og det er mest sannsynlig gallestein. Har akkurat de symptomene som skal til... :hakeslepp::grine::grine::grine: Hvis jeg får "anfall" igjen i natt, må jeg nok dra på legevakta. Skal visst være en hyggelig lege der i natt, så.. Nattevakta var skikkelig lang. Det gjorde så vondt så jeg klarte ikke å konsentrere meg i det hele tatt. Svetten rant, og jeg hadde mest lyst til å skrike ut! Har ikke kjent makan til smerte før jeg altså.. Jeg vet det kan bli værre etter man har spist fet mat, men jeg spiser jo nesten ikke fet mat om dagen! Huff... :(

så i kveld skal jeg bare kose meg på sofaen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda... Gallestein høres ikke så godt ut. Enkelte sier jo at det er verre enn å føde :overrasket: Vært plaget med det før?

Håper du får en flott kveld og slipper unna smerter i kveld / natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Linkri! Det er en stund siden jeg har vært innom deg. Gratulerer med 16 uker! Ikke lenge til så er du halvveis :)

Smertene i natt hørtes ikke bra ut! er du sikker på at det ikke er UVI? Det kan jo være litt av de samme symptomene? Jeg syns at du bør uansett ta deg en tur tul legen, om ikke annet så for sikkerhets skyld.

Ønsker deg en god smertefri helg, :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.... :klem:

så kjipt at du ikke er i form da,har ei vennine som har gallestein problemer også jeg fant endel info til henne på ehh *tenke* doktoronline eller hva det heter,viktig å spise ofte og lite og ikke feit mat som du selv skriver!!Har ikke hatt det selv men har sett endel av både det og nyrestein her på legevakta ser ikke godt ut...Ta vare på deg selv og blomsten i maven :babysmokk:

Nå har jeg bare 1 time igjen av denne jobbekvelden og da er det rett i seng og :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er du ikke i form du... Gallestein hørtes i allefall IKKE noe kjekt ut! :tristbla: Håper ikke det er det, og at smertene gir seg! :troest:

Forresten, apropo det å kjenne livmoren... Mange kjenner denne tidlig, men mange gjør ikke. Hos meg krøp ikke livmoren opp over skambeinet før rundt uke 20, og jeg kjente vel egentlig ingeting inntil da heller - annet enn disse ligamentsmertene og murringene som tyder på at livmoren vokser og strekker på seg. Så du er sikkert like normal som meg du da! :)

Gratulerer med å ha passert uke 16. Da er du jo snart halvveis! :danse:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg har hatt en smertefri natt!!! :hoppe::hoppe:

@nea: Det var ikke noe godt nei! Det skal jeg love deg. Har aldri kjent makan jeg! Har ikke vært plaget med det før... Men er kjempegla for at jeg ikke fikk det i natt :):klem:

IdaC: Jeg er rimelig sikker på at det ikke er UVI, for da skulle smertene sitte lengre ned. Hvis jeg kjenner det en gang til, skal jeg ringe legevakten. For jeg skal ikke til legen min før om 2 uker. :klem:

Gullet26: Var innom doktor online og lommelegen for å sjekke. Så slo jeg opp i bøkene på jobben.. Jeg spiser både lite og ofte jeg, og det er sjelden jeg spiser fettrike måltider.. Og kolesterolnivået mitt ligger på nedre grensa til normalt, så jeg skjønner ingenting jeg. :klø: Men det stod at gravide kunne få det, så.. :sjenert: Men takk for tips :klem:

TT: Der var du jo! Så bra at du har fått igjen PC'n din. Tror kanskje jeg kjente livmora i går kveld da jeg la meg :hoppe: Sambo trodde også at det var den :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...