Gå til innhold

Hva tror du kommer til å bli enden for menneskeheten?


Gjest PanteneProVVV

Slutten på menneskeheten  

143 stemmer

  1. 1. Hva tror du?

    • Vulkanutbrudd
      4
    • Komet/asteroidenedslag
      12
    • Virussykdom, bakteriesykdom
      14
    • Atomvåpen, kjemisk og biologisk
      43
    • Genmodifiserte bakterier
      3
    • Istid
      1
    • Klimaendring
      32
    • Gammaglimt
      2
    • Sorte hull som sluker oss
      2
    • Ingen av de ovennevnte/annet
      30


Anbefalte innlegg

Gjest PanteneProVVV
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt går i sirkel. Det startet i Afrika, og slutter med Afrika. Når hele kloden er Afrika.

Anonymkode: d40f2...05d

Du tenker på de tektoniske plater? Det vil jo skje forflytninger før eller siden og det var jo en gang at alt landareal hang sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som kommer til å bli enden for menneskeheten, er et meget godt spørsmål. Jeg holder en knapp på Kvinneguiden eller atomkrig. 

Anonymkode: 9f2b7...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PanteneProVVV
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva som kommer til å bli enden for menneskeheten, er et meget godt spørsmål. Jeg holder en knapp på Kvinneguiden eller atomkrig. 

Anonymkode: 9f2b7...981

Haha, ja, vil tro Kvinneguiden er såpass episk at det blir det siste stedet observert for liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord Friendzone skrev (14 timer siden):

Ja, mamma passet alltid på å nevne det i godnatt-sangene! :nikke:

Men mer seriøst så tror jeg faktorer som naturkatastrofer, kamp om ressurser, politiske / religiøse motsetninger, høyt folketall, pandemi, miljøødeleggelser og masseflukt vil kunne føre til drastiske endringer for menneskeheten. Det er ikke gitt at noe av dette vil skje, men situasjonen kan endre seg fort. Det har blitt så mange av oss, og vi blir stadig mer avhengige av teknologi og infrastruktur.

Din mamma var naturfagslærer...?

Anonymkode: 9ead4...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 7.46):

Når sola sluker oss. Det trodde jeg var barnelærdom. 

Anonymkode: 9ead4...cdf

Så fremtiden er altså skrevet i stein? Du mener seriøst at menneskeheten ovetlever i 4+ milliarder år til?

Jaggu sa jeg barnelærdom🤣

Anonymkode: 25c4c...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror at alle mennesker kommer til å definere seg som lesbiske og homofilie på et eller annet tidspunkt, fordi de er trendy. Dermed blir det ikke født flere barn.

Anonymkode: 2ed55...76b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest PanteneProVVV
AnonymBruker skrev (På 25.12.2022 den 23.14):

Tror at alle mennesker kommer til å definere seg som lesbiske og homofilie på et eller annet tidspunkt, fordi de er trendy. Dermed blir det ikke født flere barn.

Anonymkode: 2ed55...76b

Jaha, klodens befolkning står og faller på 100% heterofilitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enden på menneskeheten blir når de som trekker i trådene (som vi ikke vet hvem er men som bestemmer hva statsledere skal gjøre osv)og ønsker å eie hele verden, gjør som de ønsker og  livet og helsen til alle blir ennå verre.

 

Anonymkode: b22a3...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskets ønske om å "forbedre" ting. Dyreproteiner byttes jo nå i storskala med insektsproteiner, rene produkter byttes med GMO og syntetisk lagde ting, kjøtt printes istedenfor fra dyr osv.
https://www.3dsourced.com/feature-stories/3d-printed-meat-future-of-cuisine/
https://www.dw.com/en/eu-insects-climate-change/a-64503440

Jo mer vi forbedrer, jo mer kommer til å bli syke og over tid sammen med ønske om at færre får barn, så er det bare snakk om tid før vi tar knekken på oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PanteneProVVV
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enden på menneskeheten blir når de som trekker i trådene (som vi ikke vet hvem er men som bestemmer hva statsledere skal gjøre osv)og ønsker å eie hele verden, gjør som de ønsker og  livet og helsen til alle blir ennå verre.

 

Anonymkode: b22a3...eed

En hemmelig elite ja? Kan det være krumpen eller selveste THE Kardashians som trekker i trådene?

Har en dygd om at Russland og Kina tar over verdensherredømmet og det blir kommunistisk fryd og gammen (JA!!..), nøktern velstand, utmerket monotont arbeid for de mange og opplysning for de få. Helt til Afrika endelig backfirer og gjør noe ingen har tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PanteneProVVV skrev (På 4.2.2023 den 14.54):

En hemmelig elite ja? Kan det være krumpen eller selveste THE Kardashians som trekker i trådene?

 

Sikkert jødene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (På 27.12.2022 den 19.07):

Egentlig tror jeg menneskeheten aldri kommer til å dø ut, men leve evig

Vi kommer vel før eller senere til å utvikle oss til en ny art, da forsvinner jo før eller senere den nåværende arten akkurat slik neandertalerne, denisova, heidelbergensis, erectus, ergaster osv osv forsvant tidligere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Vi kommer vel før eller senere til å utvikle oss til en ny art, da forsvinner jo før eller senere den nåværende arten akkurat slik neandertalerne, denisova, heidelbergensis, erectus, ergaster osv osv forsvant tidligere :) 

Du høres ut som en professor. :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Du høres ut som en professor. :nikke:

Hadde ikke det som skulle til dessverre, ble bare hovedfag på meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raptuss

Jeg ser for meg at en Homer Simpson aktig fyr er uheldig og setter seg på atomkofferten og klarer på merksnodig vis å sette igang en atomkrig som gjør planeten ulevelig for mennesker. 

Muligens vi muterer til noe annet, men det får bli i kapittel to i så tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke det som skulle til dessverre, ble bare hovedfag på meg 😅

Ser ut som det var nok da. Du har jævlig mye kunnskap.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Ser ut som det var nok da. Du har jævlig mye kunnskap.

Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...