Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt på budsjettet for neste år, og det var faktisk litt skremmende. Har hatt god råd frem til nå. Men der jeg før kunne spare flere tusen i mnd, blir det nå  veldig lite sparing. Og det betyr jo i praksis at sparepengene mine er mye mindre verdt om et år. Hvis det fortsetter i samme sporet må jeg bruke av pensjonspengene innen et par år, og fortsetter det i samme tempo blir det ingenting igjen til pensjonsalderen.

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt trumf - og kiwi pluss medlem. Jeg har også registrert profil på meningstorget, så jeg kan ta undersøkelser der. Også må jeg kutte ned på godterispisingen 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inn hele 3 kr på trumfkontoen i dag😂 Fikk også lagt ut noe for salg som jeg har drøyd i månedsvis, la det ut ganske rimelig og godtok bud så fikk solgt under 2 timer senere. Hadde jeg drøyd kunne jeg kanskje fått 100kr mer, men det vet man jo ikke. (Fikk ny mld rett etter jeg hadde solgt🙈)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagd restemiddag 🤩 

og riktignok shoppet, men handlet juleantrekk til babyen og meg selv for 100 kr! Vil si at det er billig. 😁

Anonymkode: a65cc...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt 1,4 kilo kyllingfilet på tilbud og delt alle filene i 2 og lagt i frysen , kjøpt egg , brokoli og nudler ( billig middag ) blir 12 middag får ca 200 kr! Avskiltet bilen skal ringe forsikting i morgen så den blir tatt bort så jeg får spart noen kroner til julegaver 😊

Anonymkode: f9665...2ef

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kunnet gjort noe annerledes. Eide ikke bil. Eide ikke annet enn huslån. Ikke forbruk, ikke kredittkort. I dag høster jeg ut av det. Men det har kostet. 
 

 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Restemiddag fra i går, og alle ingrediensene bortsett fra olivenolje og krydder var kjøpt på tilbud.

- Sett gjennom tilbudsavisene til matbutikkene

- Googla en del for å finne beste pris på en bestemt varmovn vi skal ha

- Ordna konto osv for å investerer i en blockchain hub

- Funnet frem div som skal selges

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte billig, seigt biffkjøtt. Kokte det i trykk-koker i noen timer. Nå har jeg pulled beef. :) 

Anonymkode: 3df81...1e0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka spiser vi ut av fryseren før det blir gammelt. Sparer mye på det. Så lett å kjøpe kjøtt på tilbud å dumpe i fryseren, men hjelper ikke det hvis det bare blir liggende. 
 

Anonymkode: 59354...f4c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagd middag av det jeg fant i fryser og kjøleskap. Ble en stor kyllinggryte, som jeg så posjonerte og hev i fryser til en dag vi ikke har tid til middag. 

Anonymkode: a65cc...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg byttet internettleverandør. Sparte en liten slant på det.

Har skrevet ukesmeny og fått neste ukes varer levert på døra. 

Jeg har jobbet 2 vikartimer som gir litt ekstra i potten, inn mot jul. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg solgt unna halloweenkostyme som var for små. 
 

i morgen skal jeg tråle 40% disken. Lørdag er beste dagen vet dere, for da tar de det som går ut søndager også. 🤑

Anonymkode: 73e6f...3ac

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Jeg har brukt mange penger denne uka, men det var jo delvis planlagt. Nye vinterdekk og influensavaksine og en ny oljefylt varmeovn. Tilbud, men penger ut.

Penger inn var tilbakebetaling av dobbel regning på hus og bilforsikring fra Fremtind. Sendte en mail til dem om det i forrige uke og fikk tilbake litt over 1500 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SPOCA skrev (På 20.10.2022 den 16.00):

Vi har kjøpt ny og større bolig og selger våre respektive leiligheter. Vi reduserer gjelden med intet mindre enn 2 millioner. I tillegg hjelper vi mine foreldre ved at de flytter inn og gjør dem gjeldsfrie. Føles godt. 😊 

Høres fint ut, hvaslags bolig er det?

Anonymkode: 88ae8...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres fint ut, hvaslags bolig er det?

Anonymkode: 88ae8...055

Tomannsbolig. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en runde i skap, skuffer og frys og lager ukeplan fra det. Bruke opp det man har før man handler det man trenger i tillegg, og handler gode tilbud for uka.

Pleier å handle for 2 uker av gangen. Vi er to voksne som bruker 4000 ca (av og til mer av og til mindre) på mat og husholdning i måneden, så er fornøyd med det.

Anonymkode: 427fb...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte tre sekker kraftfor på Felleskjøpet i dag. Syntes det var noe billig, men tasta koden og gikk ut. Såg på kvitteringa etterpå at betjeninga kun hadde slått inn to. Jeg gikk ikke tilbake… 🙈🤷🏻‍♀️ Not my mistake. 

Anonymkode: 73e6f...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...