Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Purra på bank om å behandle lånesøknaden min. Vurderer å bytte samtidig som jeg går over til rammelån for fleksibel nedbetaling, og for å slippe å ha egen bufferkonto.

Anonymkode: 64624...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt masse produkter på butikken jeg ikke liker fordi de er billige. 

Anonymkode: 214a9...b27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg planlegger å bruke penger på i dag er mathandel. Handler for 2 uker av gangen, det gjør at jeg og mannen bruker ca 4000 i mnd. 

Bruker ikke penger de fleste dagene i mnd :) kan anbefales å kvitte seg med alle småkjøp. 

Anonymkode: 427fb...61d

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet frem den diiigre suppekjelen og fylt den med svineknoker og gule erter. Nå er det for så vidt noe jeg har gjort i alle år, men det blir mange middager til 30 - 40 kroner stykket. Jeg har også laget matpakker til samboeren (Jada, han kan gjøre det selv, men akkurat nå så er det slik det må bli her) slik at han har med seg frokost og lunsj hjemmefra. Det blir noen tusenlapper spart på årsbasis og er dessuten mye sunnere :nigo: 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt opp budsjettet for november. Skrevet handleliste for matvarer ut uka. Dagens middag blir en boks fiskeboller som har stått i skapet lenge nok.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladet på jobb og sitter og tenker budsjett for 2023.
Vurderer å søke om 12 mnd utsettelse på studielånet og heller bruke den tusenlappen jeg sparer på billånet. 

Anonymkode: 73e6f...3ac

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber dobbelt. Ekstravakta gir meg ca 1300 kr ekstra utbetalt. Har forresten 5 ekstravakter denne uka, så ca 4500 ekstra utbetalt i tillegg til full lønn utenom.

Anonymkode: 6b881...71d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på konferanse med fagforbundet og får gratis lunsj, middag og frokost😊

Anonymkode: 952dc...ff2

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber overtid i dag. Laget pastasaus fra bunnen, nok til 2 dager. Brukte first price sin karbonadedeig med grønnsaker(billigere enn vanlig karbonadedeig). Kjøper ikke lenger brus og juice og holder oss til godteri og potetgull kun i helgen. Blir provosert over hvor dyrt alt er nå. 

Anonymkode: 18a94...3e5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogget/gikk til jobb og jobbet overtid slik at jeg kunne sitte på med mannen hjem igjen. Sparte 2 x bussbilletter på det.

Tidligere i uka har jeg solgt flere par votter som var for små for barna på Tise, i steden for å donere de til Fretex. 

Anonymkode: 30d28...946

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykla isteden for å ta tbanen og sparte 80 kroner

Ikke vært på butikken på mange dager, og spiste brødskiver til middag.

Har heller ikke kasta mat på manger uker, spiser opp absolutt alt nå.

Anonymkode: 5f17b...1f1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde middag av det vi har fryseren istedenfor å dra i butikken.

Åpnet aksjesparekonto på kron istedenfor sparebank1, da det er mye billigere. :)

Anonymkode: a65cc...21c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kuttet ut næringsfattig mat og spiser bare animalsk. Det ser umiddelbart dyrere ut når man ser per gram, men jeg bruker mindre penger på mat nå enn da jeg spiste grønnsaker, frukt, brød og sånt. Sunnere er jeg også. Man sparer seg til fant hvis man kutter ut næringsrikt kjøtt med næringsfattig alternativer.

Sånn spesifikt hva jeg har gjort i dag for økonomien min er at jeg har gått på jobb. :P 

Anonymkode: 3df81...1e0

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har kuttet ut næringsfattig mat og spiser bare animalsk. Det ser umiddelbart dyrere ut når man ser per gram, men jeg bruker mindre penger på mat nå enn da jeg spiste grønnsaker, frukt, brød og sånt. Sunnere er jeg også. Man sparer seg til fant hvis man kutter ut næringsrikt kjøtt med næringsfattig alternativer.

Sånn spesifikt hva jeg har gjort i dag for økonomien min er at jeg har gått på jobb. :P 

Anonymkode: 3df81...1e0

Du spiser bare kjøtt, meieriprodukter og egg? Forklar, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Jeg går nemlig andre veien, men har et åpent sinn.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hjemmekontor og sparte 78,- kr. i transportkostnader. 

Solgte noe barnetøy som har blitt for smått på Tise. 

Kjøpte litt krypto, i håp om at de skal gå opp igjen i løpet av de neste 15 årene 😆

Anonymkode: 30d28...946

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...