AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #41 Del Skrevet 20. oktober 2022 Farget håret selv istedenfor å gå til frisøren. Anonymkode: d3c0f...fb9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #42 Del Skrevet 20. oktober 2022 Bestilte ei kasse godteri til Halloween på en lavprisbutikk på nett, framfor å glemme hele greia og måtte stresskjøpe dyrt godteri 30. oktober 🙈 Anonymkode: 30d28...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #43 Del Skrevet 20. oktober 2022 Satte lønna inn på sparekonto og venter til første forfall på første regning før jeg overfører dem til regningskonto. Ikke mange kronene i renter kanskje, men du får hvertfall renter på sparekonto i motsetning til hvis de står på lønnskonto. I tillegg fikk jeg bonus, som gjør at jeg kan betale ned på mitt mastercard slik at jeg kommer nesten i null på mastercardet igjen (hadde noen store utlegg i august). Anonymkode: 9d246...e99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. oktober 2022 #44 Del Skrevet 20. oktober 2022 Vi har kjøpt ny og større bolig og selger våre respektive leiligheter. Vi reduserer gjelden med intet mindre enn 2 millioner. I tillegg hjelper vi mine foreldre ved at de flytter inn og gjør dem gjeldsfrie. Føles godt. 😊 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #45 Del Skrevet 20. oktober 2022 Betalt tonnevis av regninger 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 20. oktober 2022 #46 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 1.23): Deler den bestilte pizzaen i to dagers middag...jepp vet at det ikke er billig å bestille pizza selv om vi henter den selv... Anonymkode: 54a42...ee0 Særdeles merkelig prioritering. Hvorfor ikke lage selv om målet er å spare penger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #47 Del Skrevet 20. oktober 2022 Snok1 skrev (10 timer siden): Du spiser bare kjøtt, meieriprodukter og egg? Forklar, jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg går nemlig andre veien, men har et åpent sinn. Ja, jeg spiser carnivore. Jeg kjøper kjøtt direkte fra lokale bønder som jeg vil støtte, og får viltkjøtt fra familiemedlem som jakter. Jeg har fylt opp en stor fryser nå og har nok mat til våren når bøndene skal slakte igjen, og da fyller jeg opp igjen. Egg får jeg gratis på grunn av bekjentskaper. Melk fra tanken får jeg også gratis på grunn av bekjentskaper. Innmat kjøper jeg fra butikken (og får litt fra jakt), men det er veldig billig. En gang i blant kjøper jeg smør, men bruker lite av det fordi jeg lager så mye beinkraft og får talg fra det som jeg bruker til å steke mat i. Jeg bruke litt krydder, men jeg merker at jeg får mer og mer avsmak av kraftig kryddersmak. Ender ofte med å bruke bare salt. Jeg vil smake maten, ikke krydderet. Da Norge stengte ned i mars 2020 så unngikk jeg å gå på butikken i en måned. Ingen forberedelse, bare sluttet å gå på butikken. Null problem. Kunne gått flere måneder uten gå på butikken. Jeg regnet på det i en annen tråd og bønner og linser er faktisk ikke så billig når man ser på næringsinnhold og protein: Anonymkode: 3df81...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. oktober 2022 #48 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, jeg spiser carnivore. Jeg kjøper kjøtt direkte fra lokale bønder som jeg vil støtte, og får viltkjøtt fra familiemedlem som jakter. Interessant! Hvor lenge har du levd slik? Har du gjort helsekontroller underveis? Vekt? Blodtrykk? Kolesterol? Søvn? Konsentrasjon? Avføring? Fortell! Nå ble jeg nysgjerrig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 20. oktober 2022 #49 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja, jeg spiser carnivore. Jeg kjøper kjøtt direkte fra lokale bønder som jeg vil støtte, og får viltkjøtt fra familiemedlem som jakter. Jeg har fylt opp en stor fryser nå og har nok mat til våren når bøndene skal slakte igjen, og da fyller jeg opp igjen. Egg får jeg gratis på grunn av bekjentskaper. Melk fra tanken får jeg også gratis på grunn av bekjentskaper. Innmat kjøper jeg fra butikken (og får litt fra jakt), men det er veldig billig. En gang i blant kjøper jeg smør, men bruker lite av det fordi jeg lager så mye beinkraft og får talg fra det som jeg bruker til å steke mat i. Jeg bruke litt krydder, men jeg merker at jeg får mer og mer avsmak av kraftig kryddersmak. Ender ofte med å bruke bare salt. Jeg vil smake maten, ikke krydderet. Da Norge stengte ned i mars 2020 så unngikk jeg å gå på butikken i en måned. Ingen forberedelse, bare sluttet å gå på butikken. Null problem. Kunne gått flere måneder uten gå på butikken. Jeg regnet på det i en annen tråd og bønner og linser er faktisk ikke så billig når man ser på næringsinnhold og protein: Anonymkode: 3df81...1e0 Snok1 skrev (47 minutter siden): Interessant! Hvor lenge har du levd slik? Har du gjort helsekontroller underveis? Vekt? Blodtrykk? Kolesterol? Søvn? Konsentrasjon? Avføring? Fortell! Nå ble jeg nysgjerrig. Kan ikke dere ta dette på pm eller i tråden som ab linka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. oktober 2022 #50 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hva jeg har gjort for økonomien i dag, er å føre over 5000 til bufferkontoen. Har nylig tatt 10 000 derfra for å kjøpe ny sofa i september, så nå må den fylles opp til det nivået igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #51 Del Skrevet 21. oktober 2022 Er på jobbreise. Får dekket alt av måltider og snacks. Dusjer gratis på hotell og får i tillegg 700 kroner som reisetillegg før skatt. Anonymkode: bfe86...03b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #52 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har svart på ett par spørreundersøkelser over Internett. Fikk endelig nok poeng til å få ett gavekort fra dem, som jeg solgte videre på Finn.no og VOILA sitter med 400 kroner ekstra som jeg ikke hadde i går. Anonymkode: 1564b...6ee 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #53 Del Skrevet 21. oktober 2022 I går ble det skikkelig restelunsj for å slippe å kaste mat; liten slant tacokjøttdeig, en klatt rotmos, en klatt ris, og en håndfull salat:P Laget også en haug med pannekaker som jeg frøs ned for jeg hadde noe melk som var i ferd med å gå ut på dato og en pakke skinke havna også i frysa. Jeg har også blitt flinkere til å kle på meg genser inne, fremfor bare tskjorte. Sitter til gjengjeld nesten alltid med pledd på da, det er så digg! Jeg har fellesvaskeri så må dessverre vaske når jeg kan vaske, men håper at det at vi deler forhåpentligvis hjelper totalt sett, mindre små-vasking tenker jeg. Dog deler vi på strømmen som blir brukt, som er litt urettferdig mtp. at min husholdning er den eneste med 2 personer, de andre er bare en. Anonymkode: ae5d1...98e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. oktober 2022 #54 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har bestilt valp. Den koster riktignok litt, men på den annen side utgår ferieturer etc. i minst ett år så netto sparer vi nok 50 - 60.000. For ikke å snakke om all den gratis mosjonen man får med valp og unghund! 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #55 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har byttet til en billigere champagne. Anonymkode: 4850f...074 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #56 Del Skrevet 21. oktober 2022 Akkurat idag har jeg svart på en undersøkelse fra coop medlemspanel. Tjente 3 kr på det. Ikke mye, men det er 3 kroner mer enn jeg hadde 2 minutter før det🤷🏻♀️💸 Anonymkode: 24187...584 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #57 Del Skrevet 21. oktober 2022 I dag gikk jeg til sengs uten å ha spist siden i går. I morgen spiser jeg kanskje på kvelden. Sparer litt penger på det. Innetemperaturen er 15 grader. Istedenfor å koble i varmen, så tar jeg på ullundertøy og et teppe. Hendene varmes med jevne mellomrom ved å plassere dem på magen; da blir det ubehaglig der, men bedre på hendene. Sparer noen kroner i strøm på å la være å varme opp den lille leiligheten min. Det blir kaldere i vinter, og jeg er spent på om temperaturen i leiligheten går under 10 grader. Norge anno 2022. Når du leser det over, hva tenker du da? Jeg har det egentlig ganske bra med meg selv. Anonymkode: ab557...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #58 Del Skrevet 21. oktober 2022 Stoppet meg selv fra å bestille Foodora og i stedet laget chili sin carne med tomat og bønner jeg hadde i skapet. Lagt ut noen ting på Finn selv om jeg syns det er lettest å bare gi bort. Men 50,- her og 100,- der blir litt. Anonymkode: 38727...e89 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #59 Del Skrevet 21. oktober 2022 I dag? Har ikke brukt en krone. Anonymkode: 672c8...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #60 Del Skrevet 21. oktober 2022 Vært på jobb Børstet tenner og brukt mellombørster Ikke vært på butikken Spist bare knekkebrød til frokost og lunsj med billig leverpostei Anonymkode: 41e7f...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå