Gå til innhold

føler du deg komfortabel med å drikke


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg fyllte 18 begynte jeg å bli tilbudt vin og øl hjemme. Var rart i starten.

Nå er det helt naturlig å drikke vin/øl til maten, og gjerne kose seg med vin sammen om kvelden (vi ses stort sett i ferier, så da blir det gjerne litt ekstra god drikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drikke vin til maten bør da ikke være noe problem for de fleste. Det er vel heller hvis man drikker så mye at man blir full at det for min del blir pinlig. Nå blir jeg svært sjelden full, og hvis jeg er sammen med foreldrene mine unngår jeg å bli brisen også. Synes også det er pinlig å se mine foreldre fulle, men jeg blir altfor lett pinlig berørt av bekjente som blir overstadig beruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta et glass vin sammen med mamma, men ikke noe særlig mer enn det. Var i bryllup sammen med henne i sommer, da festet vi litt - men jeg kunne aldri tenkt meg å bli full sammen med mamma. Aldri i verden. Vet ikke hvorfor det er sånn, har egentlig ikke tenkt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normalt for meg. Vi er også på flere fester sammen hvert år (med deres venner, der jeg er fast inventar), og da blir vi fnisebrisne og vel så det uten at det er pinlig på noe vis. Vi blir veldig glade i hverandre, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har overhodet ikke noen problemer med å drikke med foreldrene mine. Nå drikker vi ikke uante mengder noen av oss, da, så når vi drikker koser vi oss med vin til maten, et-eller-annet til kaffen etc.

Jeg har aldri sett foreldrene mine fulle, og de har ikke sett meg full heller.

Endret av Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke vin etc til maten med pappa, og kan ta litt etterpå. Men jeg drikker meg aldri full eller er på fest med han. Det synes jeg ikke passer seg. Feste gjør jeg med venner :)

Endret av Armonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Drikker gjerne sammen med Pappa og med svigermor, både et par glass vin til maten og litt mer om så er da ingen av dem forandrer seg nevneverdig av det. Litt ekstra fnising og høyere skravlefaktor tåler vi begge veier, så det er bare koselig.

Orker imidlertid ikke drikke noe særlig med Mamma og samboeren, da de etter hvert skal bli så skrekkelig fortrolige og "snakke voksent". Da tar de overhodet ikke signaler om at de tråkker på det jeg har av grenser, så jeg unngår å drikke mer enn et glass eller to med dem, og går selv og legger meg hvis de fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri hatt problemer med. Har noen syns det har vært litt problematisk, har det vært moren min. Hun pleide å komme med formaninger om at jeg nå hadde drukket nok. Men hun har lagt av seg det etterhvert, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt drikke sammen med foreldrene mine. ta meg et glass vin til maten eller en drink. men jeg kan aldri huske å ha vært full sammen med dem

kan også drikke sammen med svigers (og der har jeg vært full noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Vin/cider/rusbrus til maten går greit, men jeg drikker ikke for å bli full når foreldrene mine er der. Hadde føltes litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke noe problem med å drikke sammen med foreldrene mine. Det er ikke ofte det skjer, og det blir heller aldri noe fyllekalas, men et par glass i godt lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å drikke alkohol med mine foreldre. Det er selvsagt ikke snakk om å drikke seg full, men noen glass til maten eller til kos er noe vi gjøre jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg overhodet ingen problemer med. Jeg drikker ikke for å bli full, det gjør heller ikke mine foreldre, så jeg synes bare det er hyggelig at vi deler en flaske vin når vi besøker hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...