Gå til innhold

Daten vil kun ses en gang per uke

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 0.15):

Dater en mann på 2. måneden. Han vil kun ses en gang i uken. Han har ikke barn, tidskrevende hobbyer eller en jobb med overtid. Men han liker å slappe av etter jobb, og sier at 'du har ditt liv å ta seg av og jeg har mitt liv å ta meg av'. Han er veldig god til å ta kontakt mellom datene / facetime. Veldig sikker på at han ikke dater andre. Jeg synes det er litt snaut å ses så lite. Et par ganger hadde passet. Bor bare 20 min med offentligtransport fra hverandre. Forventer jeg for mye?

Anonymkode: 345c4...829

Nei, du forventer ikke for mye. Når to personer virkelig liker hverandre så klarer de  nesten ikke å være adskilt fra hverandre. Det er mer naturlig da å være sammen enn borte fra hverandre. Spesielt i begynnelsen av et forhold.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alenepappa og har flere hobbyer, men hadde selv syntes det var snaut med kun en gang i uka jevnt over. Bor man såpass nærme hverandre forventer jeg mer.

Anonymkode: 2fd89...51b

Skrevet

Jeg er kvinne og datet en i to måneder og syns det er veldig greit å møtes hver 7-10 dag. Orker ikke oftere før jeg kjenner han bedre. Vi skal jo bli kjent så det blir ikke som når man kan ha en venninne på besøk å bare se tv i stillhet og ha avslappende samvær

Anonymkode: 0a3c2...791

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 0.15):

Dater en mann på 2. måneden. Han vil kun ses en gang i uken. Han har ikke barn, tidskrevende hobbyer eller en jobb med overtid. Men han liker å slappe av etter jobb, og sier at 'du har ditt liv å ta seg av og jeg har mitt liv å ta meg av'. Han er veldig god til å ta kontakt mellom datene / facetime. Veldig sikker på at han ikke dater andre. Jeg synes det er litt snaut å ses så lite. Et par ganger hadde passet. Bor bare 20 min med offentligtransport fra hverandre. Forventer jeg for mye?

Hahaaaa, han har minst 2andre, eller gift. 

Anonymkode: aa8b5...fa9

Skrevet

TS her. Takk for alle svar. Vi ses fortsatt. Mindre Facetime og hyppigere treff. Overnatter sammen to ganger i uken. Gift er han ikke- vært hjemme hos han mange ganger, og han inviterte meg på fest hos han sammen hans kollegaer og venner.

Skrevet

Hmm.. rødt flagg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...