Gå til innhold

Mine KG-venner!

Lúthien

Anbefalte innlegg

Markblomsten er vinneren.

Kjente meg igjen på alt hun sa! ;)

jeg liker best rocka klær, men også å pynte meg

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens vi venter på Veslos beskrivelse av seg selv, setter vi igang med runde 3!

Jeg fortsetter med.......

Gika

Hvordan ser Gika ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned dette tredje døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Gika er rundt 170 cm, slank, mørkt hår som når til kinnene. Blå-grønne øyne, pannelugg og antydninger til smilehull. Og så tror jeg at hun går pent, men praktisk kledt (feks allværsjakke i stedet for skinnjakke når det regner - for å ta et eksempel).

Gika er nok veldig sosial, glad i å ta et glass vin med jentegjengen, spesielt når mannen er bortreist. Sporty og kunne nok godt tenkt seg å være med på 71 grader nord.

Tror det var det jeg kunne komme med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem sporty, og glad i naturen. Jakter også.

Har kort blondt hår, og er slank med muskler. tipper at hun er ganske høy.

Hun er et sosialt vesen med en stor vennegjeng og er veldig glad i familien rundt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig!!! Dette er jeg med på :Nikke:

Først må jeg si grattis til Markblomsten med seiern om Epica!

Også til beskrivelsen om Gika:

Ser for meg ei jente som liker å være ute i naturen! Liker å sminke seg litt. Er en positiv og utadvendt person! Glad i mennesker og dyr! Har mange gode venner rundt seg!

Utseendemessig så tror jeg Gika har mellomblondt litt krøllete hår som er halvlangt. Øynene er lyseblå. Er rundt 1.60 - 1.65 høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Gika:

Sporty jente som er gla i og ha familien rundt seg.

Hun er sosial og liker å farte på og ha ting og gjøre.

Deler typen interesse for skog og jakt , men han er nok ivrigere enne henne.

Ser for meg henne med lyst hår og blå øyne.

Hun er høy og slank og og liker kler som er sporty , når hun pynter seg kler hun seg klassisk.

Hmmm, ikke lett dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gika;

Tipper at hun har brunt hår, brune øyne. 173 cm høy og slank. Tror hun er sporty, og derfor ganske veltrent. Liker å kose seg med en god vin sammen med sine venninner. Tar eventuelle studier eller jobb seriøst, gjør det hun gjør ordentlig, er til å stole på, holder avtaler. Liker å være sosial, og er godt likt blant familie og venner. Er åpen og sprudlende, gir mye av seg selv, er en god menneskekjenner. Smilet sitter løst, men blir ikke regnet som useriøs. Som flere har sagt; liker skog og mark, er glad i barn og dyr.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg Gika med veldig kul, blond kort frisyre, (sånn som Anna i i the O.C hvis noen har sett det!) Blå øyne, frisk og rød i kinnene av alle turene og treningene! ;) Ca 170 og atletisk, sterk og muskuløs. En dame med futt i, arbeidsjern som alltid stiller opp for venner, familie og nærmiljøet. Glad i dyr!

Sporty med praktiske klær og lite sminke til vanlig, men en skikkelig elegant og litt røff lady når hun pynter seg. Hoho, så morsomt dette!! :ler: Tror jeg har heeelt rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gika er rundt 165 høy, passe slank, kort bølgete hår.

Blå øyne.

Voksen og fornuftig, liker å ha system.

Vennlig og tar vare på alle rundt seg.

Kan bekymre seg lett, men går fort over ;)

Søt dame med bena planta på jorda.

Liker å gå turer, dra på fjellet & dyrekjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Gika er 168 cm og veltrent. Hun har langt mørkebrunt hår (ser egentlig for meg halvlangt, men tror at hun vil ha bryllupsfrisyre som passer for langt hår...) og grønne øyne. Hun skiller seg nok ikke så mye ut i klesveien, og er på ingen måte "dillete" - ikke mye sminke og smykker der i gården, tror jeg. Tror nok at hun er litt tøff i klærne når hun pynter seg... Var kanskje litt "guttejente" som liten?

Hun sitter nok ikke så mye stille, men kan også krype inn i kose-/joggedressen foran tv'n for å slappe av nå og da...

For øvrig tror jeg hun stiller opp for de rundt seg, er til å stole på. Hun er heller ikke redd for å prøve noe nytt.

...trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte faktisk finne Gika å se avataren hennes før jeg kunne svare nå :ler:

Men jeg ser for meg en ganske liten jente, rundt 160-163 høy. Også er hun lys,halvlangt hår og blå øyne. Lita og nett.

Hun skal snart gifte seg med mannen i hennes liv. Tror hun er en blid og glad jente med en god porsjon humor. Også er hun glad i hunder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Gika er ca 1.70 cm o.h og er naturlig mellomblond, men at hun har lyse striper i det. Frisyren tror jeg er sånn mellomlengde, og at hun har det mye i hestehale fordi hun er så aktiv og har ikke tid til å ordne så mye. Øynene er blågrå, og kroppsbygningen er normal, og hun er fysisk aktiv og bærer preg av det. Hun er feminin og pynter seg til fest, men har en enkel og diskré klestil til hverdags. Tror hun er en veldiog god venn, flink til å ta seg av sine nærmeste og sin kjære. Hun er dyrekjær og selvsikker.

Stemmer dette???

:nisse::nisseblunk::nissekonekyss::gave::gullengel::nissevink::rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Litt stolt over meg selv nå da, som klarte å tippe riktig på Epica :hoppe:

Og så rakk jeg ikke å tippe på Veslo, men følger spent med på avsløringen :)

Når det gjelder Gika ser jeg for meg ei aktiv jente ca 165 cm med mellomblondt hår og med blålige øyne. Håret tror jeg rekke litt ned for skuldrene, og som noen før har sagt at hun ofte har det i hestehale fordi det er praktisk.

Videre tror jeg hun er sosial og har mange gode venner som hun er flink til å sette pris på. Og så tror jeg hun er mye i naturen i helgene for å veie opp mot en hektisk hverdag på jobben i ukene.

*Venter spent på avsløringen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Jeg tror GIKA er en jente i slutten av tyveårene..mørk blond og med grønne øyne..ca 1.70 høy. Slank. Veldig søt og høflig, men også god på å si hva hun mener og tenker på..omtenksom slår meg også! ;)

Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...