Gå til innhold

Vet du om naboen din er ensom og kanskje vil ha selskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboene mine er enten par eller barnefamilier, eller sånne som jeg overhode ikke vil ha kontakt med.

Anonymkode: 8329e...765

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det gjør jeg ikke. Jeg har naboer som jeg ikke ønsker å ha kontakt med både fordi de ikke evner å ta hensyn til andre naboer og er rent ut superegoistiske og hva verre er.

Nå er jeg veldig mye alene selv, men ikke ensom. Og hvorfor vin og snop? Alle man tror er ensomme liker vel ikke vin, drikker alkohol, eller har interesse av å spise snop?

Nei da er det mye bedre at man hilser og smiler når man treffer på hverandre ut og inn av bygget, og kun tar kontakt om man er genuint interessert i å bli kjent og være venner. 

Anonymkode: 3aab0...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine naboer blir stort sett irriterte bare dem får øye på noen andre mennesker. 

bare det å gå en liten tur forbi eiendommen deres, er nok til å få dem til å bli sure og klage over at alle sammen burde holde seg unna "deres" område. Selv om noe selvfølgelig ligger rett utenfor gjerdet deres, og består av felles-arealer som Gud og hvermann kan bruke etter eget forgodtbefinnende. 

Anonymkode: 7a7a5...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 12.24):

Du kan jo spørre henne, vil du komme inn på kaffe og sex?

:) 

Anonymkode: 095e9...378

😂

Anonymkode: 4eb2e...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen bor alene etter et samlivsbrudd. Jeg har gitt en åpen invitasjon, at hun må gjerne stikke innom på en kopp kaffe (vet hun er glad i kaffe). Jeg tør ikke å gå og ringe på, eller "mase" om at hun skal komme, i frykt for å være påtrengende. Jeg kunne generelt blitt bedre på slikt. Jeg er skikkelig redd for at folk skal synes jeg er masete, eller at jeg trenger meg på noen som egentlig vil ha fred eller ikke liker meg. 

Anonymkode: d806f...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 19.57):

Hvorfor tar du ikke en tur til naboen din med en flaske vin og litt godteri på en lørdagskveld? Kanskje han/ hun er ensom? 

Anonymkode: 4eb2e...c72

Naboen min er en eldre alkoholiker som sliter med angst. Så nei, jeg tar ikke turen over dit. Selv om han er ensom. 

Anonymkode: 90927...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...