Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du trenger jo ikke å like det, men det er vell litt overkill å ikke besøke folk for at man ikke kan skifte på barnet i senga. Det må vell finnes ett sted i det huset som er egnet å skifte bleie på? 

Kan jo fort bli gris bed bleieskift så kan på en måte forstå dem, selv om jeg ikke hadde brydd meg om det selv. Men nå har jeg aldri hatt behov for å skifte på barn i senga heller så jeg ser ikke helt problemet med å bruke bad, vaskemaskin, stuegulvet eller hva som helst 🤷

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er på besøk og jeg skal finne løsningen?😅 Syntes egentlig husverten skal tilrettelegge for stellesituasjon hvis de har sære krav. Det er ting overalt…ingen sted å lage et stellebord.

Sa bare ifra om at jeg syntes de må finne en løsning fordi jeg nekter å skifte barnet mitt på gulvet flere ganger om dagen. 

Anonymkode: 76f3d...3a3

Jeg skjønner helt oppriktig ikke hva som er problemet med p skifte bleie på gulvet jeg da. Det er jo helt normalt å gjøre. Er jo ikke snakk om å legge babyen direkte på det kalde gulvet, du legger jo under alle disse lagene som du per nå legger under henne i sengen?

Anonymkode: f58bc...524

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...