Gå til innhold

Truer med utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 13.25):

Forhold i 7 år. Godt voksne med 3 barn. 
Jeg fødte siste for 3 mnd siden…

Vi har hatt sex - kanskje 10 ganger siden h*n ble født… 

De siste to ukene har jeg ikke ønsket sex. 
Det er flere grunner til dette, og for å nevne noen:

Jeg får «aldri» sagt hva jeg føler om ting uten å bli avbrutt eller fortalt at jeg må stoppe, eller får dette slengt i ansiktet: «blablabla». 
Jeg reagerer med frustrasjon og tar til tider til tårene… 
Andre ganger blir jeg sint og prøver nesten å presse fram hva jeg føler eller mener. 
…men det blir fortsatt «slått ned»…

I tillegg er sexen så kjedelig, noe jeg har sagt lenge. Jeg har kommet med forlag, kjøpt spill og leker… ingenting blir brukt, så fremt jeg ikke sier at «om vi skal ha sex, så skal vi prøve det også». Jeg må liksom forhandle.

Eneste han vil, er samme to stillingene. Enten ligger vi sidelengs eller jeg oppå. Og hele økten tar 30 sekunder…

Nå har jeg mistet det siste av lysten jeg hadde. Det er nå to uker siden sist og hver kveld maser han.…

….og idag truet han med å være utro. 
fordi han faktisk ikke vil være i ett sexløst forhold.

jeg har sagt til han at jeg orker ikke å ha sex når det Alltid er en eller annen negativ diskusjon, når jeg alltid er den som får skylden for at det blir en diskusjon, når jeg alltid blir avslått på følelser og når sexen alltid er den samme…

Jeg sier også at det «må gå an å ha en vanlig samtale/kommunikasjon?!»   
Men nei, da er det jo jeg som ikke klarer å ha kommunikasjonen, i følge han…

 

hva skal jeg gjøre/si? 
skal jeg bare legge meg sidelengs, slik at han blir fornøyd?

Anonymkode: 902fb...19b

Kun de to stillingene. Er han feit og utrent? Kan høres sånn ut. Første og enkleste punkt.

Ellers så sliter han med et eller annet, vil tro at han ikke var slikt negativ når dere ble sammen.

Parterapi kan mange oppleve som en trussel, så tenker ikke at det er så ille at han er redd for det. I hvert fall hvis du er den i forholdet som er flink med ord. Da er det lett at den andre tenker at den vil bli overkjørt i en slik setting.

Men dere må få litt orden. Du kan ikke trylle med denne mannen, han må selv begynne å ta ansvar for seg selv og deres felles samliv. 

Kan ikke komme med et bedre råd, enn å komme med enn troverdig trussel om å forlate han. Hvis det faktisk er troverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er ikke bare at han jokker inni deg og kommer. Hvis dere skal ha sex må han selvsagt strekke seg til å gjøre det godt for deg.

Får dere sove? Høres ut som lunta er litt kort i hjemmet deres...

Anonymkode: 60a62...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han andre barn fra før (siden de eldste er dine fra før ham)? Vet han noe om småbarnsliv? 

Anonymkode: 60a62...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 17.29):

Har han andre barn fra før (siden de eldste er dine fra før ham)? Vet han noe om småbarnsliv? 

Anonymkode: 60a62...f60

Nei, de eldste er mine.

vil også legge til at han har forandret seg veldig etter at det kom en liten baby.. Mer aggressiv i tillegg…

 

ts

Anonymkode: 902fb...19b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, de eldste er mine.

vil også legge til at han har forandret seg veldig etter at det kom en liten baby.. Mer aggressiv i tillegg…

 

ts

Anonymkode: 902fb...19b

"Helt greit at du vil ligge med andre. Da kan jeg finne meg noen som er litt mer leken i senga selv, og som har respekt for kvinner"

Anonymkode: 58b84...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes virkelig ikke bra ut ts ❤️og for all del ikke la deg presse til å være en tømme stasjon!! Sex skal være ønsket av begge parter og begge skal ha nytelse. 

Hørtes ut som min x det der. Hjalp ikke med parterapi heller nettop fordi han nektet gå han var jo fornøyd han😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...