Gå til innhold

Truer med utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhold i 7 år. Godt voksne med 3 barn. 
Jeg fødte siste for 3 mnd siden…

Vi har hatt sex - kanskje 10 ganger siden h*n ble født… 

De siste to ukene har jeg ikke ønsket sex. 
Det er flere grunner til dette, og for å nevne noen:

Jeg får «aldri» sagt hva jeg føler om ting uten å bli avbrutt eller fortalt at jeg må stoppe, eller får dette slengt i ansiktet: «blablabla». 
Jeg reagerer med frustrasjon og tar til tider til tårene… 
Andre ganger blir jeg sint og prøver nesten å presse fram hva jeg føler eller mener. 
…men det blir fortsatt «slått ned»…

I tillegg er sexen så kjedelig, noe jeg har sagt lenge. Jeg har kommet med forlag, kjøpt spill og leker… ingenting blir brukt, så fremt jeg ikke sier at «om vi skal ha sex, så skal vi prøve det også». Jeg må liksom forhandle.

Eneste han vil, er samme to stillingene. Enten ligger vi sidelengs eller jeg oppå. Og hele økten tar 30 sekunder…

Nå har jeg mistet det siste av lysten jeg hadde. Det er nå to uker siden sist og hver kveld maser han.…

….og idag truet han med å være utro. 
fordi han faktisk ikke vil være i ett sexløst forhold.

jeg har sagt til han at jeg orker ikke å ha sex når det Alltid er en eller annen negativ diskusjon, når jeg alltid er den som får skylden for at det blir en diskusjon, når jeg alltid blir avslått på følelser og når sexen alltid er den samme…

Jeg sier også at det «må gå an å ha en vanlig samtale/kommunikasjon?!»   
Men nei, da er det jo jeg som ikke klarer å ha kommunikasjonen, i følge han…

 

hva skal jeg gjøre/si? 
skal jeg bare legge meg sidelengs, slik at han blir fornøyd?

Anonymkode: 902fb...19b

  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er drepen for ett forhold. Han er en dust som truer med å være utro. Da får han heller gjøre det slutt om han ikke klarer ett par uker uten sex i småbarnsperioden. Hjelpe seg for en dott! 

Anonymkode: cbe16...e37

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du skal fortsette med å prøve å nå gjennom med at sex skal være basert på lyst, og noe dere begge to har utbytte av. Du skal ikke ha sex du ikke ønsker eller nyter fordi han ikke evner å ha tilstrekkelig seksuell forståelse til at det kan være noe fint for begge. 

Anonymkode: 4e91b...7bb

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke utfør plikt-sex fordi gubben din ikke klarer å kommuniserer og kommer med trusler om å være utro.

Bare at han går til det steget er motbydelig. At han ikke innser at du prøver å kommuniserer rundt sexen deres og følelser rundt dette og tror at han kan trumfe igjennom sex ved å true deg, herrefred og gud bevares. Jeg hadde rivi kjeft så naboene hadde ringt politiet på oss, for en ufølsom fjottpikk

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn når barna er små.. får ikke møtt deres behov så ofte, buhu..

 

Anonymkode: 5c8eb...1d3

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mann sagt noe slik til meg så hadde jeg svart: versågod bare gå og vær utro. Jeg gjør det samme, så kanskje jeg opplever sex jeg liker med en jeg tenner på for en gangs skyld.

Anonymkode: 17450...9dc

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg tror ikke du skjønner hva jeg mener, og jeg skjønner i alle fall ikke hva du mener. Hvis ikke du klarer å forklare meg hvorfor jeg ikke ønsker sex nå, så må vi snakke med en tredjepart som kan hjelpe oss til å forstå hverandre. Jeg vil gjerne elske deg og elske med deg og er villig til å legge litt jobb i å få det til, er du?"

Anonymkode: d8f1b...de2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 ganger er jo litt, med baby på 3 måneder, og 2 andre. I alle fall etter 7 år sammen. Men 30 sekunder, det hadde jeg ikke giddet. 

Om 2 barn var 5 og 10, og han holdt ut i 10 minutter, ville det jo vært noe annet. 

Anonymkode: f3f66...ba1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Jeg tror ikke du skjønner hva jeg mener, og jeg skjønner i alle fall ikke hva du mener. Hvis ikke du klarer å forklare meg hvorfor jeg ikke ønsker sex nå, så må vi snakke med en tredjepart som kan hjelpe oss til å forstå hverandre. Jeg vil gjerne elske deg og elske med deg og er villig til å legge litt jobb i å få det til, er du?"

Anonymkode: d8f1b...de2

Jeg har foreslått parterapi, noe han sier at vi ikke trenger, jeg må bare ta meg sammen…

 

ts.

Anonymkode: 902fb...19b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel pekt å døra og gitt beskjed - "værsågod, jeg skal ikke hindre deg i å ha sex med andre eller tvinge deg til å være i ett forhold med noen som ikke tilfredsstiller dine behov. Men du tar flyttelasset ditt med deg når du drar.  Forresten - du tar unga ikveld, jeg skal på byen sammen med *sett inn navn på singel venninne som er på mannfolkjakt*"  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod, pul hvem du vil. Men du trenger ikke komme hjem til meg igjen etterpå. Snakkes.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han. Han eier jo ikke respekt for deg i det hele tatt, å slå ned på deg sånn , overkjøre meningene dine og å true med utroskap er ikke kjærlighet!

Anonymkode: 099ee...ffe

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontakt familievernkontoret og få samtale med samlivsterapeut. Det er gratis. Viktig at dere får hjelp til å snakke ut om dette på en god måte. Han må forstå hva som ligger bak her, og når han ikke vil lytte til deg er det veien å gå.

Anonymkode: f0eac...f54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har foreslått parterapi, noe han sier at vi ikke trenger, jeg må bare ta meg sammen…

 

ts.

Anonymkode: 902fb...19b

😰

Ikke "ta deg sammen"

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke er interessert i parterapi, og truer med noe så patetisk, så kan du svare "det er helt greit, men du kan pakke med deg tingene dine og legge igjen husnøklene når du stikker ut" 

Anonymkode: 58b84...796

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har foreslått parterapi, noe han sier at vi ikke trenger, jeg må bare ta meg sammen…

 

ts.

Anonymkode: 902fb...19b

Det er ikke et godt nok svar på hva han har forstått av deg, og dermed ikke god nok grunn til å droppe det. Her ville jeg vært tydeligere på at dere må bevise at dere forstår hverandre før dere kan utelukke samtaler. 

Anonymkode: d8f1b...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en gylden mulighet til å få deg noe bedre sex -

Du skal også ha sex med en som er bra i senga -kan han, kan du.

 

Utover det lurer jeg egentlig på hvorfor du er sammen med ham og hva som var så flott med ham at du valgte ham som far til TRE stykker? 

Anonymkode: 7090c...58b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du fremstiller det er kommunikasjonen fraværende. Begge vil ha sex forutsatt at den er god og spennende. 

Han vil ikke prate om det eller ha hjelp til kommunikasjonen og truer med utroskap.

Jeg foreslår at du bestiller time til mekling på familivernkontoret og en parterapitime da skulle alvoret sige inn. Tror jeg. 

Personlig har jeg begynt å helle mer til at vil ikke dama ha sex er ikke mannen attraktiv nok, da bør forholdet åpnes eller avsluttes. Slik jeg forstår det er dere ikke helt der enda, men fortsetter dette kommer du vel dit. 

Lykke til.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...