Gjest krumkaka Skrevet 14. desember 2005 #121 Del Skrevet 14. desember 2005 Liker ideen til Oppsaltrollet med å servere vann. Har aldri tenkt på det før, men du har inspirert meg til å ta fram vannmugga i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. desember 2005 #122 Del Skrevet 15. desember 2005 Hos oss har det vært tradisjon med juleøl og akevitt til pinnekjøttet, jeg drikker stort sett vann til Cognac/likør til kaffen om noen vil ha. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #123 Del Skrevet 15. desember 2005 Hos oss går det for det meste i brus. Min far er avholds, men har vodka, vin osv til besøket hvis de vil ha. Min mor pleier å dra frem Baileysen sent på kvelden. Jeg pleier å kjøre folk hjem og ikke har jeg noe behov for å drikke den dagen. Vi har masse småbarn i familien, så da bryr vi oss ikke om å drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #124 Del Skrevet 16. desember 2005 Vi skal ha familie på besøk og de er vel vant til juleøl til maten (pinnekjøtt) - med akvavitt. Etterpå blir det kaffe og cognac/likør. Siden jeg ikke liker noe av det (bortsett fra Baileys) blir det fint lite på meg. Det er barn til stede, men alle har fin drikkekultur - og tar det for å kose seg.. Ingen blir synlig berusede - alle tar hensyn til våre to prinsesser - og det skulle bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå