Gå til innhold

Han fortalte kompisene at jeg er h***


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Da lærte du at man bør bruke lengre tid på å bli kjent.Kompisene har erta han, han ble flau, og forsvarte seg ved å slenge dritt om deg. Han er jo ung. Kompisene ble kanskje misunnelige fordi han fikk seg noe, og mobbet han pga det. Dårlig dynamikk der.

Du burde bare forlatt stedet med en gang. Du skulle jo gå igår, da kan du gå idag og.

Anonymkode: 62e7a...432

Kanskje du har rett og du forstår mannepsykologi. Har tenkt mye på det samme selv. Hva om folk som kritiserer andre egentlig er misunnelige - og på grunn av ønsket om å passe inn i fellesskapet i gjengen så følger vedkommende kritikken som veiledende fordi han ikke skjønner at de "kameratene" som kritiserer, egentlig bare er sjalu og skulle ønske at de var i hans sko. Slike kameratgjenger kontrollerer hverandre. En giftig situasjon. Selv har jeg et eksempel på et annet felt i livet. Er selv gift og jeg og mannen har hatt mulighet til tidlig å gå i pensjon slik at vi har stor mulighet til å kunne reise. Stadig vekk er det folk i bekjentskapskretsen som kommenterer at vi reiser veldig mye! I første omgang føles det som  kritikk og at vi begynner å lure på om det er noe galt med oss - men så viser det seg at de kanskje egentlig er misunnelige fordi de ikke har samme mulighet selv. Ja en kamerat av mannen sa det rett ut: "Jammen; Jeg er misunnelig!"

Anonymkode: d42a7...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svarene dere! Jeg ringte mamma så og si rett etter at jeg postet og hun hentet meg, gikk bare uten å si no. Det fristet å si noe til han men jeg orket ikke. Snakket med moren min og hun som dere var enig i at jeg burde slå opp. Jeg blokkerte han, det er tungt men har folk rundt meg så skal komme meg videre utn han❤

Anonymkode: fe46d...aa6

Du er tøff! Fint at du har folk rundt deg som kan støtte deg! 

Anonymkode: b481a...df0

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

Har du lest svarene TS har fått? Har ikke sett en eneste kommentar som sier noe annet enn det du selv skriver som råd. 

Så. Kanskje råd fra kvinner på 45+ ga de beste rådene allikevel? 

 

Jeg er glad du fikk moren din til å hente deg, TS. Og bra at du blokkerte så du slipper å høre noe mer fra han. Skulle han dukke opp så er nok det beste å bare være kald og si ifra at du hørte hva han sa til kameratene sine og at du ikke vil være sammen med noen som kaller deg for stygge ting. 

Anonymkode: 546e5...64b

  • Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

Man må huske på at Kvinneguiden er et diskusjonsforum. Finnes det virkelig noen som til syvende og sist hører på Kvinneguiden flokken når det gjelder å ta sine beslutninger? Det kan jo være greit å høste sympatien man får, det skjønner jeg. Men beslutningen tar man selv.

Anonymkode: d42a7...a42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

Alle her er fullstendig samstemte i sine råd til Ts. 

Så fint å høre at moren din kom, Ts ❤️ . Lykke til videre. Du treffer nok ikke mange som er så ille som den fyren der, makan til drittsekk har jeg faktisk aldri møtt på selv, og jeg er 51 år og har hatt mange forhold. 

Anonymkode: 1ab11...f01

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg (jente 18) og typen (gutt 19) har vært sammen i 3 uker, men datet i 4 uker før det. I går hadde han fest og inviterte meg, jeg fikk treffe en del av vennene hans og de virket som kule folk. Han ville ikke at jeg skulle gå hjem alene på natten i går (bor ca.40 min gåtur unna) og han ville jeg skulle overnatte. Så jeg gjorde det, det gjorde også noen av kompisene hans og de såg oss altså sove sammen i dag tidlig. Jeg forstår at han ikke ønsker å dele at vi er sammen enda, men da jeg hørte han fortelle kompisene at "hun nektet å gå hjem" og "hun er ei hore" og "hun er ikke noe jeg satser på" sank hjerte mitt. Dette etterfulgt av en kald Snap "bare gå hjem når du våkner". Jeg ligger her nå enda og er helt fra meg. Jeg vurderer å ringe mamma og fortelle henne alt samt be henne om å hente meg, men er så redd de bare vil flire enda mere av meg. Har dere noen råd? Dette er min første kjæreste foresten, er det kanskje normalt at gutter oppfører seg slik?

Anonymkode: fe46d...aa6

Be din mor hente deg, tro meg, hun vil sette stor pris på at du er ærlig og ber om hjelp. Min hadde sikkert hentet meg og  filleristet den lille drittungen😄😄 men hev hodet ditt, du er fortsatt ung og en dag vil de tenke tilbake på dette som en lærdom og være stolt av at du var modig. Og ps: send han en sms og be han dra til helvete fra alle oss jeg på KG 🤸🤸 YOU GOT THIS 

Anonymkode: d8549...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, en gutt med lavt selvtillit og som søker bekreftelse hos andre gutter ved å tråkke ned på andre, svakt menneske. 
Dra uten å se bak deg, ghost han. Sånne mennesker er bare waste.

Run forrest, run! Og ikke vær flau over at moren din henter deg, bare ring henne❤️ Det er ikke viktig hva andre synes for folk kommer til å ha sine meninger uansett hva du gjør.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

Ja, og vi har gjerne døtre i den alderen, og får derfor stor sympati med TS. Hvordan det er galt forstår jeg ikke. 

Glad for at du ringte din mor TS. Det var det rette å gjøre. ❤ Dessverre finnes det svært umodne gutter, og de må man bare kutte ut. 

Anonymkode: 51d02...955

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

Så råd fra voksne kvinner med ERFARING er ikke de beste?

Det er akkurat de man skal ta råd fra. 

Anonymkode: 62e7a...432

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje du har rett og du forstår mannepsykologi. Har tenkt mye på det samme selv. Hva om folk som kritiserer andre egentlig er misunnelige - og på grunn av ønsket om å passe inn i fellesskapet i gjengen så følger vedkommende kritikken som veiledende fordi han ikke skjønner at de "kameratene" som kritiserer, egentlig bare er sjalu og skulle ønske at de var i hans sko. Slike kameratgjenger kontrollerer hverandre. En giftig situasjon. Selv har jeg et eksempel på et annet felt i livet. Er selv gift og jeg og mannen har hatt mulighet til tidlig å gå i pensjon slik at vi har stor mulighet til å kunne reise. Stadig vekk er det folk i bekjentskapskretsen som kommenterer at vi reiser veldig mye! I første omgang føles det som  kritikk og at vi begynner å lure på om det er noe galt med oss - men så viser det seg at de kanskje egentlig er misunnelige fordi de ikke har samme mulighet selv. Ja en kamerat av mannen sa det rett ut: "Jammen; Jeg er misunnelig!"

Anonymkode: d42a7...a42

Klart de er misunnelige. Evt sliter de med mulighetene dere har, eller evnen til å gjøre noe med livet.

Når noe man gjør vekker følelser i andre, er det en grunn. 

Det du ikke bryr deg om, det bryr du deg jo ikke om. 

Anonymkode: 62e7a...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du er 18 år burde du holde deg unna Kvinneguiden for tips. De råd du får fra kvinner på 45+ er ikke nødvendigvis de beste. 
 

Når det gjelder hva du bør gjøre så er svaret igjen at du er 18år. Drit i fyren. Ingenting å bry seg om. Plenty av andre menn der ute og du har livet foran deg. 

Anonymkode: e3e9e...91b

Du mener det rådet alle vi "kvinner på 45+" allerede har skrevet? Det som ikke nødvendigvis er det beste? Vi alle har skrevet at hun skal komme seg ut derfra og gi faem i han, at han ikke er noe å samle på...

Anonymkode: 28320...1a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du fikk snudd overtaket i denne situasjonen og tatt din egen beslutning om å slette og blokkere hele fyren fra livet ditt. Det ble din beslutning å være ferdig med han, ikke omvendt. Slike gutter driver med et psykologisk spill. Hot and cold. Hot and cold. Bra du ikke er tilgjengelig for å holdes varm igjen. Han kommer til å erge seg kjempemye og det er bra 💕

Anonymkode: 76a70...5b8

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til videre🦾🦾🦾

Ikke se deg tilbake! 

Anonymkode: 014c2...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba! Vær stolt av deg. Du har lov til å si at han ikke er mann nok når han kaller deg hore. Beste krenkelsen tilbake er å kalle en drittmann en liten pikk👍🏾

Anonymkode: 85e5b...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forbanna idiot og langt fra normalen, en sånn kjæreste er ikke kjæreste for noen.. vær sjeleglad du slipper ham

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Bra du gikk derfra og slettet ham. Han var en dust av dimensjoner.  Skulle han finne på noe teit i etterkant fordi du var sterk og han mistet taket på deg så ta fram nesebeinet ditt enda en gang.  Tenker på ryktespredning, eller krampaktig prøve seg igjen (de liker ikke miste lekene sine). I såfall husk at han er en dritt og du er badass. Si gjerne høyt så alle hører det hvis han kommer smygende at du er lei av stalking og han må holde seg unna. Du er ikke interessert. 

Anonymkode: 49767...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et rødt flagg så det holder. Aldri snakk med han igjen.

Endret av Embla Othea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 10 år siden jeg var på deres alder, men det minnet meg om grums fra egen "ungdomstid".

Jeg har kanskje ikke opplevd akkurat denne situasjonen, men jeg har vært borti den typen, og selv hørt hvordan den typen gutter snakker om mine venninner. Mulig 18-19 år var på tampen av denne perioden, men de var ikke særlig modne da heller.

Det gjør selvsagt vondt, men det var nok godt at du hørte det slik at du kunne gå. Dette er ikke noe å satse på nå. Han, som så mange andre gutter i den alderen (eller litt yngre) er umodne på mange måter. De lever av bekreftelse fra "gutta", og kan fort snakke deg ned foran dem når de blir erta, selv om de er verdens søteste når det bare er dere to. De skal være tøffe foran gutta, og det er for noen flaut å innrømme at de er litt mykere med en de bryr seg om, dessverre. Å ikke være tilgjengelig for guttegjengen hver dag fordi de har en kjæreste, gjør dem visstnok til en tøffel.

Av erfaring så vet jeg at denne mentaliteten avtar med tiden, men det er selvsagt noen som holder på den store deler av livet. De aller fleste som var sånn på min skole er hvert fall flotte voksne i dag. Det er ikke noe som forsvarer måten han behandlet deg på nå, men det betyr at det ikke er noe å bygge videre på nå.

Godt at du ble hentet, og håper du kan glemme hele fyren❤️ 

Anonymkode: 31ffb...382

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...