Gå til innhold

Han fortalte kompisene at jeg er h***


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (jente 18) og typen (gutt 19) har vært sammen i 3 uker, men datet i 4 uker før det. I går hadde han fest og inviterte meg, jeg fikk treffe en del av vennene hans og de virket som kule folk. Han ville ikke at jeg skulle gå hjem alene på natten i går (bor ca.40 min gåtur unna) og han ville jeg skulle overnatte. Så jeg gjorde det, det gjorde også noen av kompisene hans og de såg oss altså sove sammen i dag tidlig. Jeg forstår at han ikke ønsker å dele at vi er sammen enda, men da jeg hørte han fortelle kompisene at "hun nektet å gå hjem" og "hun er ei hore" og "hun er ikke noe jeg satser på" sank hjerte mitt. Dette etterfulgt av en kald Snap "bare gå hjem når du våkner". Jeg ligger her nå enda og er helt fra meg. Jeg vurderer å ringe mamma og fortelle henne alt samt be henne om å hente meg, men er så redd de bare vil flire enda mere av meg. Har dere noen råd? Dette er min første kjæreste foresten, er det kanskje normalt at gutter oppfører seg slik?

Anonymkode: fe46d...aa6

  • Liker 1
  • Hjerte 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist erfaring. Den første kjæresten bør være trygg og god, jeg har bare gode minner om min. Men når du havner i en ræva situasjon, kan du kanskje lære noe av det?

Jeg hadde strammet meg opp, og gått ut av leiligheten med hevet hode. Bare sendt han en iskaldt blikk. Det klarer du kanskje ikke. Men respektet deg selv så mye at du ikke kaster bort mer tid på denne idiotien. Du har gode år foran deg, men ta med i bagasjen at du ikke lar men  tråkke på deg.

  • Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanlig. Ikke normalt. Gå og ikke se deg tilbake🖤 for en idiot.. 🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå fortere enn svint. 

Fy, for en person som kunne oppføre seg sånn. Hans tap

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke normalt nei. Få din mor til å hente deg, og så slår du opp på sms. Han fortjener ikke en samtale engang. Her må du ha nok selvrespekt, aldri la deg bli behandlet slik. Tilgir du han så tenker han det var ikke så gal oppførsel, og det blir aldri bedre.

Ingen skal godta å bli kalt hore av kjæresten sin. 

  • Liker 25
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut. Hvis han og kompisene er der og flirer, så sier du "Jeg hørte hva du sa. Herregud, så patetisk!"

Og så finner du deg et sted og ringer moren din og ber henne om å hente deg. Og så forteller du henne alt når dere er alene i bilen eller hjemme.

Alle gutter er ikke sånn. Han eksen din var det dessverre ❤️ Om han beklager seg og vil ha deg tilbake, ikke gi etter. Neste gang han skal tøffe seg, så skal det ingenting til før han er drittsekk mot deg igjen!

Anonymkode: d5b4b...1ed

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navani skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke normalt nei. Få din mor til å hente deg, og så slår du opp på sms. Han fortjener ikke en samtale engang. Her må du ha nok

Hun trenger ikke å slå opp. Han har slått opp via kompisene

Anonymkode: d5b4b...1ed

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA i helv...? Bare hev hodet så høyt du kan å gå ut av døren. Ikke si noe som helst, bare gå. 

M48

Anonymkode: ebd60...0d2

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gått og sagt hva du mener om slik oppførsel, før du går. Har du meldinger dere har sendt som sier noe annet om hva dere er enige om i forhold til forhold så les det opp. Så kan du spørre hvem av dere som er hore her.

Fy f for en liten stakkarslig dust.

Anonymkode: 7963b...15b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal det ikke være ❤️ Hold hodet høyt, her er det ham som er dritten, ikke du! 

Anonymkode: b481a...df0

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut og forbi de, si "dette ble første og siste gang, den lille pikken din duger ikke. Ha en fin dag".

Anonymkode: 1875a...59b

  • Liker 19
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysj, for en dust. Pakk sammen, og ring moren din ❤️  Han kommer nok til å finne på en unnskyldning eller to for hvorfor han sa det han sa. Ville blokkert han og ALDRI sett meg tilbake. Du fortjener bedre.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blibhentetvog gi klar beskjed mens noen hører på at du ikke ønsker mer kontakt

Anonymkode: d86ca...b30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett ring etter hjelp tilfelle

Anonymkode: d86ca...b30

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han hadde jeg ikke giddet å slå opp med en gang. Jeg hadde ghostet jævelen. For en idiot. Dette er absolutt ikke normalt, og du fortjener vanvittig mye bedre. Løp!

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg (jente 18) og typen (gutt 19) har vært sammen i 3 uker, men datet i 4 uker før det. I går hadde han fest og inviterte meg, jeg fikk treffe en del av vennene hans og de virket som kule folk. Han ville ikke at jeg skulle gå hjem alene på natten i går (bor ca.40 min gåtur unna) og han ville jeg skulle overnatte. Så jeg gjorde det, det gjorde også noen av kompisene hans og de såg oss altså sove sammen i dag tidlig. Jeg forstår at han ikke ønsker å dele at vi er sammen enda, men da jeg hørte han fortelle kompisene at "hun nektet å gå hjem" og "hun er ei hore" og "hun er ikke noe jeg satser på" sank hjerte mitt. Dette etterfulgt av en kald Snap "bare gå hjem når du våkner". Jeg ligger her nå enda og er helt fra meg. Jeg vurderer å ringe mamma og fortelle henne alt samt be henne om å hente meg, men er så redd de bare vil flire enda mere av meg. Har dere noen råd? Dette er min første kjæreste foresten, er det kanskje normalt at gutter oppfører seg slik?

Anonymkode: fe46d...aa6

Er han etnisk norsk?

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg, kle på deg og gå ut av leiligheten med hevet hode. Er de kipe sier du bare at du går, det er ikke vits å bli værende hos noen med så liten pikk. Så får du moren din til å hente deg❤️

Anonymkode: 9171d...d65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 minutt siden):

Er han etnisk norsk?

Ja for etnisk norske gutter er ikke kipe mener du???

Anonymkode: 9171d...d65

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...