Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Kvittre skrev (26 minutter siden):

Jeg er ingen kilde, jeg bruker kilden ( arbeidsgiver) til og regne det høyt sannsynlig at det har gått et år fra 2021 til 30 desember 2022. 
nei, jeg sitter ikke på avtalen med arbeidsgiver . Hvilke kjente fakta er det du forholder deg til? Sitter du på avtalen med arbeidsgiver? 

Men nettsiden sier ikke noe om hvor mye han jobber og det er ikke første arbeidsgiver som profilerer seg med ham uten at det har hjulpet på inntekt eller utholdenheten. Ingenting er bedre enn at han lærer seg et fag og finner noe han trives med som gjør ham i stand til å forsørge seg selv.

Det jeg forholder meg til er fakta, dvs historikk, og per i dag. Om han jobbet hele 2022, vil det vise seg. Du kan bare puste rolig og sove godt om natten, som sagt; tiden vil vise.

Endret av O Rakel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O Rakel skrev (17 minutter siden):

Men nettsiden sier ikke noe om hvor mye han jobber og det er ikke første arbeidsgiver som profilerer seg med ham uten at det har hjulpet på inntekt eller utholdenheten. Ingenting er bedre enn at han lærer seg et fag og finner noe han trives med som gjør ham i stand til å forsørge seg selv.

Det jeg forholder meg til er fakta, dvs historikk, og per i dag. Om han jobbet hele 2022, vil det vise seg. Du kan bare puste rolig og sove godt om natten, som sagt; tiden vil vise.

LazyBoyz har ikke profilert seg med Marius. Han står kun oppført som ansatt, på lik linje med de andre ansatte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (12 minutter siden):

Men nettsiden sier ikke noe om hvor mye han jobber og det er ikke første arbeidsgiver som profilerer seg med ham uten at det har hjulpet på inntekt eller utholdenheten. Ingenting er bedre enn at han lærer seg et fag og finner noe han trives med som gjør ham i stand til å forsørge seg selv.

Det jeg forholder meg til er fakta, dvs historikk, og per i dag. Om han jobbet hele 2022, vil det vise seg. Du kan bare puste rolig og sove godt om natten, som sagt; tiden vil vise.

KAn jeg bare puste rolig og sove godt om natten? Så hyggelig da. Takk for din tillatelse til det. 
Du kan spekulerer i at lærlingkontrakten er fake og nettsiden juger med at han har vært ansatt et år. Som nevnt, det er jo null problem og ringe det oppgitte tlf nr og sjekke. Hadde en journalist vært like skeptisk som deg hadde det blitt gjort, og det er godt mulig det er gjort. 
jeg er såpass sikker på at dette stemmer, en scam på over et år hadde blitt gjennomskuet før du kom på saken for et par dager siden. Jeg sover godt med dette uten og « vente og se» 2023 har nok mer spennende saker og utfordringer  enn ligningen til Marius. Synes noen av teoriene dine er morsomme da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 minutter siden):

LazyBoyz har ikke profilert seg med Marius. Han står kun oppført som ansatt, på lik linje med de andre ansatte.

Har du ikke lagt merke til det glamorøse modellbildet de bruker av han på reklameplakatene sine? 😅 ikke jeg heller. 

jepp, står oppført helt nederst som en hvilken som helst nyeste ansatte lærling. Veldig spekulativt. 🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/30/2022 at 6:34 PM, ForumMaria said:

Avskaff monarki. Heldigvis har ikke Marius tittel. Makan til dårlig smak

Nei, Norge burde få et mye større hoff og gjeninnføre adelen. Beste metode for å bevare norsk kultur, tradisjoner og gamle praktbygninger! Da bør selvsagt Marius bli en selvskreven greve, baron eller jarl hvis han ønsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på reklame for dagens Se & Hør at Nora har flyttet inn med Marius på Skaugum. Nå slipper nok kronprinsessen å støvsuge..

 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havnefogden skrev (9 timer siden):

Ser på reklame for dagens Se & Hør at Nora har flyttet inn med Marius på Skaugum. Nå slipper nok kronprinsessen å støvsuge..

 

Kan jo være hun er svigermor fra h… og låser seg inn i tide og utide for og « hjelpe til» . 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (31 minutter siden):

Begriper ikke at en fersk kjæreste får flytte inn på eiendommene på Skaugum - dette er faktisk ikke privat eie sånn alt i alt? 

Jo, Skaugum er faktisk kongefamiliens private eiendom. I motsetning til flere av de andre residensene/boligene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fjugur skrev (På 7.1.2023 den 23.15):

Jo, Skaugum er faktisk kongefamiliens private eiendom. I motsetning til flere av de andre residensene/boligene

Jo, men jeg mente - er ikke de helfinansiert og driftes over statsbudsjett da?

Altså - i den forstand at alt kongefamilien foretar seg økonomisk er et offentlig anliggende?

Jeg vet de selv har eget budsjett for drift osv - men jeg trodde dette gikk sammen med apanasjen i utbetalinger?

Hvor ellers skulle de få midler fra?

Martha Louise har nå egen lønnsinntekt - men selve huset hennes og hytta hun solgte osv er vel også finansiert over statsbudsjett?

Eller? 
 

Det blir vel sammenliknbart med at statsministerens voksne barn flytter inn med sin nye kjæreste i statsministerboligen.

Eller at en politiker lar voksent barn+kjæreste bo i pendlerbolig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (45 minutter siden):

 

Jo, men jeg mente - er ikke de helfinansiert og driftes over statsbudsjett da?

Altså - i den forstand at alt kongefamilien foretar seg økonomisk er et offentlig anliggende?

Jeg vet de selv har eget budsjett for drift osv - men jeg trodde dette gikk sammen med apanasjen i utbetalinger?

Hvor ellers skulle de få midler fra?

Martha Louise har nå egen lønnsinntekt - men selve huset hennes og hytta hun solgte osv er vel også finansiert over statsbudsjett?

Eller? 
 

Det blir vel sammenliknbart med at statsministerens voksne barn flytter inn med sin nye kjæreste i statsministerboligen.

Eller at en politiker lar voksent barn+kjæreste bo i pendlerbolig. 

Nei, de betaler private utgifter med lønnen sin (apanasjen) 

Utleie av grunn og boliger, utgjør også inntekt

Endret av Fjugur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Justlooking skrev (3 minutter siden):

Det er bra da - om hun har sluttet med eksponeringen av søsknene og annen familie av Marius. Og også han selv om han ikke lenger vil bli assosiert med den utagerende gjengen til Nora 😊

https://www.dagbladet.no/kjendis/avkrefter-ryktene/78360200

 

Hun virker ikke så veldig smart, men det gjør vel ikke Marius heller, så kanskje forholdet vil vare over tid?

Med egen bolig på Skaugum og fast jobb, så ligger vel det meste til rette for at disse to kan bli tre og gjøre Hennes kongelige høyhet kronprinsesse Mette-Marit til bestemor! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Havnefogden skrev (På 3.1.2023 den 13.01):

Ser på reklame for dagens Se & Hør at Nora har flyttet inn med Marius på Skaugum. Nå slipper nok kronprinsessen å støvsuge..

 

Kronprinsessen hadde nok ikke støvsuget men sender nok en av sine mange lakeier over for å ta et tak der også 😊

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 8.1.2023 den 12.59):

Nei, de betaler private utgifter med lønnen sin (apanasjen) 

Utleie av grunn og boliger, utgjør også inntekt

Stemmer ikke. Det er staten ved skattebetalerne som betaler vedlikehold og drift på Skaugum

https://www.dagbladet.no/nyheter/kosmo-betaler-for-mette-marit-og-haakon/65727100

https://www.seher.no/kongelig/kongelig-milliardsluk/64261349

https://www.sivilombudet.no/uttalelser/innsyn-i-tilstandsrapport-om-skaugum-gard-fra-2001/

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...