Gå til innhold

Var jeg bare ikke bra nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 0.11):

TS her. Det kom kanskje ikke frem i HI men jeg har bare prøvd meg på én om gangen. Jeg hadde crush. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Det kom kanskje ikke frem for jentene heller?

 

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, *Mocca* said:

Du er ikke dum regner jeg med?

Du skjønner også at det finnes andre måter å si det på?

Jeg er ikke på leting etter kjæreste, forhold.....osv....  Jeg ønsker fuckfriend, en god sexpartner, men søker ikke forhold.

Det er forskjell på å være en kåt gris, og være ærlig om sine intensjoner....

Når vi ser hvor mange tråder som dukker opp med damer som føler seg lurt, når fyren ikke er åpen om at han ikke leter etter forhold...... 

Jeg er gjennomsnitt dum/smart 🤷‍♂️ Det er har lite med diskusjonen å gjøre hva jeg er. Moving on:

Poenget mitt er at du sier at du vil ha åpenhet, og her tilbyr jeg et eksempel av den reneste formen av åpenhet.

Din respons og implikasjoner at jeg er dum og en kåt gris er selve svaret på hvorfor en slik direkte åpenhet ikke virker.

Som sagt er "den rette" metoden allerede tatt i bruk; Vi alle vet hva menn vil ha, men menn kan ikke være direkte om det. Rett og slett fordi det ikke virker (for menn).

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (16 minutter siden):

Jeg er gjennomsnitt dum/smart 🤷‍♂️ Det er har lite med diskusjonen å gjøre hva jeg er. Moving on:

Poenget mitt er at du sier at du vil ha åpenhet, og her tilbyr jeg et eksempel av den reneste formen av åpenhet.

Din respons og implikasjoner at jeg er dum og en kåt gris er selve svaret på hvorfor en slik direkte åpenhet ikke virker.

Som sagt er "den rette" metoden allerede tatt i bruk; Vi alle vet hva menn vil ha, men menn kan ikke være direkte om det. Rett og slett fordi det ikke virker (for menn).

 

 

Poenget er vel at man overdriver for å vise at åpenhet ikke virker...... 

Det virker også dårlig for ei dame å si at hun vil ha noen å gifte seg med å få fem barn med..... 

Man kan overdrive i alle retninger og det funker ikke....

Men for all del, fortsett med det som ikke funker og lev i den illusjonen at åpenhet ikke funker....... Det påvirker ikke meg.

Men de mennene jeg har rådet til å være åpne og ærlige.... Samtidig som de oppfører seg som folk.....(tydeligvis er det enkelte som må fortelles det også skjønner jeg her nå).....

De opplever plutselig at det funker...... de luker enkelt ut de som søker forhold, de finner noen som vil det samme. Uten lureri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bommer på poenget mitt: Jeg overdriver for å fremstår hvor dumt ditt eget råd til menn er.

Du er ikke unik i at kvinner vil helst vite hva slags mann han er og hva han vil ha i forkant før man involvere seg, så selvsagt vil du gi slikt råd om åpenhet, fordi det gunster deg.

Du kan gjerne være åpen og direkte som en kvinne, og si at du har lyst på en fuckbuddy. Menn vil stille seg klar i kø for deg til å ta takke eller avvise.

Tar du på deg rollen som en mann, som f.eks TS som vil ha kos og elske. Tror du han får større sjanse hvis han tar ditt råd tiden er åpen og direkte? Han sender snaps og møter kvinner på byn og spør om de har lyst på kos og elske?  🤷‍♂️

 

 

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (19 timer siden):

Tar du på deg rollen som en mann, som f.eks TS som vil ha kos og elske. Tror du han får større sjanse hvis han tar ditt råd tiden er åpen og direkte? Han sender snaps og møter kvinner på byn og spør om de har lyst på kos og elske?  

 

Folk sier jo ting ca. rett ut. Man er på byen og spør om de skal være med hjem for litt moro etc. 

Anonymkode: b01c2...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (20 timer siden):

Du bommer på poenget mitt: Jeg overdriver for å fremstår hvor dumt ditt eget råd til menn er.

Du er ikke unik i at kvinner vil helst vite hva slags mann han er og hva han vil ha i forkant før man involvere seg, så selvsagt vil du gi slikt råd om åpenhet, fordi det gunster deg.

Du kan gjerne være åpen og direkte som en kvinne, og si at du har lyst på en fuckbuddy. Menn vil stille seg klar i kø for deg til å ta takke eller avvise.

Tar du på deg rollen som en mann, som f.eks TS som vil ha kos og elske. Tror du han får større sjanse hvis han tar ditt råd tiden er åpen og direkte? Han sender snaps og møter kvinner på byn og spør om de har lyst på kos og elske?  🤷‍♂️

 

 

 

Som andre påpeker...på byen er man mer direkte....

Men ellers så er det beste å si at man ikke søker forhold, men kos og sex......

Men ja, hvis andre damer har problemer om mannen er tydelig på det....så får de skylde seg selv.

Kvinner klager på at mann later som de vil ha forhold når de egentlig kun vil ha fuckfriend...... Og så klager de hvis fyren sier at fuckfriend er det han vil ha.....

Du sier rådet er dårlig...javel.... Det synes hvertfall ikke menn som har begynt å være tydelig på det, de opplever at endel takker for seg ja.... Og det er damer som ønsker forhold....så da er jo ikke det noe tap.....

Men de har mer suksess med å treffe andre som heller ikke ønsket forhold, men kun se og kos med noen jevnlig.

Jeg skjønner godt at menn synes det er vanskelig å forstå damer.... De takler ikke at man er ærlig, og de takler ikke at man later som man ønsker noe annet.... Ingenting er de fornøyd med...

Men til menn, vær ærlig.....(og nei, det betyr ikke å være teit å si skal vi knulle?) Si at man ønsker en fast fuckfriend relasjon eventuelt.... De som forsvinner er ikke dama du søker etter uansett...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Grosny skrev (På 26.9.2022 den 22.33):

Du har jo bare hatt virtuell kontakt. Det holder ikke. Du trenger å møte damene på ordentlig og det er ikke sikkert at nettet eller telefonen er   inngangsbilletten. I og med at kontakten ikke har inkludert fysisk nærhet så har du ikke  vært nær nok. Det er hovedproblemet. Det er ikke noe feil på deg , men feilen ligger i din posisjonering, som er altfor fjern til å få kontakt.

Altså, drit i virtuell sjekking. Beveg deg ute blant folk og snakk med damer av kjøtt og blod.

Sjekketriks: Samhandling med dame som gir henne positiv opplevelse. Når du på en eller annen måte bruker tid med ei dame og dette gir henne noe så scorer du langt flere poeng enn det som er oppnåelig på nettet.

'Hvis du sammenligner sjekking med dataspill så er nettet nivå 1. Når du har oppnådd hyggelig kommunikasjon med dama er du på nivå 2. Kaffekopp IRL er nivå 3.  Er du ute blant folk og begynner å snakke med ei dame så har du hoppet direkte til nivå 3. Jeg opplevde at det tok tid å komme fra nivå 1 til 3 over nettet, og oppnådde denne framgangen med 1 av 10. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk sier jo ting ca. rett ut. Man er på byen og spør om de skal være med hjem for litt moro etc. 

Anonymkode: b01c2...781

Sier menn dette også og har de suksess?

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (16 minutter siden):

Sier menn dette også og har de susess?

De flørter, det er god stemning og så sier de det. Eller tar det via drink/kaffe/dans til senga.

Anonymkode: b01c2...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De flørter, det er god stemning og så sier de det. Eller tar det via drink/kaffe/dans til senga.

Anonymkode: b01c2...781

Etter en progresjon😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2022 at 6:55 AM, AnonymBruker said:

Folk sier jo ting ca. rett ut. Man er på byen og spør om de skal være med hjem for litt moro etc. 

Anonymkode: b01c2...781

 

On 10/1/2022 at 8:15 AM, *Mocca* said:

Som andre påpeker...på byen er man mer direkte....

Poenget mitt er ikke hvordan man gjør det på byn. Poenget mitt er kun å utheve utfallene man står ovenfor, som er svært ulik om man er enn mann eller kvinne. Vi er forskjellig, og måten som "virker" for oss er også forskjellig.

Mocca er svært åpen med å si hva hun vil, en fuckbuddy, sex uten forpliktelser.

Menn generelt sett vil ha sex uten forpliktelser. Vi kan lett sammenligne målene fordi dere vil ha det samme.

On 10/1/2022 at 8:15 AM, *Mocca* said:

Men til menn, vær ærlig.....(og nei, det betyr ikke å være teit å si skal vi knulle?) Si at man ønsker en fast fuckfriend relasjon eventuelt....

Rådet om å være ærlig og åpen om sine ønsker virker bedre for deg (kvinne) fordi da er i du en posisjon til å velge kremen av menn som stiller opp.

Å være ærlig og åpen som en mann, kan virke, men det er langt mer sannsynlig at kvinner trekker seg unna, og at han mistet sjansen sin på uforpliktende sex. Rett og slett fordi det er lite attraktivt når en mann sier at han vil bare ha sex og ingenting mer.

Quote

De som forsvinner er ikke dama du søker etter uansett...

Det finnes mange kvinner som er interresert i en fuckbuddy eller uforpliktende sex - fleste har hatt en ONS eller en sexpartner over tid.

Men å utlyse åpent som en mann at han vil det samme, setter henne i en posisjon der hun må ta en beslutning om han er noe for henne eller ikke. Utfallene står mellom Ja, la oss ha sex, Nei, jeg er ikke interresert/det er uattraktivt. Og dersom hun tenker kaaaanskje, vi får se hva slags type han er - Er han i en posisjon der han blir observert mer nøye og kritisk enn tidligere fremt til hun tar sin endelige beslutning. Ergo fremstår han litt rar eller noe som i det minste grad ansees som svakhet i hennes øyner, er han umiddelbar uaktell for henne.

Hvordan gunster det da for mannen å være åpen og ærlig?

 

 

 

Endret av umAxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (22 timer siden):

 

Poenget mitt er ikke hvordan man gjør det på byn. Poenget mitt er kun å utheve utfallene man står ovenfor, som er svært ulik om man er enn mann eller kvinne. Vi er forskjellig, og måten som "virker" for oss er også forskjellig.

Mocca er svært åpen med å si hva hun vil, en fuckbuddy, sex uten forpliktelser.

Menn generelt sett vil ha sex uten forpliktelser. Vi kan lett sammenligne målene fordi dere vil ha det samme.

Rådet om å være ærlig og åpen om sine ønsker virker bedre for deg (kvinne) fordi da er i du en posisjon til å velge kremen av menn som stiller opp.

Å være ærlig og åpen som en mann, kan virke, men det er langt mer sannsynlig at kvinner trekker seg unna, og at han mistet sjansen sin på uforpliktende sex. Rett og slett fordi det er lite attraktivt når en mann sier at han vil bare ha sex og ingenting mer.

Det finnes mange kvinner som er interresert i en fuckbuddy eller uforpliktende sex - fleste har hatt en ONS eller en sexpartner over tid.

Men å utlyse åpent som en mann at han vil det samme, setter henne i en posisjon der hun må ta en beslutning om han er noe for henne eller ikke. Utfallene står mellom Ja, la oss ha sex, Nei, jeg er ikke interresert/det er uattraktivt. Og dersom hun tenker kaaaanskje, vi får se hva slags type han er - Er han i en posisjon der han blir observert mer nøye og kritisk enn tidligere fremt til hun tar sin endelige beslutning. Ergo fremstår han litt rar eller noe som i det minste grad ansees som svakhet i hennes øyner, er han umiddelbar uaktell for henne.

Hvordan gunster det da for mannen å være åpen og ærlig?

 

 

 

Poenget er fortsatt.. hvis mann eller dame avviser fordi man er ærlig om at man ønsker fuckfriend og ikke forhold..... Hvilket tap lider den som ønsker fuckfriend hvis man blir avvist av noen som kun ønsker forhold......?

Hva er det du ikke skjønner her?

eller er du bare redd for å ikke få deg noe i det hele tatt, så det er mye bedre å lure noen til å tro du ønsker forhold slik at du i det minste får deg noe? 

du mener det funker for meg siden jeg er kvinne og ikke ønsker kjæreste...... Poenget er at menn som var begynt å være ærlige, på en voksen måte, om at de ikke søker dating og kjæreste.... De ender med å treffe noen som ønsker det samme, istedenfor damer som vil ha kjæreste og lager drama når han ikke vil ble annet.  

du får prøve det på en voksen måte fremover så skal du se at det funker for deg også...

og søker du ikke etter fuckfriends? Ikke gjort det aktivt før heller kanskje? Det kan nemlig virke sånn ut fra hva du tror skjer og ikke skjer hvis man er ærlig eller ikke ærlig.... Påstandene dine stemmer ikke med virkeligheten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (På 4.10.2022 den 10.13):

Å være ærlig og åpen som en mann, kan virke, men det er langt mer sannsynlig at kvinner trekker seg unna, og at han mistet sjansen sin på uforpliktende sex. Rett og slett fordi det er lite attraktivt når en mann sier at han vil bare ha sex og ingenting annet.

De fleste sier jo ikke "skal vi ha uforpliktende sex i kveld" men kaller det noe annet som frister, aka ha et evevtyr. Iblant blir det noe mer enn en kveld, også. 

Anonymkode: b01c2...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...