Gå til innhold

Var jeg bare ikke bra nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var ikke totalt ukjent. Gikk jo på skole med dem eller kjente dem via bekjente. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Her gjetter jeg på hva du gjorde galt: 

Du la de til på snap, de godtok fordi de visste hvem du var, kjente deg litt fra før.

For de ble du bare en ny på snap, for deg ble det endelig en ny kvinne på snap.

Du sender random snap, de sender random snap.

Det blir streak, de har streak med 50 til, du har ingen. Så begynner du med "god morgen", noen svarer kanskje, da dette er typisk streak-samler snap.

Du føler det er respons, og blir hakket mer intens. De skjønner hva du vil, og går enten godt ned på antall snaps, i håp om at du skal ta hintet. Til slutt slutter de bare helt.

Mange menn som ikke har draget, kan være helt vanlige menn, men de skjønner ikke når jentene ikke er interessert, og når de burde gi seg.

De føler de gjør alt rett, og går derfor alltid for langt. Så, istedenfor å spørre om hjelp, begynner de skylde på andre.

Det er en kunst det å være nok på og av. 

Og det er DET menn som har draget er gode på. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Så hva hadde du gjort om en kjekk la deg til på snap?

Anonymkode: b54b7...5f0

Hvis han addet meg uten å ha fått snappen min fra meg først men bare la til tilfeldige jenter så hadde jeg tenkt han var en desperat ekkel creep med lav sosial iQ. Om han var dritkjekk hadde jeg kanskje tenkt han var en catfish og kjedechattet med han noen dager før jeg aset han ut og blokkerte han. 

 

Anonymkode: 14a48...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du snapper med merker at du har lyst på en eller annen dame å ligge med, du har ikke lyst til å bli kjent med henne. Ingen føler seg spesiell når de er en av mange. Jeg tror kanskje ikke menn skjønner hvor fort kvinner føler de er en av mange som mannen prøver seg på. 

Det har absolutt ingenting med deg å gjøre at du blir avvist. Det er framgangsmåten din som ikke fungerer. Prøv heller å tekst med en jente for å bli kjent med henne neste gang? Se hva som skjer? Ikke ha sex som et mål, få kvinner liker det. 
 

Anonymkode: d8b5a...c89

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har absolutt ingenting med deg å gjøre at du blir avvist. Det er framgangsmåten din som ikke fungerer. Prøv heller å tekst med en jente for å bli kjent med henne neste gang? Se hva som skjer? Ikke ha sex som et mål, få kvinner liker det. 

TS her. Det kom kanskje ikke frem i HI men jeg har bare prøvd meg på én om gangen. Jeg hadde crush. 

Anonymkode: b54b7...5f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 19.01):

 

Så hva hadde du gjort om en kjekk la deg til på snap?

Anonymkode: b54b7...5f0

Om vi hadde hatt en god samtale først, så ville jeg godtatt og fortsatt samtalen.

Hadde det vært en tidligere bekjent, en jeg gikk på skole med eller jobbet med en gang i tiden, og ikke hadde hatt nylig kontakt med, så hadde jeg ikke godtatt forespørsel.

Anonymkode: 41f0c...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 17.13):

Jeg er en mann på 22 år som alltid har blitt avvist. 
 

Når det har vært jenter jeg har likt har jeg lagt dem til på Snapchat og snakket med dem der. Jeg har prøvd å gi dem komplimenter og skrevet god morgen o.l. Fikk Streak med dem også som betyr at vi sendt hverandre snap flere dager på rad. 
 

Men etterhvert døde samtalene ut. Jeg håpet at de skulle like meg og invitere meg hjem til dem sånn at vi kunne kose og ja.. elske. Fordi jeg likte dem og ville være sammen med dem. Men det skjedde aldri med noen av dem. 
 

Jeg har lurt på hvorfor det aldri skjedde. Jeg tror jeg har god nok høyde (over 180 cm) og jeg er ikke overvektig. 
 

Kan det hende at ansiktet mitt var for stygt til at de kunne like meg? For stygt til at de kunne ha sex med meg? For stygt for dem å se på? 

Anonymkode: b54b7...5f0

Problem nr 1, er at du ikke er en mann på 22. Det gir ingen mening at du både kan forskjell på de/dem, og/å, skriver: o.l., men ikke punktum etter cm, men samtidig sier at du kontakter jenter på snapchat og forklarer hva en streak er. Vil du ha oppmerksomhet? Vil du snakke om at unge menn synes det er vanskelig å kommunisere med jenter? Ønsker du å røre i gryta da du ikke orker eller ønsker å snakke om deg selv? Hva vil du egentlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn på snap, som forsvinner snart.... Fordi det blir kleint og rart.....

Han er av typen god morgen skjønne,søte, vakre....etc...... Nattameldinger.....like sukkersøte..... Og gir inntrykk av at vi skal møtes for sex, oppfulgt av søtt kliss.

Virker som endel menn ikke er tydelige på om de søker kjæreste eller fuckfriend...og hvis de sier de søker fuckfriend....oppfører de seg likevel som de er forelska....altfor tidlig...... Etter bare litt kommunikasjon på snap.

Det er bare kleint og creepy 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, *Mocca* said:

Jeg har en sånn på snap, som forsvinner snart.... Fordi det blir kleint og rart.....

Han er av typen god morgen skjønne,søte, vakre....etc...... Nattameldinger.....like sukkersøte..... Og gir inntrykk av at vi skal møtes for sex, oppfulgt av søtt kliss.

Virker som endel menn ikke er tydelige på om de søker kjæreste eller fuckfriend...og hvis de sier de søker fuckfriend....oppfører de seg likevel som de er forelska....altfor tidlig...... Etter bare litt kommunikasjon på snap.

Det er bare kleint og creepy 

Se det fra en ung mann sin side.

Han har lite livserfaring, mye å lære om kvinner og dating. Han kommer i kontakt med en og har lyst til å vise sin interesse, for hvem vet når han får en ny sjanse. Men skal han være vennlig, ta litt forsiktig kontakt over tid og håpe på mer på sikt. Eller skal han bare si ærlig rett ut; skal vi pule, og se hva som skjer? Begge alternativene er forståelsesfullt sjeldent smaklig og som en ung mann svir det ekstra å bli avvist.

Selvsagt er det kleint og creepy, men ingen er født med den rette oppskriften i hånden ellers hadde alle følgt den.

Endret av umAxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (1 time siden):

Se det fra en ung mann sin side.

Han har lite livserfaring, mye å lære om kvinner og dating. Han kommer i kontakt med en og har lyst til å vise sin interesse, for hvem vet når han får en ny sjanse. Men skal han være vennlig, ta litt forsiktig kontakt over tid og håpe på mer på sikt. Eller skal han bare si ærlig rett ut; skal vi pule, og se hva som skjer? Begge alternativene er forståelsesfullt sjeldent smaklig og som en ung mann svir det ekstra å bli avvist.

Selvsagt er det kleint og creepy, men ingen er født med den rette oppskriften i hånden ellers hadde alle følgt den.

Nei, men å være åpen om at man søker sex og ikke forhold i det minste.... Uansett alder.....så vanskelig er det ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (1 time siden):

Se det fra en ung mann sin side.

Han har lite livserfaring, mye å lære om kvinner og dating. Han kommer i kontakt med en og har lyst til å vise sin interesse, for hvem vet når han får en ny sjanse. Men skal han være vennlig, ta litt forsiktig kontakt over tid og håpe på mer på sikt. Eller skal han bare si ærlig rett ut; skal vi pule, og se hva som skjer? Begge alternativene er forståelsesfullt sjeldent smaklig og som en ung mann svir det ekstra å bli avvist.

Selvsagt er det kleint og creepy, men ingen er født med den rette oppskriften i hånden ellers hadde alle følgt den.

TS her. Dette var en bra beskrivelse av situasjonen. Jeg vil ikke være en toksisk maskulin alfa som tar seg til rette og beordrer en jente rundt. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her. Dette var en bra beskrivelse av situasjonen. Jeg vil ikke være en toksisk maskulin alfa som tar seg til rette og beordrer en jente rundt. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Hvorfor skal det være toxic? Noen vil at du tar deg til rette, og beordrer dem rundt. Noen ganger må du stole på at mottakeren har sine grenser, og greier å si stopp. Hvis du tenker deg om, så kan manipulasjon også være det samme som gode overtalelsesevner, eller gode lederegenskaper.  Å få folk til å gjøre noe, trenger ikke være bra for deg, og dårlig for dem. Det kan være noe bra for begge. Livet består ikke bare av Alfa og Beta. De fleste er midt i der et sted, og klarer å kommunisere med andre folk. 

Anonymkode: 38a43...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr på fest. Vi la hverandre til på snap. Snakket mye. En dag inviterte han seg selv til meg(spurte om han kunne komme på besøk). Jeg sa ja og i dag har vi vært sammen i 5 år. Bare en liten motivasjonspost, det kan lønne seg å ta initiativ😉

Anonymkode: 5a6ef...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Dette var en bra beskrivelse av situasjonen. Jeg vil ikke være en toksisk maskulin alfa som tar seg til rette og beordrer en jente rundt. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Men det finnes jo et hav av varianter mellom "alfahann" og sitte og vente på at ukjente jenter skal invitere deg hjem på sex. Og det der med å være en fyr som skal beordre jenter funker dårlig. 

Har du prøvd å dra ut i den virkelige verden, kanskje finne en hobby, melde deg inn/på på noe slags trening osv. Da har du mulighet til å treffe, og bli kjent med jenter. Og da har du noe å snakke om, felles interesser osv. 

Anonymkode: 6d476...b20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS her. Dette var en bra beskrivelse av situasjonen. Jeg vil ikke være en toksisk maskulin alfa som tar seg til rette og beordrer en jente rundt. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Men å invitere ut på en kaffe eller øl er ikke å beordre noen rundt. Det er å vise initiativ.

 

Anonymkode: 41f0c...211

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS her. Dette var en bra beskrivelse av situasjonen. Jeg vil ikke være en toksisk maskulin alfa som tar seg til rette og beordrer en jente rundt. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Trenger ikke beordre men ta litt initiativ til treff, siden du jo ser nå at det du gjør ikke fungerer? Så da må du jo nesten prøve noe nytt :) 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 17.13):

Jeg er en mann på 22 år som alltid har blitt avvist. 
 

Når det har vært jenter jeg har likt har jeg lagt dem til på Snapchat og snakket med dem der. Jeg har prøvd å gi dem komplimenter og skrevet god morgen o.l. Fikk Streak med dem også som betyr at vi sendt hverandre snap flere dager på rad. 
 

Men etterhvert døde samtalene ut. Jeg håpet at de skulle like meg og invitere meg hjem til dem sånn at vi kunne kose og ja.. elske. Fordi jeg likte dem og ville være sammen med dem. Men det skjedde aldri med noen av dem. 
 

Jeg har lurt på hvorfor det aldri skjedde. Jeg tror jeg har god nok høyde (over 180 cm) og jeg er ikke overvektig. 
 

Kan det hende at ansiktet mitt var for stygt til at de kunne like meg? For stygt til at de kunne ha sex med meg? For stygt for dem å se på? 

Anonymkode: b54b7...5f0

Du har vel strengt tatt ikke blitt avvist siden du ikke har søkt noen relasjon med dem.

Om du nå ber ei på en kopp kaffe og hun sier nei takk har du blitt avvist.

Dette gjør ikke noe, da kan du gå videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS her. Dette var en bra beskrivelse av situasjonen. Jeg vil ikke være en toksisk maskulin alfa som tar seg til rette og beordrer en jente rundt. 

Anonymkode: b54b7...5f0

Nei, men hvis du kun søker sex, må du være ærlig på det. Søker du forhold vær ærlig om det. Ærlighet er ikke aldersbetinget.

Men jeg regner med det er sex siden du blir frustrert over å ikke bli invitert hjem til damer  for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, *Mocca* said:

Nei, men å være åpen om at man søker sex og ikke forhold i det minste.... Uansett alder.....så vanskelig er det ikke...

"Skal vi pule @*Mocca*  Kun sex? PM meg."

Hva synes du? Nå er jeg så direkte og åpen som overhode mulig innenfor rammene av KG.

Fra din vinkel så ønsker du selvsagt åpenhet slik at du vet hva slags relasjon du har å forholde deg til. Bra for deg, men som et råd til menn, ga du de nettopp siste spikeren i kisten. Menn vet, og fleste kvinner vet, at det er uappetittlig å være så åpen og direkte.

Hva menn har kommet frem til er allerede i tatt i bruk og man ser det overalt: Går rundt grøten og lyger litt for å oppnå sex.

Men kanskje du er faktisk en som virkelig vil ha åpenhet. Så tente jeg dine plugger nå? 🤷‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (38 minutter siden):

"Skal vi pule @*Mocca*  Kun sex? PM meg."

Hva synes du? Nå er jeg så direkte og åpen som overhode mulig innenfor rammene av KG.

Fra din vinkel så ønsker du selvsagt åpenhet slik at du vet hva slags relasjon du har å forholde deg til. Bra for deg, men som et råd til menn, ga du de nettopp siste spikeren i kisten. Menn vet, og fleste kvinner vet, at det er uappetittlig å være så åpen og direkte.

Hva menn har kommet frem til er allerede i tatt i bruk og man ser det overalt: Går rundt grøten og lyger litt for å oppnå sex.

Men kanskje du er faktisk en som virkelig vil ha åpenhet. Så tente jeg dine plugger nå? 🤷‍♂️

Du er ikke dum regner jeg med?

Du skjønner også at det finnes andre måter å si det på?

Jeg er ikke på leting etter kjæreste, forhold.....osv....  Jeg ønsker fuckfriend, en god sexpartner, men søker ikke forhold.

Det er forskjell på å være en kåt gris, og være ærlig om sine intensjoner....

Når vi ser hvor mange tråder som dukker opp med damer som føler seg lurt, når fyren ikke er åpen om at han ikke leter etter forhold...... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...