Gå til innhold

Brukt julegave


Rusjenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PS: Det hadde vært greit hvis det feks er arvegods eller noe som har vært i familien en stund..men det er ikke det(jeg vet hva det er>)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si uten at man vet hva det er, og hva vil det si at gaven er "brukt"? Betyr det brukt som i "bokklubb-bok de har glemt å avbestille" altså noe de eier, men ikke er slitt, eller er det noe velbrukt og gammelt? Er det en pen ting som du har nytte og glede av ser jeg ikke noe galt i at den har hatt en eier før deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøker fra bokklubben er da ikke nødvendigvis "glemt å avbestille". Man kan faktisk handle julegaver på bokklubben også.

Ja, det vet jeg. Men det blir noe annet, for da har man funnet en bok som ville passe mottakeren. Istedet for å gi bort noe man tilfeldigvis endte opp med fordi man glemte å avbestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den er i ok stand hadde jeg blitt glad for en kjøkkenmaskin jeg, det koster en del å kjøpe en ny.

ja selvfølgelig.. men i julegave? det er en gammel , billig ting de har arvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den hadde vært ny, relativt lite brukt og ikke slitt er det jo greit, men en gammel, tydelig slitt og velbrukt kjøkkenmaskin hadde jeg nok stusset veldig over å få i gave. Men, på den annen side, man kan ikke kreve gaver, det er noe folk gir fordi de har glede av det. Så man får bare ta i mot, takke pent og heller la det være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er vant til å få slikt i gave fra bestemoren min, og hadde blitt glad for at det var noe såpass "fornuftig". Har opplevd å få mye som hun har arvet som jeg ikke har hatt bruk for å det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå kanskje en litt underlig ting å gjøre da!

Jeg hadde ikke gitt det som gave iallefall!

Men kanskje de har dårlig råd, eller selv synes at det er en fin ting å gjøre? Man er jo forskjellig!

Men som sagt jeg hadde ikke gjort det!

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...