Gå til innhold

Ikke lov å le på hytta - sesong 3


Sally-Go-Round

Anbefalte innlegg

Så hele sesongen, mer moro enn sesong 1 og 2.  Mye er krampaktig og ikke så gøy, noe av roastingen var direkte slemt mot Else Kåss Furuset :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lerke987 skrev (1 time siden):

Vil episodene bli lagt ut gratis etter hvert eller må jeg krype til korset og skaffe meg vg+?

Det er vel en episode pr uke som legges ut til gratis titting. Sikkert hver torsdag el fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (12 timer siden):

Så hele sesongen, mer moro enn sesong 1 og 2.  Mye er krampaktig og ikke så gøy, noe av roastingen var direkte slemt mot Else Kåss Furuset :(

Jeg digger roasten, men hvorfor så slemt? Blir unødvendig hardt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (25 minutter siden):

Jeg digger roasten, men hvorfor så slemt? Blir unødvendig hardt.

husker ikke ordrett, en at halve familien hennes hadde tatt selvmord. Syns ikke det var så gøy bare. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (1 time siden):

husker ikke ordrett, en at halve familien hennes hadde tatt selvmord. Syns ikke det var så gøy bare. 

🙄 Ja, men Else er tøff. Synes hun er veldig morsom også, tross mye underlivshumor i dette programmet 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christina82 skrev (16 timer siden):

husker ikke ordrett, en at halve familien hennes hadde tatt selvmord. Syns ikke det var så gøy bare. 

Tror Else har snakket mye om dette, derfor det er greit å tulle med det. Roasten til Else derimot, den ble liiitt for mye for meg 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (18 timer siden):

husker ikke ordrett, en at halve familien hennes hadde tatt selvmord. Syns ikke det var så gøy bare. 

Hva er morsomt med det? Jada hun har vært åpen om det💗 men man sitter jo ikke å skratter seg ihjel når det temaet blir nevnt uansett?🤨

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (5 timer siden):

Hva er morsomt med det? Jada hun har vært åpen om det💗 men man sitter jo ikke å skratter seg ihjel når det temaet blir nevnt uansett?🤨

Jeg synes det er sykt at det ble tatt inn en roast. At halve familien hennes har tatt selvmord.. nei det finnes ikke litt morsomt og burde absolutt ikke blitt tullet om

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg lo så tårene trillet under roast-episoden, men at de fleste som roastet Else skulle gå inn på selvmordene og vekten hennes synes jeg var litt undøvendig. Ja, hun har tullet med det selv, men det ble litt drøyt.

Synes ikke penis-stuntet til Calle heller var så veldig morsomt....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...