Gå til innhold

Ikke lov å le på hytta - sesong 3


Sally-Go-Round

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa, gleder meg til resten. Synes det er litt trist at noen forsvinner allerede i første episode, hadde vært kjekt å se mer av hva de kunne ha bydd på! 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at Erik gikk ut synes jeg, Jenny kunne ha blitt litt til. Calle og Christian var morsomme, men den kjæresten til Else ble klein for meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Greit nok at Erik gikk ut synes jeg, Jenny kunne ha blitt litt til. Calle og Christian var morsomme, men den kjæresten til Else ble klein for meg. 

Hahaha, ja, det ble så kleint, men det var jo morsomt! Tror første sesongen var mest cringe for min del, med hun som lekte katt. Forøvrig helt enig i at Jenny godt kunne blitt litt lenger. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (4 minutter siden):

Hahaha, ja, det ble så kleint, men det var jo morsomt! Tror første sesongen var mest cringe for min del, med hun som lekte katt. Forøvrig helt enig i at Jenny godt kunne blitt litt lenger. 

Sant!

Liker hun Kristine, hun er god! Fulgte godt opp vitsen til Christian om den pizzaen som drepte moren hans. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calle fikk meg helt i knestående fra første sekund. For en mann.

Bortsett fra Calle, så synes jeg faktisk Erik sin «Jeg vil hjem» var det morsomste.

Synd at Jenny måtte ut. Jeg skjønner jo at hun tapte soleklart i spillet, og hadde lavest score, men jeg synes det er helt herlig å se noen le sånn også. Hvis ingen hadde ledd av alt det morsomme, så ville det bare ikke vært like morsomt. Ja til mer latter, ja til Jenny!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy sesong. Men syns Calle er slitsom. 

Endret av Lady Lovelylocks
Ble oppfattet som spoiling.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lady Lovelylocks said:

Gøy sesong. Men syns Calle er slitsom.

Takk for spoiler 🖕

Endret av anon01
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (9 minutter siden):

---

Seriøst?! Jeg har bare sett 1 episode! :bond:

Kan du ta det bort så du ikke spoiler for flere?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spoilet. Sier bare at jeg ønsker en annen vinner enn den som vant. Det finnes flere enn en deltager..

Endret av Lady Lovelylocks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 23.9.2022 den 20.47):

den kjæresten til Else ble klein for meg. 

Sverre fra Nissene på Låven jo!

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke røpe noe, men synes episodene hvor de er karakterer (nr. 3) og den med lag (nr. 5) ikke fungerer. Alle tenker på seg og følger knapt med på de andre. Hadde vært mye bedre om de hadde opptrådd enkeltvis, og som lag, med de andre som tilskuere enn at alle skal holde på samtidig. Ellers var det mye bra, spesielt de to første episodene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (8 timer siden):

Skal ikke røpe noe, men synes episodene hvor de er karakterer (nr. 3) og den med lag (nr. 5) ikke fungerer. Alle tenker på seg og følger knapt med på de andre. Hadde vært mye bedre om de hadde opptrådd enkeltvis, og som lag, med de andre som tilskuere enn at alle skal holde på samtidig. Ellers var det mye bra, spesielt de to første episodene.

Jeg synes de første episodene har vært de beste i alle sesongene, for da er ikke deltakerne herdet og de har overskudd til å prøve ut ting 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Urias skrev (På 26.9.2022 den 7.16):

Liker konseptet, men synes det blir i overkant mye underlivshumor.

Enig. Den type humor kan være morsomt det- men her blir det bare sagt for å sjokkere/i mangel på noe bedre. Spes en av deltagerne som tyr til dette hele tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...