Gå til innhold

Folk som lyver om overgrep osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ufattelig vondt, når ens nærmeste spesielt, ikke tror på de vonde ting som har skjedd deg.

Anonymkode: 546d6...80f

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ufattelig vondt, når ens nærmeste spesielt, ikke tror på de vonde ting som har skjedd deg.

Anonymkode: 546d6...80f

Du er ikke aleine ❤ bare vanskelig å åpne seg om da ingen tror 

Anonymkode: 7ad6a...02d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ufattelig vondt, når ens nærmeste spesielt, ikke tror på de vonde ting som har skjedd deg.

Anonymkode: 546d6...80f

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg er kjempelei meg for alt du har opplevd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt alle deler og vondt å høre så mye som har skjedd men godt at det blir delt så kanskje folk skjønner at de må støtte. Alt får mange som tror det bare er løgn😭

Anonymkode: 7ad6a...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i rus før og der ble alle mine jentevenne r voldtatt og også flere guttevenner. Guttene gikk ut får å dope ned damer og de kaldt alle søppel og drev med gruppe voldtekt. Ble selv voldtatt flere ganger. Så på de mennene som mine venner. 

Anonymkode: 7ad6a...02d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😄 

Men nå går denne tråden i feil retning. Jeg tviler ikke på folk som har historier om overgrep, jeg snakker spesifikt om de som lyver for oppmerksomhet. Hvorfor?

 

Anonymkode: 48a15...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! 😄 

Men nå går denne tråden i feil retning. Jeg tviler ikke på folk som har historier om overgrep, jeg snakker spesifikt om de som lyver for oppmerksomhet. Hvorfor?

 

Anonymkode: 48a15...33d

Hvordan kan du vite det er løgn? Synes du skal holde seg borte fra det menneske er det løgn så hold deg borte å er det ikke løgn så hold deg borte så det mennesket kan få gode folk i livet sitt i stede 

Anonymkode: 7ad6a...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan du vite det er løgn? Synes du skal holde seg borte fra det menneske er det løgn så hold deg borte å er det ikke løgn så hold deg borte så det mennesket kan få gode folk i livet sitt i stede 

Anonymkode: 7ad6a...02d

Som jeg gjentar, hun kopierer historier, for å nevne en ting. Hun kontakter meg for å beskrive voldtekts sener i filmer, historiene forandrer seg, de ser ut til å gi henne glede å snekke om det. Jeg blir att ut av det og lurer på om hun trenger hjelp. For noe er riv ruskende galt.

Anonymkode: 48a15...33d

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som jeg gjentar, hun kopierer historier, for å nevne en ting. Hun kontakter meg for å beskrive voldtekts sener i filmer, historiene forandrer seg, de ser ut til å gi henne glede å snekke om det. Jeg blir att ut av det og lurer på om hun trenger hjelp. For noe er riv ruskende galt.

Anonymkode: 48a15...33d

Ja så hvorfor vill du ha noe med henne å gjøre med henne da? 

Anonymkode: 7ad6a...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja så hvorfor vill du ha noe med henne å gjøre med henne da? 

Anonymkode: 7ad6a...02d

Jeg vil hjelpe, det må jo være noe galt. Ikke sant? 

Anonymkode: 48a15...33d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ptsd gir dårlig hukommelse å det kommer gradvis tilbake. De værste tingene husker man sist. Eller at det blir mer tillit å da tør å dele mer 

Anonymkode: 7ad6a...02d

Det er jo slik folk blir avslørt i retten. Historien henger ikke på greip og har nye detaljer og ny handling hver gang. Ptsd får man av ting man husker, og overgrep husker man.. 

Anonymkode: d6ee2...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo slik folk blir avslørt i retten. Historien henger ikke på greip og har nye detaljer og ny handling hver gang. Ptsd får man av ting man husker, og overgrep husker man.. 

Anonymkode: d6ee2...fd0

Du burde sjekke opp hva både ptsd og kompleks ptsd er! 

Anonymkode: 7ad6a...02d

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil hjelpe, det må jo være noe galt. Ikke sant? 

Anonymkode: 48a15...33d

Hun har jo sagt hva som er galt å du tror henne ikke. Bare får det høres ut som noe som du har lest trenger det ikke være det.

Anonymkode: 7ad6a...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg vil hjelpe, det må jo være noe galt. Ikke sant? 

Anonymkode: 48a15...33d

Ja, det høres ut som hun sliter med noe. Jeg tror hun trenger hjelp fra helsepersonell. Dette er ikke noe ufaglærte kan hjelpe henne med.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er jo slik folk blir avslørt i retten. Historien henger ikke på greip og har nye detaljer og ny handling hver gang. Ptsd får man av ting man husker, og overgrep husker man.. 

Anonymkode: d6ee2...fd0

Noen trenger å lese seg opp

Anonymkode: 4b60d...7dd

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kanskje at man kanskje hører innenfor histrionisk pf eller lystløgner hvis man lyver om så alvorlige ting for oppmerksomhet. 

Anonymkode: ce231...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 22.06):

Hvilke diagnose har mennesker som  lyver på seg overgrep, sexuelle, eller tortur eller noe annet traumatisk? Og hvorfor gjør de det? 

Anonymkode: 48a15...33d

Om noen forteller om overgrep, tortur eller noe annet traumatisk så vil det være vanskelig å skulle konkludere med at det er usant, det kan jo naturlig nok være sant.

Naiv er jeg ikke, så skjønner jo at alt som kan fortelles kan være begge deler, altså sant eller usant.

Forventer ikke dokumentasjon og beviser for hva folk forteller meg, men vil jo naturlig nok ha en magefølelse for alt jeg hører. Hvorvidt den er en grei indikasjon eller blir helt feil, jeg forstår at den kan være begge deler.

Så jeg må ha gode grunner for det, dersom jeg skal være påståelig og si at noe er direkte usant, noe jeg sjelden gjør siden jeg jo kan ta feil selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 22.06):

Hvilke diagnose har mennesker som  lyver på seg overgrep, sexuelle, eller tortur eller noe annet traumatisk? Og hvorfor gjør de det? 

Anonymkode: 48a15...33d

Kjenner ei som har levd på seg en slik traume for å få goder. Så jeg antar at de er ekstremt egoistiske.

Anonymkode: 7397d...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en som jobbet innenfor psykiatrien engang. En av pasientene opplevde den ene voldtekten etter den andre,bare løgn.Han forklarte meg at hvis man levde et kjedelig liv uten de store opplevelser, kunne man finne på den ene groteske opplevelsen etter den andre, for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 268ea...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, krenkende utsagn, latterliggjøring, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...