Gå til innhold

Blir du mett lenge av havregryn til frokost?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder meg helt unna. Nå er det mange år siden jeg sluttet å spise frokost, men for noen år siden, da jeg spiste frokost fordi det ble framstilt som noe helt uunnværlig, som alle absolutt måtte gjøre, ble havregrøt ganske fort sistevalget.

Hvis jeg spiste en brødskive eller et knekkebrød, ble jeg stort sett ikke så veldig sulten før lunsjpausen kl. 11.30. Men de gangene jeg spiste havregrøt til frokost derimot, ble jeg skrubbsulten før klokka 10, og helt desperat etter noe å spise.

Uansett, da jeg sluttet med frokost, ble livet veldig mye bedre. Fred og full arbeidsro frem til lunsjpausen. Og jeg føler meg dessuten utrolig mye mer skjerpa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er mett i ca 3 timer, men klarer å gå 4 timer før sulten treffer hardt. 30-35 gram havregryn kokt på vann og rører inn ett egg på slutten. Tilsetter så 100 g frosne bringebær som jeg varmer opp, og ca 100 gram cottage cheese. Topper med kanel og en teskje peanøttsmør. 

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Holder meg faktisk bedre av å droppe frokosten, og spise en skikkelig lunch i stedet.da med minst 4 egg. 

Anonymkode: 537d1...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...