Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis du blir så grisete i rompa at du må bruke våtservietter ville jeg tatt en titt på kostholdet ditt. Det er ikke normalt å ha behov for vask etter dobesøk. 

Anonymkode: 2936d...187

Dritten er jo der selv om du ikke ser den. Du vasker kanskje ikke hendene heller før du ser at de er skitne?

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De eneste stedene jeg har sett våtservietter på do, er på utedo o.l. der det ikke er innlagt vann. De er ment til å vaske hendene.

Anonymkode: 86906...4b6

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst vanlig å bruke våtservietter? Har sett det blitt nevnt flere ganger her inne. Jeg bruker det aldri og har ikke brukt det🤷‍♀️ Jeg bruker bare papir, jeg må jo være helt jævlig ekkel jeg da??😂

Anonymkode: ebea9...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift med en utenlandsk mann, han har en slags kanne som han fyller med vann og vasker seg med. Jeg gjør det på barna også, sønnen vår vil helst at pappa skal hjelpe han etter dobesøkene fordi pappa vasker med vann. Jeg må innrømme at jeg som oftest bruker papir, men siden vi har en baby også så er det ofte jeg bruker våtservietter, spesielt etter fødsel og fordi jeg har fått noen hemorider, det er en helt annen verden med våtservietter 🤠 

 

Men hva med om du tar med våtservietter selv? Det er ikke vanlig, tror jeg, for nordmenn!? Jeg er norsk selv, og jeg har aldri sett det hos familie osv .. Jeg antar at dere uansett ikke har sex rett etter at han har bæsjet, og selvom man kun tørker seg med papir (som er det vanlige her i Norge) så vasker man seg jo, man dusjer eller vasker seg med klut på kvelden og morningen. 

Anonymkode: 4cd43...88e

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

man dusjer eller vasker seg med klut på kvelden og morningen. 

Neinei, ikke dra vaskeklut inn i tråden også. Folk kommer til å ta av nå.

Anonymkode: 4cfae...a73

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er IKKE vanlig å vaske seg bak etter dobesøk i Norge, verken med våtservietter, klut eller annet. 
 

2. Dette vet jeg fordi jeg et den ENESTE jeg kjenner som gjør det. Selv barna mine spør hvorfor jeg vasker de når jeg hjelper de på toalettet, for det gjør ingen andre (går i barnehage) 

At TS ikke forstår at hun er den sære er det som er snålt her.

Anonymkode: b0032...952

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Er ikke helt normalt å bruke våtservietter på voksne. Dette er for barn. 👌😆 NB ikke skyll de ned i do!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt våtservietter, hvis jeg ikke har vært på tur. På babyene våre har vi brukt mesoft og vann.

Anonymkode: da2e8...5e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker aldri våtservietter. Vi bæsjer, tørker oss med toalettpapir og skyller ned. Noe mer trengs ikke. Synes du er vel spesiell. Et rumpehull skal brukes til å få ut avføring, ikke glitter og regnbuer.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vasker meg først med papir også klut etterpå. Dvs ein vaskepose. Samler dei i eigen skittentøyskurv og vasker på 95 grader. 

Bæsje stort sett heime. 

Våtservietter for detta høyrest dyrt og dårlig ut. 

Anonymkode: 04842...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Og akkurat når begynte våtservietter og erstatte tradisjonelt toalettpapir? 

Anonymkode: 26ff9...11f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premisset her er altså at alle bruker våtservietter når de har bæsja?

For meg høres det utrolig ekkelt ut - hvor gjør du av dem?? De kan ikke kastes i do, så skal de legges i søplekassa da? Ligge der og spre godlukt? Eller tar du ut søpleposen hver gang du bæsjer?

Gir liten mening for meg. Bruk litt vann på dopapiret for å vaske deg ren, og skyll det ned i do. The end.

Endret av klarinetta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Vi bruker aldri våtservietter. Vi bæsjer, tørker oss med toalettpapir og skyller ned. Noe mer trengs ikke. Synes du er vel spesiell. Et rumpehull skal brukes til å få ut avføring, ikke glitter og regnbuer.

Vil tipse om å forsøke å fukte dopapiret med vann når man tror man er ren, kan få seg noen overraskelser da. Jeg vasker meg alltid med fuktet papir til slutt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klarinetta skrev (2 minutter siden):

Vil tipse om å forsøke å fukte dopapiret med vann når man tror man er ren, kan få seg noen overraskelser da. Jeg vasker meg alltid med fuktet papir til slutt. 

Hvorfor skylle vi det? Det er ikke nødvendig. Vi tørker oss med toalettpapir og kaster det i toalettet.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde vært gøy med en meningsmåling på dette. Forutsatt at alle svarer ærlig da.

Anonymkode: e1fd5...a2f

Det kan du se ganske tydelig ut fra antall  👍 her inne 😉

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner pleier ikke bæsje på doen hos ny date uansett.

Hvertfall ikke legge igjen bæsjerester i søppelbøtte på varmekablene etterpå.

Ikke reklamerer de og tar opp emnet bæsjing på første hjemmedate heller.

Så dette er jo nødt til å være troll.

Anonymkode: 65b12...38a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skylle vi det? Det er ikke nødvendig. Vi tørker oss med toalettpapir og kaster det i toalettet.

Fordi man ikke alltid får bort alt med tørt papir. Det kan virke rent, fordi papiret er hvitt, men så tar man en ekstra runde med fuktet papir - og får seg kanskje en overraskelse. Kanskje.  🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (Akkurat nå):

Fordi man ikke alltid får bort alt med tørt papir. Det kan virke rent, fordi papiret er hvitt, men så tar man en ekstra runde med fuktet papir - og får seg kanskje en overraskelse. Kanskje.  🤪

Vi blir rene nok og vi vifter ikke med ræven oppi nesene til folk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Vi blir rene nok og vi vifter ikke med ræven oppi nesene til folk.

Helt greit for meg hvor du har ræva di 😅😅 Men ta hvertfall en runde før du skal i offentlig basseng neste gang, for sikkerhets skyld 🤗 (flirer av temaet jeg velger å diskutere på en lørdagskveld 🤭🤭)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...