Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men i alle dager, er dere løse i magan, eller hva? Jeg kjenner ikke en eneste en som bruker våtservietter. INGEN! Jeg skjønner veldig godt den gutten ikke skjønte bæret.....

Anonymkode: bc74d...a6d

Alle her inne har vel IBS eller noe 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 83e31...680

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Vi har ikke en men to ganske gamle oppfinnelser som løser dette problemet.

1. bidet
2. vaskeklut

Du blir ikke ren av en våtserviett. Det er sånn man bruker på festival, og som lite opplyste foreldre brukte på babyer for noen år siden (før dette med kjemikalieskader ble kunngjort veldig høyt, den gang man måtte lese bakpå pakken for å forstå det var farlig).

Anonymkode: cddc8...704

Men jeg har ikke bidet og vaskeklut gidder jeg ikke å drive med. Bruker økologiske våtservietter uten kjemikalier så det går nok helt fint.

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da kan du vel droppe papir på badet? 

Anonymkode: ab04a...307

Nei det kan man ikke. Det kommer litt væske ut av tarmen, selv om man har normal, fast avføring. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det du som er litt sær ts. Det er ikke spesielt vanlig å vaske rumpa med våtservietter etter toalettbesøk. Så skitten er man ikke etter å ha tørket seg med vanlig dopapir. 
 

Syns det rett og slett er trist at folk sprer denne type hysteri. Det er både negativt for kropp og hud pga kjemikalier og veldig miljøfiendtlig. Kaster du våtservietter i toalettet foresten? 

Anonymkode: ffbf1...5f8

  • Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (5 minutter siden):

Hva gjør folk om man må drite på offentlig plass eller på besøk hos folk? 

👀

Våtserviettfolket bruker vel vertens badekåpe eller badehåndkle da? :lur:

Anonymkode: 3137d...f4a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har forsøkt dette. Og nei, det var ikke noe forskjell. De fleste med et sunt kosthold har normal avføring. Da blir det ikke rester. Og vi har også normal bakterieflora der bak. Sistnevnte har ikke de som bruker våtservietter...

Anonymkode: 7a89f...280

Jeg vasker meg jo ikke inni analen da :fnise:

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Våtserviettfolket bruker vel vertens badekåpe eller badehåndkle da? :lur:

Anonymkode: 3137d...f4a

Å fisja meg 😳🤢 Dritgod venn da 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (3 minutter siden):

Litt kjedelig da når papirer smuldrer oppi rattataen? 

Derfor bruker jeg flere lag, og graver ikke hardt. Tørker heller mange ganger. Sparer ikke på papiret.

Anonymkode: 3137d...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 minutt siden):

Å fisja meg 😳🤢 Dritgod venn da 👀

Hahaha. Dagens 😂

Anonymkode: 3137d...f4a

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Våtserviettfolket bruker vel vertens badekåpe eller badehåndkle da? :lur:

Anonymkode: 3137d...f4a

For en tanke.... Neste gang jeg har besøk skal alt slikt gjemmes sånn for sikkerhets skyld... 😬

Anonymkode: bc74d...a6d

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Hvordan du skal takle at han ikke bruker våtservietter? Nei altså om du ikke takler det, så må du nesten la han gå. Ellers så kan du bare ikke bry deg om det. Han dusjer vel som normale folk?

Det er litt grenser for hvor sart man kan være.

Anonymkode: 8f2c0...17f

  • Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men i alle dager, er dere løse i magan, eller hva? Jeg kjenner ikke en eneste en som bruker våtservietter. INGEN! Jeg skjønner veldig godt den gutten ikke skjønte bæret.....

Anonymkode: bc74d...a6d

Og hadde du bodd i Frankrike hadde du ikke kjent en eneste person som ikke hoppet rett over til bideet etter et toalettbesøk. 

Her er det nordmenn som er ekstremt urenslige. 

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Nå har du fått svar, det er ikke vanlig å ha våtservietter tilgjengelig etter dobesøk. Kanskje særlig ikke hvis man er mann. 
 

Hva da takle? Skal du ta det opp med ham 😅

At han ikke vasker seg ved behov vet du jo strengt tatt ikke. Fyren har sikkert både dusj og vask?

Han kommer sikkert ikke til å hindre deg i å bruke våtservietter om du ønsker det. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en tanke.... Neste gang jeg har besøk skal alt slikt gjemmes sånn for sikkerhets skyld... 😬

Anonymkode: bc74d...a6d

Ja, bak lukkede dører er det aldri godt å vite hva desperate sjeler finner på ;) 

Anbefaler deg å legge klinkekuler i badeskapet også. Så detter de i gulvet, og lager lyd om noen snoker der.

Anonymkode: 3137d...f4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere som vasker dere med våtservietter IKKE kaster de i toalettet. Heller personlig gris som ikke bruker servietter enn miljøsvin.

Ellers spiser jeg mye fiber og drikker mye vann og trenger ikke tørke bæsj fra analen etter nr.2. Hadde jeg derimot trengt det så hadde jeg nok foretrukket å vaske meg ja og hadde jeg brukt våtservietter så hadde jeg kastet de i søpla selvfølgelig og tømt søpla daglig.

Det sagt, jeg tørker meg bak etter nr.2 bare for å se om det er noe der. Og ja, jeg har prøvd servietter uten "resultat".

På besøk hos folk uten servietter eller søplespann hadde jeg enkelt fuktet toalettpapir og brukt dette. Man trenger vel ikke mase videre om noe det er åpenbart at folk ikke har når du spør første gang.

Endret av Blåttvann
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan du skal takle at han ikke bruker våtservietter? Nei altså om du ikke takler det, så må du nesten la han gå. Ellers så kan du bare ikke bry deg om det. Han dusjer vel som normale folk?

Det er litt grenser for hvor sart man kan være.

Anonymkode: 8f2c0...17f

Det er vel ikke sart å ikke ha lyst til å involvere seg med noen som går rundt med drittrester i ræva.

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Er du en av de skrullingene som driver og kaster våtservietter i do og lager trøbbel og tetter til kloakkrenseanleggene?

Man SKAL IKKE kaste våtservietter i toalettet!

Og jeg regner med at du ikke ville finne på å kaste brune, skitne våtservietter med bæsj på i søppelbøtten på badet heller, så de ligger der og stinker og vitner om hva du har gjort...?

  • Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Vi har ikke en men to ganske gamle oppfinnelser som løser dette problemet.

1. bidet
2. vaskeklut

Du blir ikke ren av en våtserviett. Det er sånn man bruker på festival, og som lite opplyste foreldre brukte på babyer for noen år siden (før dette med kjemikalieskader ble kunngjort veldig høyt, den gang man måtte lese bakpå pakken for å forstå det var farlig).

Anonymkode: cddc8...704

Dette!!👍👍👍

Anonymkode: a6595...3f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...