AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #121 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du fikk bæsj på fingeren din, ville du da spylt den med litt vann og sagt det var "helt rent"? Anonymkode: 2fc6c...013 Hvis du fikk bæsj på fingeren din, ville du tørket med papir og sagt at det var "helt rent"? Anonymkode: c330c...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #122 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har da aldri sagt at jeg ikke bruker papir? Jeg bruker selvfølgelig papir først og tørker til det ikke kommer noe mer på papiret. OGSÅ en våtserviett! Anonymkode: 8aae7...aae Men hvis det er rent når du har brukt papiret får du vel ikke noe på våtservietten? Alle vi andre da, som ikke bruker våtservietter burde jo få møkkete underbukser? Jeg opplever aldri det, og går en del i stringtruser... Dette var no av den rareste tråden jeg har lest her inne. Anonymkode: 2c9a6...bc5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #123 Del Skrevet 17. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvis du fikk bæsj på fingeren din, ville du tørket med papir og sagt at det var "helt rent"? Anonymkode: c330c...610 Jeg mener at de to metodene er like skitne/rene. Man kan begynne å snakke om rent hvis man har gnidd med såpe i nærmere ett minutt. Spyling med vann vil resultere i samme bakteriemengden som å tørke med papir. Man føler seg sikkert renere med litt vann. Det er noe annet enn at det faktisk er rent. Heldigvis behøver ikke anus være bakteriefritt for at man skal ha god hygiene. Anonymkode: 2fc6c...013 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 17. september 2022 #124 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis du fikk bæsj på fingeren din, ville du da spylt den med litt vann og sagt det var "helt rent"? Anonymkode: 2fc6c...013 Altså, jeg syntes dette er en interessant diskusjon. Veldig kulturelt betinget. Spesielt snedig at vestlige blir sett på som urenslige fordi vi ikke vasker rumpa etter toalett. Jeg vet dette er vanlig i mistøsten/asiatiske land. Greia er: ja, jeg bruker bare dopapir. Selv nå, jeg sitter faktisk akkurat nå på toalettet med litt løs mage. Men, jeg kommer «bare» til å tørke meg med vanlig dopapir. Hvorfor? Fordi - om det så skulle være litt tørr avføring igjen akkurat på utsiden av rumpehullet, så skal jeg dusje om ca. 3-4 timer. Jeg tror ingen vil merke, eller ta skade, av at det er litt tørr avføring igjen noen millimeter utenfor rumpehullet mitt, godt begravd innenfor to rumpeballer, i noen få timer. Sammenlignet med hva endel andre kulturer gjør. Der de har en vannkanne med vann, og vasker bæsjen ut av rumpa med hånda/fingrene sine. Jeg vil virkelig heller ha litt tørr avføring igjen dypt inne mellom rumpeballene noen timer, enn å drive få avføring på hendene etter hver gang jeg bæsjer. Tenk om det setter seg under neglene osv? Er det virkelig bedre å ha en spise-hånd, en vaske-seg-i-rumpa-hånd? Slik man har det i en del andre enklere kulturer? Enn å ha litt tynn tørr avførings-rester millimeter utenfor rumpehullet? Endret 17. september 2022 av AllahBallah 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #125 Del Skrevet 17. september 2022 Norsk mann her: Jeg er ikke oppvokst/oppdratt til å bruke våtservietter etter nr 2, men etter puberteten ble det ubehagelig å tenke på å ikke vaske seg bak ordentlig. Tørker selvfølgelig med vanlig dopapir først, og så våtserviett til slutt som går I SØPLA, og så vaskes hendene. Merker forskjellen etter at jeg startet med våtservietter, for rumpa mi klør aldri. Er heller ikke redd for å bruke hvite boxere eller vaske meg bak når jeg er i dusjen Anonymkode: caca3...fbc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #126 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er heller ikke redd for å bruke hvite boxere eller vaske meg bak når jeg er i dusjen Være redd for å vaske sec bak når man er i dusjen?? Anonymkode: 4cfae...a73 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #127 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? Anonymkode: 8aae7...aae Hvis det kommer dritt utenfor etter du har vært på do til vanlig, har du kanskje dårlig fordøyelse, dårlig kosthold, eller du er litt uheldig med måten kroppen din er utformet. Det kan være du har skremt daten din nå uansett. Ellers, skal du sove over, kan du vel ha med dine egne? Anonymkode: 65b12...38a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 17. september 2022 #128 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg er inne i en perfekt rutine nå, hvor jeg alltid må drite på morgenen, så dusjer jeg etterpå ❤ Så slipper jeg å tenke på det resten av dagen. Men Utenom det bruker jeg vått papir. Våtservietter er unødvendig, dyrt og ikke minst dårlig for miljøet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #129 Del Skrevet 17. september 2022 Enkelte folk er helt besatt av rumper og bæsj. Har man et normalt kosthold, så vil selv dette «vidundermiddelet» kalt fuktet dopapir frembringe samme resultat som vanlig, tørt dopapir, nemlig ingen rester. Lurer litt på hva de som må vaske seg i rumpa flere ganger om dagen spiser? 🥴 Anonymkode: ea5a9...624 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. september 2022 #130 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳 Anonymkode: 8aae7...aae Er ikke normalt å ha våtservietter med mindre en har bleiebarn 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #131 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enkelte folk er helt besatt av rumper og bæsj. Har man et normalt kosthold, så vil selv dette «vidundermiddelet» kalt fuktet dopapir frembringe samme resultat som vanlig, tørt dopapir, nemlig ingen rester. Lurer litt på hva de som må vaske seg i rumpa flere ganger om dagen spiser? 🥴 Anonymkode: ea5a9...624 Fuktet papir blir jo nesten det samme som våtservietter? Bare fordi man ikke kan se møkka så betyr ikke at det ikke er der. Samme med å vaske henda og pusse tenna osv osv Anonymkode: caca3...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. september 2022 #132 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som tørker dere med tørt papir. Neste gang. Prøv vått papir til slutt, så ser dere hvor mye som er igjen. Våtserviett etter det igjen, da ser dere virkelig hvor møkkete dere er. Og nei, de går selvfølgelig ikke i do, hvorfor ble det dratt inn i tråden? Anonymkode: ab04a...307 Da er det jo enda mer ekkelt at man lagrer papir med bæsj på på toalettet! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. september 2022 #133 Del Skrevet 17. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳 Anonymkode: 8aae7...aae Spurte du virkelig han om det? 😂 En ny flamme som du nettopp har begynt å date? Herregud, utrolig pinlig gjort av deg. Er du ikke litt flau en gang? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #134 Del Skrevet 17. september 2022 Blått skrev (3 minutter siden): Spurte du virkelig han om det? 😂 En ny flamme som du nettopp har begynt å date? Herregud, utrolig pinlig gjort av deg. Er du ikke litt flau en gang? Vel egentlig ikke… mest forvirret og skuffet egentlig.. Anonymkode: 8aae7...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #135 Del Skrevet 17. september 2022 Tror du vil finne det vanskelig å finne en mann som tørker seg med våtservietter! Like bra å kjøpe en katt med en gang- eller flere. Mjau! Anonymkode: cb5a7...8c7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #136 Del Skrevet 17. september 2022 Hahaha, gøy tråd 😁 Anonymkode: 90c15...5a7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #137 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳 Anonymkode: 8aae7...aae Smak og behag, men jeg hadde nok datet og blitt mer kjent og heller tatt det opp seinere For noen folk så virker det helt fjernt å bruke våtservietter som voksen, samme som at noen mener det er unødvendig å pusse tennene. Man velger partner litt utifra sånt også vil jeg tro. Jeg hadde ikke klart å være i et forhold med noen som ikke eide tannbørste liksom. Vil helst ikke vaske undertøy til mannen som har bæsjestriper heller. Om man holder seg ren på annen måte så går det jo, må ikke være våtservietter spesifikt, men uren rumpe er ikke sexy akkurat Diskusjonen her minner meg veldig om trådene om amerikanske menn som mener at å tørke/vaske rumpa si gjør dem homofile😂😂 Anonymkode: caca3...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 17. september 2022 #138 Del Skrevet 17. september 2022 Rareste tråd på en stund. Aldri kommet inn på en do med våtservietter. Hadde en dame forlangt at jeg skulle begynt med det hadde jeg vel antatt at hun var såpass skrullete at det var på tide å trekke seg unna. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #139 Del Skrevet 17. september 2022 Hvis du blir så grisete i rompa at du må bruke våtservietter ville jeg tatt en titt på kostholdet ditt. Det er ikke normalt å ha behov for vask etter dobesøk. Anonymkode: 2936d...187 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 17. september 2022 #140 Del Skrevet 17. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du blir så grisete i rompa at du må bruke våtservietter ville jeg tatt en titt på kostholdet ditt. Det er ikke normalt å ha behov for vask etter dobesøk. Anonymkode: 2936d...187 Dette. Da er det noe feil med konsistensen på avføringen eller tørketeknikken. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå