Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men altså, det er mindre ekkelt med brukte våtservietter i søppeldubken, enn med tørking uten våtserviett?

Hadde jeg funnet badets søppeldunk full av våtservietter med voksenbæsj, hadde jeg sikkert kastet opp :( 

Anonymkode: 9a579...b41

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er vel ikke sart å ikke ha lyst til å involvere seg med noen som går rundt med drittrester i ræva.

Anonymkode: c330c...610

Men i alle dager, skal hun ha fingrene opp i rumpesprekken hans til en hver tid da? Han dusjer vel som normale folk? 

Er det virkelig krise å ha bakterier rundt endetarmen? Om de skal ha sex så er det bare å vaske seg. Snakk om å lage problemer av ingenting. 

Anonymkode: 8f2c0...17f

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Du kan enten lære deg å leve med det, altså velge å overse det og kjøpe med egne clean wipes, eller gå videre i livet ditt og finne deg en fyr som er en bedre match. 

Anonymkode: 9dc65...d46

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ett oppkonstruert problem menneskeheten  i vår tid har skapt, hvor alt som kommer ut av kroppsåpninger skal lukte blomster og helst ikke ses. Kan man ikke ta litt vann på papiret da om man er vant med våtservietter? 

Anonymkode: e03e0...0ee

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men altså, det er mindre ekkelt med brukte våtservietter i søppeldubken, enn med tørking uten våtserviett?

Hadde jeg funnet badets søppeldunk full av våtservietter med voksenbæsj, hadde jeg sikkert kastet opp :( 

Anonymkode: 9a579...b41

Ja, det er mye eklere. Ikke minst de ekle kjemikaliene i rumpa.

Anonymkode: 3137d...f4a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men de som har det får ikke lov til å kaste de stinkende tampongene sine i søpla di? For det er jo ikke noe bedre enn en pent innpakket våtserviett som kanskje har litt antydning til avføring.

Anonymkode: c330c...610

Hva har tamponger med avføringsservietter å gjøre?  Jeg gidder virkelig ikke diskutere med folk som kommer med de tåpelige "men hva med..." eller whataboutism.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker kun våtservietter for å tørke fettete fingre etter å ha spist potetgull når jeg gamer så ikke kontrollen/tastaturet blir fett

Anonymkode: 7cb35...982

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er ikke deg. Jeg tørker meg godt nok. Det er ikke dritt igjen når jeg anser meg som ferdig med å tørke. Selv om DU har opplevd bæsj da, betyr det da faktisk ikke at alle andre gjør det.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 minutt siden):

Hva har tamponger med avføringsservietter å gjøre?  Jeg gidder virkelig ikke diskutere med folk som kommer med de tåpelige "men hva med..." eller whataboutism.

Nei jeg prøver bare å finne ut hvor grensa går. Greit å vite hva det e lov å legge fra seg i søpla.

Anonymkode: c330c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Dump ham, så han kan finne seg ei dame uten bakterifobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker kun våtservietter for å tørke fettete fingre etter å ha spist potetgull når jeg gamer så ikke kontrollen/tastaturet blir fett

Anonymkode: 7cb35...982

Fint når man spiser skalldyr. Jeg bruker de også for å rense stempler (hobby).

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Mulig det er normalt for deg, men det er ikke normalt for resten av verden. 

Dersom det er veldig viktig for deg så får du ta med våtservietter selv.

Anonymkode: 0b642...684

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, alle sammen! Jeg ønsker bare å informere om at det er fullt mulig å bruke våtservietter ifbt med toalettbesøk uten å skylle ned servietten. Jeg bruker rutinemessig våtservietter under mensen og har aldri skyldt ned en eneste serviett. Har nemlig en slik kjekk, liten søppelbøtte under vasken jeg bruker til slikt. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakterieflora er normalt. 

Rester/lukt... nope... 

Mulig man blir immun selv. Men kontorstoler i Norge lukter d***..... Og det er forståelig når jeg leser denne tråden. 

Anonymkode: ab04a...307

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, dersom man har et godt kosthold og ellers er frisk er det nok med 1 tørk papir for å bli ren. Det er ingenting på papiret når jeg tørker meg, bortsett fra noen dråper tiss.
Dersom du har så innmari mye griseri i rumpa etter å ha bæsja så tror jeg du burde sjekke ut om kroppen egentlig har det godt med maten du får i deg. 

Anonymkode: f9e83...bb5

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vet du hva, dersom man har et godt kosthold og ellers er frisk er det nok med 1 tørk papir for å bli ren. Det er ingenting på papiret når jeg tørker meg, bortsett fra noen dråper tiss.
Dersom du har så innmari mye griseri i rumpa etter å ha bæsja så tror jeg du burde sjekke ut om kroppen egentlig har det godt med maten du får i deg. 

Anonymkode: f9e83...bb5

Nja.

Dere varierer mellom å si at dere ikke trenger papir. Til ett tørk. Til at man tørker seg mange nok ganger. Om du leser gjennom tråden. 

Så dere er jo ikke helt enige med dere selv her inne heller ;)

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet du hva, dersom man har et godt kosthold og ellers er frisk er det nok med 1 tørk papir for å bli ren. Det er ingenting på papiret når jeg tørker meg, bortsett fra noen dråper tiss.
Dersom du har så innmari mye griseri i rumpa etter å ha bæsja så tror jeg du burde sjekke ut om kroppen egentlig har det godt med maten du får i deg. 

Anonymkode: f9e83...bb5

Det er en grunn til at resten av den siviliserte verden bruker bidet, for det blir faktisk ikke helt rent ellers. Uansett hva slags kosthold man har.

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også våtservietter stort sett etter nr 2, om jeg er hjemme. Er ikke hysterisk, så tar ikke med våtservietter på jobb ol. Jeg har derimot aldri tenkt at dette er en normal greie, og hvertfall ikke blant menn. Kunne aldri falt meg inn å spørre etter våtservietter hos en ny flamme (eller noen andre), haha. Blir litt flau på dine vegne. 

Anonymkode: e925e...0d9

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nja.

Dere varierer mellom å si at dere ikke trenger papir. Til ett tørk. Til at man tørker seg mange nok ganger. Om du leser gjennom tråden. 

Så dere er jo ikke helt enige med dere selv her inne heller ;)

Anonymkode: ab04a...307

Jeg har kun skrevet mitt eget innlegg som du siterer i denne tråden. Det er ikke noe "vi".

Anonymkode: f9e83...bb5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har kun skrevet mitt eget innlegg som du siterer i denne tråden. Det er ikke noe "vi".

Anonymkode: f9e83...bb5

Poenget var at de som ikke vasker seg etter et toalettbesøk er like ulike her som alle andre. 

Prøv vått papir du, så ser du :)

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...