Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Henikka skrev (15 minutter siden):

Mener det var til Noel Gallagher. "Problemet" var at de(Vanessa og Jonas) kjøpte den til bordet hans anonymt. Han som spilte butleren i Downton Abbey satt i restauranten og, og så trodde Noel at champagnen var fra han. 

😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at det vi gjør er helsehjelp, sier Sayed, og legger til: 

– Hvis noen hadde vært med meg en dag i praksisen, ville de sett at det er vanlige mennesker med plager.
https://www.nrk.no/norge/klinikklegen-slar-tilbake-1.16113925

Plager eller komplekser? Hvem er det som skaper disse kompleksene hos folk da? Bransjen selv er jo medskyldig, tviler på at de sender kundene ut døra med et nei du har ingenting som behøves fikses på. De er jo ute etter penger og tilbyr nok det meste.

Det er jo dette evige presset på å se bra ut, jenter blir mer eller mindre oppdratt til at mye av deres verdi ligger i det ytre. 
Bør influensere ta på seg litt av skylden her også? Vi husker vel alle Sophie Elise som hadde komplekser for høyt hårfeste bak øret, de setter slike absurde ideer i hodet på folk. 

Reklame skal merkes, men ingen influensere gjør det, jeg ser opptil flere brudd på dette daglig. 
Mange markedsfører også ulike behandlinger/klinikker ulovlig slik de selv gjorde i podcasten som ble slettet, og barn og unge eksponeres for dette. Selv synes jeg 18 års grense er altfor lavt. Det er jo dette som er problematisk ikke at legen selv har mistet all mimikk pga botox. Det får være opp til hver enkelt. 

Og ja noen har nok reelle plager også som tunge bryst, pustevansker som trenger nesekorrigering etc. De får vel også gjerne sine plager behandlet i det offentlige?

Endret av Babushka
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
anonymBbruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror de bare har forskjellige PR-byråer bak seg, Tjeltas team noe dyktigere enn de to andres.

Tror jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 timer siden):

Vanessa lyver. Hun brukte det utrykket i podkasten som er fjernet. Fy søren så lavmål å skylde på pr.rådgiveren. Hun må jo skjønne at mange har hørt den podkasten som er slettet. 

Jeg hørte den podcasten to ganger før den ble slettet, kan ikke huske at hun sa det!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Henikka skrev (7 timer siden):

Har tenkt på det samme.

Føler Tjelta seg litt lurt, har jeg tenkt... spesielt etter måten hun skrev unnskyldningen sin på på instagram. Hun innrømmer at hun gikk inn i et prosjekt og brukte ord hun ikke hadde kompetanse på, og den unnskyldningen kjøper jeg! De to andre sin "unnskyldning" i podcasten idag... tja, vet ikke helt jeg...

Enig. Tror også Pia kan ha følt seg lurt. 

Endret av jentekvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Hellasinmyheart skrev (7 timer siden):

Oppfatter Rudjord som ekstremt selvsentrert, overfladisk og lite moden. Leste om en episode om at hun og mannen hennes prøvde å bli kjent med en rockestjerne gjennom å kjøpe en flaske champagne til han da de var på Mauritius eller noe sånt. Hvem gjør noe sånt  bare for å bli kjent med en kjendis? Skulle tro hun var 20 ikke snart 50 ut fra oppførselen😆

Vanessa er grunnen til at jeg ikke orker å høre på podcasten lenger. Synes også hun virker overfladisk og umoden. Synnøve har mer substans og dybde, men jeg begynner å lure på henne også etter alle disse årene sammen med Vanessa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWoodville
jentekvinne skrev (33 minutter siden):

Enig. Tror også Pia kan ha følt seg lurt. 

Det kan hun i såfall bare skylde på seg selv for. Det er lurt å sjekke hva slags klinikk du faktisk skal fronte før du gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
MissWoodville skrev (6 minutter siden):

Det kan hun i såfall bare skylde på seg selv for. Det er lurt å sjekke hva slags klinikk du faktisk skal fronte før du gjør det. 

Ja, helt klart. Det virker som om hun tar det fulle og hele ansvaret for den avgjørelsen. Men man kan jo likevel føle at de to andre prøvde å få dette til å høres ut som en fantastisk investering og valgte derfor å gå inn i det uten å sjekke alle detaljene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Hvorfor skulle en podcast bli slettet hvis ikke det var noe gale med den? Jeg har ikke hørt episoden, men burde ikke alle episodene vært tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (16 timer siden):

Med mindre dette var et stunt fra start til slutt, har jeg for min del har ingen tro på at beklagelsen fra disse tre er ektefølt på noe nivå. De er lei seg for at det ble et uhåndterlig oppstyr, og det er det hele.

Jeg tror også det. De er ikke lei seg for hva som ble sagt. De er lei seg for at det ble rabalder av det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, jentekvinne said:

Hvorfor skulle en podcast bli slettet hvis ikke det var noe gale med den? Jeg har ikke hørt episoden, men burde ikke alle episodene vært tilgjengelig?

De omtalte klinikken uten å opplyse om at det var reklame f.eks.

De snakket i allefall om at de ønsket å få samme behandling som J.Lo og Kardashians, og at dette endelig ville bli mulig i Norge.. samt noe vas om at endelig kunne en trene opp bekkenbunnen.. som om det er et tilbud som ikke eksisterer fra før (ring din nærmeste fysio liksom)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilja82 skrev (2 timer siden):

Jeg hørte den podcasten to ganger før den ble slettet, kan ikke huske at hun sa det!! 

Sprite skrev (1 time siden):

hun sa det jo

Fru G skrev (4 minutter siden):

Sikkert drømt jeg da🙈

Enten forsøker de å gaslighte sine 100 000 lyttere ved å si at de ikke har hørt noe de mener å ha hørt.

Eller så sa ikke Vanessa det i epsioden, men nå har de fjernet beviset.

Feil blir det uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (2 timer siden):

Vanessa er grunnen til at jeg ikke orker å høre på podcasten lenger. Synes også hun virker overfladisk og umoden. Synnøve har mer substans og dybde, men jeg begynner å lure på henne også etter alle disse årene sammen med Vanessa. 

Helt enig. Har aldri hørt på den podcasten, men har alltid likt Synnøve, som virker som å ha humor og bakkekontakt. Aner ikke mye om Vanessa, men gir ikke spesielt godt inntrykk, virker ekstremt opptatt av materielle ting og kjendiseri.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VR gir meg så sterke mean girl vibber at det blir umulig å høre på podkasten. Gir for mange flash backs til den selvutnevnte dronninga i skolegården.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når bleking av rumpehull er kvinnehelse....hun eldre dama på debatten i går som drev klinikk sammen med mannen sin virker jo helt blåst. Veldig skuffende at hverken Rudjord, Skarbø eller Tjelta turte å møte opp.. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (9 minutter siden):

Hvor er norsk media? Er det så korrupt at de lar være å grave i denne saken? 

Vel "korrupt" er litt hardt men...de tenker vel at legger de seg ut med relativt mektige "kulturprofiler" som Pia så kan det koste dem mye penger senere...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...