Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Jeg tror også, som flere andre her, at det hele var en godt planlagt PR-stunt. Ala slike som Kardashian  driver med, slik som når Kim Kardashian skulle lansere sin nye undertøysmerke med navnet Kimono og fikk sykt mye gratis reklame og publisitet, så byttet hun bare navnet.

Samme med den skjønnhetssalonen, hvem ikke skrev om de i siste 3-4 dager? Sykt mye gratis eksponering. Ja, jeg skulle jo ønske at verden var slik at alle damer tenkte nå at de ikke skal dit, fordi de ikke ønsker å støtte slike skitne markedsføringstriks, men tror dessverre ikke det. Det sies at salongen er fullbooket for lang tid fremover.

Hele opplegget lukter fake. Fra begynnelsen allerede. Og på slutten kom Live Nelvik med sitt brev til NRK (hun er for øvrig ansatt i NRK). På tampen, når saken ble nesten glemt, på dag nr 3 eller noe. Nei, her skal det ikke glemmes så lett, her skal det gnis inn. Vel, men Nervik er bestevennen til Jenny Skavlan, som selv er venninne og nabo til Tjelta. Og dagen etter trekker de seg og er veldig lei seg. Ingenting er tilfeldig her.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RedFox81 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror også, som flere andre her, at det hele var en godt planlagt PR-stunt. Ala slike som Kardashian  driver med, slik som når Kim Kardashian skulle lansere sin nye undertøysmerke med navnet Kimono og fikk sykt mye gratis reklame og publisitet, så byttet hun bare navnet.

Samme med den skjønnhetssalonen, hvem ikke skrev om de i siste 3-4 dager? Sykt mye gratis eksponering. Ja, jeg skulle jo ønske at verden var slik at alle damer tenkte nå at de ikke skal dit, fordi de ikke ønsker å støtte slike skitne markedsføringstriks, men tror dessverre ikke det. Det sies at salongen er fullbooket for lang tid fremover.

Hele opplegget lukter fake. Fra begynnelsen allerede. Og på slutten kom Live Nelvik med sitt brev til NRK (hun er for øvrig ansatt i NRK). På tampen, når saken ble nesten glemt, på dag nr 3 eller noe. Nei, her skal det ikke glemmes så lett, her skal det gnis inn. Vel, men Nervik er bestevennen til Jenny Skavlan, som selv er venninne og nabo til Tjelta. Og dagen etter trekker de seg og er veldig lei seg. Ingenting er tilfeldig her.

Hadde dette vært et godt planlagt PR-stunt, så hadde de vel ikke trukket seg?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Henikka said:

Hadde dette vært et godt planlagt PR-stunt, så hadde de vel ikke trukket seg?

De har aldri vært med på noe eierskap. De har i praksis ikke vært ned, så trekningen er like fake som det at det er de som startet klinikken.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedFox81 skrev (13 minutter siden):

De har aldri vært med på noe eierskap. De har i praksis ikke vært ned, så trekningen er like fake som det at det er de som startet klinikken.

Nei, det vet jeg. Jeg har kommentert flere ganger i tråden her at de ikke hadde noe eierskap. :)

Jeg kan ikke se for meg at "trekningen er like fake som det at det er de som startet klinikken". Jeg tror dette var et feilslått pr-stunt. Synnøve og Vanessa risikerer tross alt levebrødet sitt, podcasten. Nå kan de potensielt miste mange sponsorer. Vanessa klarer seg alltids økonomisk(ref. Jonas), og det gjør garantert Pia og. Synnøve er kanskje den som er mest avhengig av podcast inntekten.

Endret av Henikka
La til siste avsnitt
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (2 timer siden):

Bare å se hvilke kjendiser som støttet denne lanseringen:

- Morten Høgseth 

- Erlend Elias

- Mia Gundersen

- Signy Fardal

- Holzweilerne

Lista er lang.. 

Erlend Elias er bekymret for det han kaller et kanselleringssamfunn. 
https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6329f155b4aa5f92f14a252a

Ja, hvor ble det av støtten fra de som heiet i kommentarfeltet? Var det ingen som turte å støtte offentlig? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding
Babushka skrev (3 timer siden):

Erlend Elias er bekymret for det han kaller et kanselleringssamfunn. 
https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6329f155b4aa5f92f14a252a

Ja, hvor ble det av støtten fra de som heiet i kommentarfeltet? Var det ingen som turte å støtte offentlig? 

Holde folk ansvarlig i disse dager = fascister som undertrykker og kansellerer dem sammen med meningstyranniet sitt 🙄

Forresten, burde ikke allergisk reaksjon-looken pensjoneres snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitch Pudding skrev (3 minutter siden):

Holde folk ansvarlig i disse dager = fascister som undertrykker og kansellerer dem sammen med meningstyranniet sitt 🙄

Forresten, burde ikke allergisk reaksjon-looken pensjoneres snart?

Jeg er enig. Jeg fikk massevis av tilbakemeldinger på hvor fæle kvinner er mot hverandre, da jeg skrev at jeg ikke var enig i at kvinner som ikke tar botox, er det samme som rent a wreck, på fredag. For meg er det viktig å si at alle voksne mennesker med egen lommebok, kan ta de behandlingene de vil, uten at det angår meg. Det blir kun min sak, om de kaller det kvinnehelse. Jeg ser at de har endret tekstene jeg kommenterte på nettsiden siden fredag, uten at jeg tar ære for det, da det var som jeg skrev, et minimum av hva man kan forvente. Jeg vet også at damene fikk beskjed om å ikke si noe mer, og at et PR-byrå ble kontaktet i løpet av helgen. Det er heller ikke overraskende. Det er flere andre som har investert i denne bedriften.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også pr-stunt. De har klart å se til at "alle" når har hørt om denne klinikken. Den kommer til å selge som varmt hvetebrød. 

Gratulerer. 

Kjære med-kvinner. Det er helt ok å se ut som noe fra "Rent a wreck". Man skal ikke undervurdere det som sitter under panseret på en bil som har kjørt mange mil over mange år. Veldig mange foretrekker "veteranbiler" 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000

Har blitt like sjokkert som så mange andre, trodde først det var en spøk. Og var også skuffet over Pia Tjelta, ser det har blitt nevnt at hun også kjører Botox, hvordan vet man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (12 timer siden):

Bare å se hvilke kjendiser som støttet denne lanseringen:

- Morten Høgseth 

- Erlend Elias

- Mia Gundersen

- Signy Fardal

- Holzweilerne

Lista er lang.. 

Så har du de som driter seg like mye loddrett ut under samme liga som feks. Ingeborg Senneset som både bruker fillers, Botox, men som velger å bruke sin vante ropert i mangel på en eller annen stakkarslig oppmerksomhet for å ditche de som gjør det samme som henne selv.

Nesten så man spør seg om det er et snev av hjerneaktivitet igjen etter så mye nervegift? 

Ingen av disse har blitt nevneverdig penere av denne type behandling, heller tvert i mot. Man blir visst blind på eget speilbilde etter slik behandling. Og mange er jo rene levende reklame på hvor dritt det kan gå. 

Jeg ble skuffet da jeg så Son Spa og kunstner Anette Moi likte instagramposten til Tjelta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent å se, snart kommer disse damene, ihvertfall Pia, med et større intervju om utseendepress som kvinner 40+ opplever i kjendis/skuespiller-bransjen. De vil klare å snu hele saken i si favør også. Vinn vinn situasjon, gratis reklame for Vanessa sin nye skjønnhetsklinikk (okey, eller mannen hennes sin da), og tilbake til rampelyset med fornyet relevans for Pia. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bringebæret skrev (18 minutter siden):

Jeg ble skuffet da jeg så Son Spa og kunstner Anette Moi likte instagramposten til Tjelta. 

Ja. Lista er lang. Blant flere er jo Anne Rimmen, Bertine Zetlitz, Märtha, Damli (som forøvrig fikk mye pepper), Linni osv. Lista er uendelig. Tenke seg at ingen av disse synes det er kritikkverdig. Sier mye om enkelte.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (Akkurat nå):

Ja. Lista er lang. Blant flere er jo Anne Rimmen, Bertine Zetlitz, Märtha, Damli (som forøvrig fikk mye pepper), Linni osv. Lista er uendelig. Tenke seg at ingen av disse synes det er kritikkverdig. Sier mye om enkelte.

Ja, opportunister uten integritet. Always on the winner’s side.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (19 minutter siden):

Jepp. Mye kritikkverdig her, men akkurat dette med likes fra så mange andre kjendiser åpnet virkelig øynene mine for hvor «falsk» denne bransjen er. Er så utrolig skuffet over enkelte (Anne Rimmen, virkelig???) og dessverre manglende respekt fra nå. Kanskje var det et fullverdig PR stunt, men ikke et vellykket et fra mitt synspunkt. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Caniggia skrev (22 minutter siden):

Ja, opportunister uten integritet. Always on the winner’s side.

Slik er vel generelt kjendis-Norge?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (24 minutter siden):

Anne Rimmen klarer ikke helt bestemme seg hva hun synes egentlig. Først heier hun på jentene før hun deler kronikken til Kaveh 😅

image.png.00d25d92b6ec929d9e032829fdb2c8f1.png

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (19 minutter siden):

Anne Rimmen klarer ikke helt bestemme seg hva hun synes egentlig. Først heier hun på jentene før hun deler kronikken til Kaveh 😅

FLAUT😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (20 minutter siden):

Himmel, så pinlig. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...