Gå til innhold

Synes du at du er tykk?

Fremhevede innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet
Jeg er 194 og veier ca 107 kg.

Jeg var under 100 sommeren 2003. Hvis jeg kommer ned dit, passer jeg inn i alle buksene mine!

Nå trener jeg mye styrke og spiser derfor godt med mat. Nam nam :-)

:kys_2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1,73 og veier ca. 61 kg...Har en BMI på 20 da...

Men allikevel føler jeg meg ikke slank...har lang og slank overkropp, liten bollemage, store lår, og tynne legger! (OMG!!!Jeg ser ut som Dolly Duck!!!!)

:grine:

Mennemen...har iallefall en mann som syntes jeg er flott da :ler:

Gjest Betty Boop
Skrevet
Jeg er 1,73 og veier ca. 61 kg...Har en BMI på 20 da...

Men allikevel føler jeg meg ikke slank...har lang og slank overkropp, liten bollemage, store lår, og tynne legger! (OMG!!!Jeg ser ut som Dolly Duck!!!!)

:grine:

Mennemen...har iallefall en mann som syntes jeg er flott da :ler:

Herlig! :dagens-rose:

Skrevet
Jeg finner meg selv ganske så lubben dessverre...er 170 cm høy og veier 65 kg...tror midjemålet er på over 80 cm!  :frustrert:

Hva med andre?

Synes du at du er tykk? Isåfall, hvorfor?

vekt messig så ligger du omtrent akk på din idealvekt, men om du har endel fett rundt mage o.l så føler man seg fort lubben.

Skrevet (endret)

Til alle dere som føler at dere er for tykke i denne tråden, en jobbkollega er sykkelgal og fortalte meg om metoden Lance Armstrong brukte for å kontrollere vekta si. Han telte brødskiver og veide maten sin. Etter å ha fulgt rådene jeg fikk har jeg gått ned 2kg på 4uker nå.

Innlegget er endret. Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet

Slik jeg ser det er det mye viktigere om kroppen er trent eller ikke, enn hvor mye underhudsfett det måtte være. Det sier også mye om personen og hvilken holdning en har til seg selv og sunnhet - om man er slank av kosmetiske grunner eller fordi man har en sunn livsstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...