kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #81 Skrevet 5. desember 2005 Nope, jeg er heldigvis ikke feit. Er 171cm høy og veier 58kg. Tok en BMI og havnet på 19, så.. Skal vel være ganske fornøyd på det området.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #82 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er vel i teorien ikke tjukk, men i praksis (i mitt hode) er jeg det... Veier 46-47kg og er 159cm høy.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #83 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har akkurat samme mål som trådstarter. Jeg er 170 cm og 64-65 kg. Jeg er ikke tykk. Jeg er passelig. Ikke tynn heller, men får jo høre at "du som er så slank... "osv. Jeg er midt i mellom. Det verken disser eller skrangler når jeg går.....
Gjest -eline- Skrevet 6. desember 2005 #84 Skrevet 6. desember 2005 Jeg er 167 og veier 62 kg, synes ikke jeg selv er tykk, føler meg stort sett fornøyd med meg selv så lenge jeg har klær på... Har slanka bort *mange* kilo nå, og burde strengt tatt være i havn, men helt fornøyd vil jeg vel ikke si jeg er likevel... Har mye med at jeg har, som trådstarter, mesteparten av det overflødige fettet liggende på magen... I tillegg så har jeg knapt hofter, så jeg ser litt ubalansert ut Må vel bare fortsette med treninga så går vel magemålet (måler over navlen siden midja ikke akkkurat er massiv) i hvertfall videre nedover... Tror man aldri bli helt fornøyd jeg...man må vel bare gjøre det beste utav det man har!
Trudi Skrevet 6. desember 2005 #85 Skrevet 6. desember 2005 Jeg er 172 cm høy og 65 kg. Føler meg ikke tykk men sliter faktisk med å finne bukser. Det er da seriøst noe feil med klesstørrelser, er det ikke? I følge alle dere her inne skal jeg være helt normal men om jeg prøver bukser på f.eks. BikBok er det jo nesten et mirakel om large passer. Er det noe rart man føler seg tykk? (Gruer meg til bikinikjøpet til sommeren...)
Daria Skrevet 6. desember 2005 #86 Skrevet 6. desember 2005 (endret) jeg er faktisk feitere enn jeg selv syns jeg er, hvis dere skjønner hva jeg mener... veier 20-30 kg for mye, har en bmi på 32 (og det er ikke muskler...), men oppfatter meg selv som bare litt for rund, ikke feit. Ihvertfall mesteparten av tiden... Innimellom ser jeg meg selv slik jeg virkelig er (på bilder o.l.) og det er ikke noe kjekt ← Som om jeg skulle sagt det selv... Oppfatter meg ikke som tykk , selv om jeg er både lavere og tyngre enn mange her (men innimellom har jeg selvfølgelig dager (og bilder) hvor jeg følger meg som en flodhest...). Så lenge jeg føler meg bra selv, synes jeg ikke det er så viktig hvor mye jeg veier. En venninne av meg sa for et par år siden, da hun ville legge på seg og jeg sa at hun godt kunne få noen kilo av meg "Jammen, du skal være litt rund du, det er jo deg" Endret 6. desember 2005 av HildeSol
Gjest Litt misfornøyd Skrevet 6. desember 2005 #87 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har kastet badevekta forlengst, men jeg har jo speil og kjenner også på buksa at jeg har gått opp i vekt. Tipper cirka 4-5 kg. Jeg er 161 og veide 55 kg for bare to måneder siden, og da var jeg ganske fornøyd. Det eneste jeg kan gjøre er å spise sunt, og begynne å trene igjen. Har startet med å gå lange turer, men maten er det verre med. Og i helgene blir det gjerne alkohol, chips, mat, alkohol, nattmat og lavenergi på søndager...
Gjest Betty Boop Skrevet 6. desember 2005 #88 Skrevet 6. desember 2005 Jeg er 172 cm høy og 65 kg. Føler meg ikke tykk men sliter faktisk med å finne bukser. Det er da seriøst noe feil med klesstørrelser, er det ikke? I følge alle dere her inne skal jeg være helt normal men om jeg prøver bukser på f.eks. BikBok er det jo nesten et mirakel om large passer. Er det noe rart man føler seg tykk? (Gruer meg til bikinikjøpet til sommeren...) ← 177 og 90, og jeg er ikke tykk. Det har vært et par søte, unge ekspeditører som har fått noen stygge blikk når de har foreslått at jeg oppsøker butikken for store størrelser. Men ærlig talt, jeg føler meg ikke tykk. Har en sterk, spenstig kropp med midje. Når du kommer opp i 44/46 i størrelse så skjer det liksom noe med fasongen på klærne. De blir videre i livet av en eller annen grunn. Men vi har ikke alle den samme fasongen. Et kjempeproblem for meg har vært å finne høyskaftede støvletter. Dette er umulig i norge i alle fall. Ekstra vidde på skaftet strekker seg til 42 cm. det er for lite. For 20 år og 30 kg siden var det også for lite. Og jeg har flere ganger fått skryt av kollegaer for leggene mine. Men de er altså ikke skapt for å gå i støvlettene man kan få tak i her i landet. Fryktelig frustrerende. Kunne tenke meg å starte opp med å designe sexy og nette klær for de som passerer 44 str.
Gjest Betty Boop Skrevet 6. desember 2005 #89 Skrevet 6. desember 2005 Jeg syns ikke jeg er tykk.. Tja, eller.. Noen perioder kan jeg irritere meg litt over slappe områder. Men ofte, når jeg ser meg selv i speilet om morgenen syns jeg faktisk at jeg ser ordentlig tynn ut! Sånn er det kanskje ikke mange som har det? Tror altså ikke jeg legger til kilo i hodet mitt. Men.. Tenk om jeg trekker fra? Kan det gå den veien også tro? At jeg syns jeg ser tynnere ut, og bedre ut, en det jeg egentlig gjør..? Oj.. en liten avsporing der.. ← Og om så er....? Hva er galt med det? Det er jo du som skal være fornøyd med deg tross alt. Vi har alle forskjellige preferanser og kan ikke innstille oss på og passe andres idealer. Vi må finne det som passer oss selv, tror jeg. Og til mannen som syntes han var feit med 74 kg fordelt på 190: Du hadde nok vært alt, alt for mager for meg. Jeg foretrekker gutta med betraktelig mye mer kjøtt på beina. Vi er alle forskjellige. Min venninnes mann er nok omtrent som du vil jeg tro. Og min venninne synes han er verdens mest sexy skapning. Smak og behag.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #90 Skrevet 6. desember 2005 nåja jeg er 160 og veier mellom 76 og 78 kilo. det er for mye. flesket legger seg bare på magen og sidene og overarmene mens bena er fortsatt fine og slanke. deprimerende er det.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #91 Skrevet 6. desember 2005 Fantastisk flotte støvletter på UNO. ganske dyre, rundt 2000, men absolutt verdt det. er 170, 86 kg(det går nedover) og støvlettene der er flott til skjørt, kan og få buksen oppi...
Gjest Betty Boop Skrevet 6. desember 2005 #92 Skrevet 6. desember 2005 Fantastisk flotte støvletter på UNO. ganske dyre, rundt 2000, men absolutt verdt det. er 170, 86 kg(det går nedover) og støvlettene der er flott til skjørt, kan og få buksen oppi... ← Tusen takk for tipset! Skal absolutt sjekke det ut!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #93 Skrevet 6. desember 2005 Nope, jeg er heldigvis ikke feit. Er 171cm høy og veier 58kg. Tok en BMI og havnet på 19, så.. Skal vel være ganske fornøyd på det området. ← Du er heldig....det er der jeg ønsker å være.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #94 Skrevet 6. desember 2005 177 og 90, og jeg er ikke tykk. Det har vært et par søte, unge ekspeditører som har fått noen stygge blikk når de har foreslått at jeg oppsøker butikken for store størrelser. Men ærlig talt, jeg føler meg ikke tykk. Har en sterk, spenstig kropp med midje. Når du kommer opp i 44/46 i størrelse så skjer det liksom noe med fasongen på klærne. De blir videre i livet av en eller annen grunn. Men vi har ikke alle den samme fasongen. Et kjempeproblem for meg har vært å finne høyskaftede støvletter. Dette er umulig i norge i alle fall. Ekstra vidde på skaftet strekker seg til 42 cm. det er for lite. For 20 år og 30 kg siden var det også for lite. Og jeg har flere ganger fått skryt av kollegaer for leggene mine. Men de er altså ikke skapt for å gå i støvlettene man kan få tak i her i landet. Fryktelig frustrerende. Kunne tenke meg å starte opp med å designe sexy og nette klær for de som passerer 44 str. ← Kjempeflott at du er fornøyd med deg selv ! Men min mening er at det høres ut som om den vekten og høyden i kobinasjon høres unektelig for tykt ut.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #95 Skrevet 6. desember 2005 Jeg er 172 cm høy og 65 kg. Føler meg ikke tykk men sliter faktisk med å finne bukser. Det er da seriøst noe feil med klesstørrelser, er det ikke? I følge alle dere her inne skal jeg være helt normal men om jeg prøver bukser på f.eks. BikBok er det jo nesten et mirakel om large passer. Er det noe rart man føler seg tykk? (Gruer meg til bikinikjøpet til sommeren...) ← Du høres ganske slank ut! Husk at på Bik Bok har de bitte små størrelser...! Det samme gjelder Morgan, Oasis, Mango og til dels Vero Moda.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #96 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har akkurat samme mål som trådstarter. Jeg er 170 cm og 64-65 kg. Jeg er ikke tykk. Jeg er passelig. Ikke tynn heller, men får jo høre at "du som er så slank... "osv. Jeg er midt i mellom. Det verken disser eller skrangler når jeg går..... ← Det høres bra ut det da... Men noen synes det er kjedelig å være typisk "normal", så enten bikker de over eller under.
Afterglow Skrevet 6. desember 2005 #97 Skrevet 6. desember 2005 Jeg er 157 cm og veier rundt 45 kg. Jeg synes ikke jeg er smellfeit, men synes selv jeg er smålubben. Aldri hørt noe negativt om kroppen min fra andre, men jeg ser jo litt mer av meg selv enn de gjør.
Gjest Betty Boop Skrevet 6. desember 2005 #98 Skrevet 6. desember 2005 Kjempeflott at du er fornøyd med deg selv ! Men min mening er at det høres ut som om den vekten og høyden i kobinasjon høres unektelig for tykt ut. ← Men etter hvems standar? Så lenge jeg er sunn, frisk og mobil ser jeg ingen grunn til å være misfornøyd. Og å leve etter andres standard blir for slitsomt. Har faktisk tre venninner som er misfornøyd fordi de er for tynne. Når skal vi tillate oss å være fornøyd? Nei lev og la leve!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #99 Skrevet 6. desember 2005 I følge denne tråden må jeg være smell feit, så feit at jeg har vanskligher i hverdagen Jeg er 160 og 62 kg. Sylfide er jeg ikke, skulle gjerne gått ned 10 kg, men de sitter som støpt, prøver og prøver, nå har jeg ikke mer å gå på når det gjelder trening, så nå må det kuttes ned på mat.
Gjest Ananas Skrevet 7. desember 2005 #100 Skrevet 7. desember 2005 Jeg er 194 og veier ca 107 kg. Jeg var under 100 sommeren 2003. Hvis jeg kommer ned dit, passer jeg inn i alle buksene mine! Nå trener jeg mye styrke og spiser derfor godt med mat. Nam nam :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå