Lilith Skrevet 28. november 2005 #41 Skrevet 28. november 2005 Typisk oss jenter det. Kan vi ikke bare være fornøyde? (lettere sagt enn gjort). Jeg prøver i hvertfall å jobbe med den saken. ← heh .. jobber med det, jeg også. Kjæresten min er søt, da. Han blir sint når jeg maser med vekt og sånt. "Men DU har jo ikke peiling!", sier han. Og det er kanskje noe i det?
Gjest Jalileh Skrevet 28. november 2005 #42 Skrevet 28. november 2005 heh .. jobber med det, jeg også. Kjæresten min er søt, da. Han blir sint når jeg maser med vekt og sånt. "Men DU har jo ikke peiling!", sier han. Og det er kanskje noe i det? ← Absolutt.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. november 2005 #44 Skrevet 28. november 2005 Det hørtes da ikke ut som om noen av dere er så tykke akkurat....mitt problem er definitivt magen og midjemålet..det er helt krise, samme hvor normalt alt annet er skal magen være enormt stor. For å få magen passe flat må jeg ned 10 kg....kjipt. Et evig strev, sier jeg.
Gjest Virvel Skrevet 28. november 2005 #45 Skrevet 28. november 2005 Jeg synes absolutt ikke jeg er tykk, ikke lubben engang heller, og jeg er stort sett ganske fornøyd med meg selv. Folk kan godt si til meg at de synes rumpa mi er stor for eksempel, det synes jeg jo selv også, så det er helt ok. Men det som virkelig sårer meg er hvis vi f.eks. ser på tv, og noen sier "oi, hun var lubben/tykk/hadde store lår/osv" om jenter som er på min størrelse (eller til og med tynnere). Da blir jeg lei meg, da. For hvis jeg spør hva jeg er da, hvis denne jenta er "tykk", er standardsvaret "nei, du er sååååå tynn!" Det er nesten ingen ting som svir mer enn det, for jeg vet jo at de lyver, og samme hva de sier etterpå, så vet jeg allerede hva de egentlig mener. Jeg er bare en helt alminnelig slank jente, og jeg fatter ikke hvordan noen kan mene at jeg er tykk, men det er tydeligvis enkelte som gjør det likevel.
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #46 Skrevet 28. november 2005 Har inntrykk av at 90 % av alle jenter er tynne og slanke. Noen ganger føler jeg meg abnormt stor i forhold til de fleste andre, i butikker og sånt for eksempel. Kan ha noe å gjøre med at veldig mange jenter er ganske lave, men likevel.
Gjest StoreSky Skrevet 28. november 2005 #47 Skrevet 28. november 2005 Vekta min er vel ca 67/68 kg, er bare 159 cm høy.. Har smal midje og STORE lår/rumpe og masse pupp. Så min egen konklusjon er: liten og lubben og god, mye å holde i, my å være glad i - på gode dager!! :-) På dårlige dager: feit liten hvalross i glasshus!!! grrrr............
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #48 Skrevet 28. november 2005 Ser meg for en slank person. 65 kilo på 170? Du har ikke et gam formye. ← Jo....en enormt diger fett-mage som henger utenfor bukselinnningen som på en fet gris.
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #49 Skrevet 28. november 2005 Jeg gikk plutselig opp nesten 20 kilo på kort tid pga sykdom, som jeg sliter med å få av meg Har gått på noka dietten og trent utrolig mye, men vekten har ikke gått noe særlig ned. Så må si at jeg er så frustrert og lei meg. Jeg ser ikke på meg som tykk, men kanskje jeg burde det..?
Brunhilde Skrevet 29. november 2005 #50 Skrevet 29. november 2005 Jeg er ikke direkte feit, men jeg veier 20 kg mer enn jeg hva jeg hadde gjort hvis jeg var ordentlig slank. ← Jeg stiller i samme klasse som deg, nåja, 15 kilo er strengt tatt nok, men jeg har nettopp gått ned mange kilo og jeg har begynt å trene, så jeg regner med at det meste blir borte mellom nå og påske. JEG er smellfeit, puppene mine bugner over alt, og jeg har en mave på størelse med usa! SATAN blir forbanna... hater meg selv, hater dere ***** som sier dere er feite, stygge selvmedlidende ekle kvinns! Jeg er feit IKKE DERE!!! HEL.--. ← Ta deg sammen! Og hva gjelder å være selvmedlidende....? Vekta min er vel ca 67/68 kg, er bare 159 cm høy.. Har smal midje og STORE lår/rumpe og masse pupp. Så min egen konklusjon er: liten og lubben og god, mye å holde i, my å være glad i - på gode dager!! :-) På dårlige dager: feit liten hvalross i glasshus!!! grrrr............ ← Ja, ja, selvironi har du ihvertfall - tror du er ei passe rund og passe søt jente, jeg. for at du fikk meg til å smile (og kjenne meg igjen) med innlegget ditt.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. november 2005 #51 Skrevet 29. november 2005 Jeg er jevnt over fornøyd, høy og slank
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2005 #52 Skrevet 29. november 2005 Blir litt trist når brukere skriver ting som: "jeg er egentlig ikke tykk, men jeg syns allikevel at jeg er det".. Det er så synd at idealet vi har i hodene våre så sjeldent stemmer med hvordan vi faktisk ser ut. Selv ville jeg gjerne hatt liten sprettrumpe, sylslank midje, tynne ben, flat mage og store pupper, og i forhold til dette idealet er jeg nok litt for tykk
Gjest lilletroll Skrevet 29. november 2005 #53 Skrevet 29. november 2005 Synes du at du er tykk? Isåfall, hvorfor? ← Jeg er ikke tykk, men jeg er ikke mager heller. Hvorfor?? Det SER jeg jo i speilet!? Skulle ønske jeg kunne kvitte meg av med ca 5kg, men er alt for glad i mat, og alt for lite glad i å trene, så de blir nok der, og får nok selskap av noen til etterhvert...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #54 Skrevet 29. november 2005 Jeg er vel ikke tykk, men smålubben. Er 165 cm og veier 57 kg, har smal midje, altfor store lår og sitter altfor godt har bestemt meg for å begynne å trene, men jeg kommer aldri i gang.. Gi meg et spark bak noen!
Lille Ballerina Skrevet 29. november 2005 #55 Skrevet 29. november 2005 Jeg er frodig vil jeg si. Har vært mange kilo lettere, men trives best i den vekten jeg har nå. Trener regelmessig, er i god form, og er knakende fornøyd med det! :-D Men når de rette dagene i månenden kommer, så skifter jeg totalt mening
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 29. november 2005 #56 Skrevet 29. november 2005 Hva menes egentlig når man sier midjemål? Er det der man er på det smaleste (rett under ribbena), eller er det lenger ned, der en gjene har en bilring eller to? Er det forresten noen som har linker der en kan se hva "vanlige" kroppsmål er?
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 29. november 2005 #58 Skrevet 29. november 2005 Midjemål er der du er smalest. ← Da puster jeg lettet ut.. Men hva er egentlig visten med å måle midjemålet da? Det er jo ikke der fettreservene sitter. De fleste har vel stort sett bare skinn og bein der? Mitt problem sitter hvertfall lenger ned. Jeg er forøvrig 173 cm høy og veier 70 kg. Det er jo litt mye...
Gjest Pet Skrevet 29. november 2005 #59 Skrevet 29. november 2005 Hva menes egentlig når man sier midjemål? Er det der man er på det smaleste (rett under ribbena), eller er det lenger ned, der en gjene har en bilring eller to? Er det forresten noen som har linker der en kan se hva "vanlige" kroppsmål er? ← Måler alltid rett over navelen, jeg.
Gjest 1111 Skrevet 29. november 2005 #60 Skrevet 29. november 2005 (Midjen er jo der på magen hvor du er smalest og da kan ikke jeg forstå annet enn at midjemålet er der også)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå