Gå til innhold

Dere som er eller oppfattes som "slemme" på KG... Er dere sånn i virkeligheten, også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mye troll her?
...Eller har folk helt drøye meninger om andre, også i virkeligheten?
Har de i så fall disse meningene i skjul og får utløp her, eller snakker de åpent om tankene sine?

Anonymkode: 9c583...c7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 12.50):

Er det mye troll her?
...Eller har folk helt drøye meninger om andre, også i virkeligheten?
Har de i så fall disse meningene i skjul og får utløp her, eller snakker de åpent om tankene sine?

Anonymkode: 9c583...c7d

Det samme lurer jeg på og mange ganger. Skulle vært kjekt å vite hvem som skjulte seg bak skjermen.. man kan aldri vite om det er noen man omgås i en eller annen setting som skjønner hvem man er på det man legger ut og er slemme mot en. Mange ganger jeg blir paranoid og trekker meg unna alt og alle og tenker at ingen liker meg så det er best jeg holder meg for meg selv en stund.

Det går over etter noen dager men det tar tid. Tror seriøst jeg skal slutte å legge ut noe mer her. Får psykiske problemer av det 

Anonymkode: f00ea...886

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tror dere er så mye bedre enn andre (ja ts og ab før meg) er dere slik i virkeligheten også? Det er mange tullete problemstillinger, mange trådstartere som oppfører seg helt tullete når de ikke får de svarene de ønsker. Som en roper i skogen får en svar. Det er mange tilfeller trådstarter legger opp til en hard tone og det er også mange som er unødvendig krenket her inne på kg. Litt synes jeg faktisk en må tåle på Internett. Jeg synes ikke det er så ofte folk er frekke når det ikke er fortjent her inne.

Anonymkode: e6617...8d0

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere som tror dere er så mye bedre enn andre (ja ts og ab før meg) er dere slik i virkeligheten også? Det er mange tullete problemstillinger, mange trådstartere som oppfører seg helt tullete når de ikke får de svarene de ønsker. Som en roper i skogen får en svar. Det er mange tilfeller trådstarter legger opp til en hard tone og det er også mange som er unødvendig krenket her inne på kg. Litt synes jeg faktisk en må tåle på Internett. Jeg synes ikke det er så ofte folk er frekke når det ikke er fortjent her inne.

Anonymkode: e6617...8d0

Det er veldig spot ON! Om man har en mening som ikke flertallet har så blir man kalla troll. Javel jeg kan godt være troll jeg hvis det innebærer at jeg står ved det jeg mener. Er kjent for å være slik i RL og, ha mine egne meninger og ikke la meg forme av saueflokken. 

Anonymkode: a6a0f...7ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det kan innimellom være harde fronter her på kg. Men jeg er mer lei av de som alltid klager på hvor fælt det er her inne på kg. 

Jeg har svart i en annen tråd om temaet:

Det er ikke en kategori for mennesker som oppretter tråder og en for de som svarer, og at disse aldri krysser veier.. Det er heller ikke slik at det bare er uskyldige prektige engler av noen trådstartere og så er det de frekke arrogante djevelormene som svarer. Ofte henger hovedinnlegget sammen med svarene en får faktisk.

Det er mangen tråder som går på hva naboen spiste til middag

*hulk og snufs mitt barn fikk bare ostesmørbrød 2 dager på rad på overnatting* 

*jeg har fulgt med på naboungene i over en uke fra stuevinduet mitt og har sett at de spiser mye takeaway pizza, hva skal jeg gjøre med det, fortelle det til foreldrene når de kommer igjen?*

*mennesker på over 35 som forteller at de er lykkelig som barnløs, tror de på denne løgnen selv*

*Hva feiler det barnløse?*

*Hva feiler det foreldre?"

*Kvinner som ikke barberer seg er ekkle*

*De som barberer seg tiltrekker seg pedofile/menn som ikke liker hår er pedofile

Noen av mange mange eksempler på tråder hvor trådstartere legger opp til en tråd med svar deretter, lager du såpass sjarmerende tråder må en vel klare å forvente at folk svarer på dumskapen med en viss sarkasme og frekkhet.

...

Å spørre som en har vett til.. Det er mange trolletråder og ren og skjær idioti av tråder og trådstartere og da bør en forvente når en legger opp til en polarisering og en kommer med utsagn i overskriften eller hi som er tydelig sexistisk, arrogante, sladrete gjerne på en ondskapsfull måte osv så må en gjerne regne med at folk svarer med samme tone. 

Også tåler vi alle forskjellige ting og har ulike grenser. Jeg svarte i en tråd i går til noen som hadde skrevet "så mange frekke svar her" i tråden og lurte på hvor alle de frekke svarene var, (jeg har ennda ikke fått vite hvor de mange frekke svarene befant seg..) ja en eller max to men jeg syntes tråden slett ikke bar noe spor av frekkhet iforhold til den tonen ts svarte andre med, som heller ikke var spesielt frekk men den var ikke vennlig heller slik h*n skulle kverulere med råd og svar som h*n ikke likte, som var helt kurante og en fasit på den konkrete problemstillingen. Mange ganger tåler ikke ts det fordi det er svart ts ikke ønsker.

 

Så det nytter lite å drite i buksen og klage på vondt lukt etterpå, det er det en del trådstartere som bør huske på.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge KG så er jeg vist nok en ond og hensynsløs person. I virkeligheten er jeg en empatisk og omssorgsfull person.

Anonymkode: de98e...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er slemmere enn vanlig på kg. En kan ikke være like ærlig i virkeligheten. Sånn sett har kg en viktig funksjon. Virkeligheten tillater ikke at vi sier hva vi mener dessverre. 

Anonymkode: e1b23...d97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er emosjonellt investert og siden det krever så mye å være sårbar forran noen, så diskuterer jeg nesten aldri med noen jeg er uenig med på ekte. 

Trekker meg heller unna dem og tenker mye på hvordan det kunne ha blitt løst og hvor stor problem den tingen er. Og er bekymret. 

Anonymkode: 632a0...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfattes helt sikkert som 'slem' av enkelte skjøre her og det er greit. 

Eks, jeg er direkte krass om spesifikke temaer, det kan være de som  ønsker å bli spådd fordi de er usikre på kjærsten eller de som ønsker barn til tross for at ingen ting i livet deres er på stell mwd mentale utfordringer, dårlig økonomi mm. 

Har de samme holdningene i det virkelige liv. Ingen oppfatter meg slem av den grunn da alle jeg omgås deler de samme holdningene. 

Lever helt fint med å bli kalt det ene og det andre her på kg. 

Anonymkode: 7c14d...d6d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge kg er jeg en fæl feminist som ingen vil ha. I virkeligheten er jeg visstnok veldig omgjengelig og har gode venner og en flott kjæreste. Men så omringer jeg meg ikke med folk med tidvis helt idiotiske meninger heller. Deilig å få ut litt steam!

Anonymkode: be36e...f94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. Sier alltid hva jeg mener.

Anonymkode: 26663...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 12.50):

Er det mye troll her?
...Eller har folk helt drøye meninger om andre, også i virkeligheten?
Har de i så fall disse meningene i skjul og får utløp her, eller snakker de åpent om tankene sine?

Anonymkode: 9c583...c7d

Jeg er nok kontrær og liker å dissekere andres meninger både her og i det virkelige liv.

Jeg opplever ikke meg selv som slem noen steder, men jeg opplever tidvis å bli kalt slem her. Da utelukkende av mennesker som er uenig med meg i sak, så man kan lure på om slike beskyldninger er en slags taktikk for å fremme er ståsted.

Anonymkode: e9197...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig tydelig og direkte. Her på Kg blir jeg oppfattet som krass og lite hyggelig. 

I virkeligheten omgås jeg for det meste mennesker som er lik meg selv. Vi kan snakke direkte og ærlig med hverandre, kan ha forskjellige meninger uten at det skal bli noe sure miner av det. 

Jeg orker ikke å være med folk hvor man må veie sine ord med omhu så man ikke blir krenka. 

Anonymkode: 47c2f...f9d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke et troll, men vet mange oppfatter meg som krass. Jeg kaller det å være direkte. 

Det har nok med at jeg ikke pakker ting inn, jeg diller ikke før jeg halvveis kommer til et poeng. 

Det er rett og slett fordi jeg har den erfaringer om jeg ikke er direkte, så blir jeg ikke tatt alvorlig. 

Jeg er en lav og liten dame, en av disse såkalte søte små. Det gjør at jeg ikke blir respektert som en voksne kvinne, som jeg er og har vært i mange år! 

Etter å ha blitt ‘krass’ hører faktisk folk på meg. 

Anonymkode: 31c85...545

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig vekk at folk er frekke, spydige og slemme og drar ting langt vekk dra trådens tema. Eller svarer litt utenom spørsmålet. TS blir angrepet unødvendig. 
 

Jeg lurer på om jeg skal servere både brus , saft og vann i barnebursdag siden ene forelderen er veldig streng i matveien. 
-Brus er djevelens verk! -Er du så gjerrig at du kun skal ha tre alternativer? -Det burde i det minste være sukkerfritt!  - Jeg liker ikke brus og har ikke behov for at du har det som alternativ. -TS du er både slem og ufølsom tenk på barnet som ikke spiser sukker!  

Anonymkode: a4220...4f3

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som tror dere er så mye bedre enn andre (ja ts og ab før meg) er dere slik i virkeligheten også? Det er mange tullete problemstillinger, mange trådstartere som oppfører seg helt tullete når de ikke får de svarene de ønsker. Som en roper i skogen får en svar. Det er mange tilfeller trådstarter legger opp til en hard tone og det er også mange som er unødvendig krenket her inne på kg. Litt synes jeg faktisk en må tåle på Internett. Jeg synes ikke det er så ofte folk er frekke når det ikke er fortjent her inne.

Anonymkode: e6617...8d0

Makan til generaliserende tull.

Anonymkode: 508c9...30e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Makan til generaliserende tull.

Anonymkode: 508c9...30e

Slik som hi i denne tråden er😉

Anonymkode: e6617...8d0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt å være jordnær og realistiske tydeligvis. Jeg har blitt kallt både troll og boomer og dessuten uegnet til å ha barn og dyr :P Helt på trynet hvor mye folk tror de vet om andre mennesker basert på hva man skriver i en tråd her inne. 

Anonymkode: a6a0f...7ff

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ifølge kg er jeg en fæl feminist som ingen vil ha. I virkeligheten er jeg visstnok veldig omgjengelig og har gode venner og en flott kjæreste. Men så omringer jeg meg ikke med folk med tidvis helt idiotiske meninger heller. Deilig å få ut litt steam!

Anonymkode: be36e...f94

Men anti feministene er ifølge med de minst koselige folka. Og 80 prosent av grunnen til at jeg er frekk som fy her inne. 

Anonymkode: 632a0...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kalt slem og fordomsfull fordi jeg snakker om dyrevelferd. Folk tåler ikke å høre om fakta og studier som beviser at måten de har dyrehold ikke er det beste. Ja, jeg blir sikkert sett på som nedlatende/frekk av og til i virkeligheten også, men jeg prøver bare å informere.

Anonymkode: 31c5b...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...