ClausSaus Skrevet 8. september 2022 #81 Skrevet 8. september 2022 Anonym11223344 skrev (12 timer siden): Jeg "føler" ikke at 'markedsverdi' er et ekkelt ord. Men dem som ikke finner en partner fortjener bedre enn å 'ha lav markedsverdi'. 'Markedsverdi' brukes om bananer og boliger, ikke om mennesker Kommer an på hvilket marked du snakker om. Lite bananer og boliger på "kjøttmarkedet".
Iia Skrevet 8. september 2022 #82 Skrevet 8. september 2022 Du høres ut som et catch for veldig mange. Kanskje ikke de «sug og svelg eller forsvinn-gutta», men du finner så mye bedre 👍⭐️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #83 Skrevet 8. september 2022 Tusen takk for mange svar 👍🏻Skal tro jeg har en sjanse da 😅 TS Anonymkode: 64860...8e7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #84 Skrevet 8. september 2022 Jeg vil absolutt tro du har en bra sjanse til å komme i kontakt med bra menn. Men det er jo til syvende og sist viktigst om man klaffer med den andre, og det er jo ikke gitt uansett hvilken markedsverdi man har. Jeg er 45 år, går på AAP etter alvorlig sykdom. Holder på med omskolering nå, samtidig som jeg er i behandling. Så her er det Nav som er arbeidsgiver og helsa er ikke på topp. Jeg har et elendig forhold til min eks, men mulig det ikke er så viktig nå som ungene nærmer seg 20. Jeg leier bolig, riktignok en dønn strøken byleilighet, men likevel… Jeg er 160, slank og har en ok kropp. Noget utrent, men greit potensiale om jeg gadd å trene mer enn sporadisk. Utseende ok pluss på en god dag. Så som du skjønner så er min markedsverdi omtrent ikke-eksisterende. Men jeg har alltid kunne velge og vrake i flotte menn, og nå er jeg sammen med en utrolig fin mann som har absolutt alt på stell. God jobb, høy utdanning, veltrent, god økonomi, veldig kjekk. Men han valgte meg. For jeg er ekte, ikke dømmende, ikke opptatt av status. Jeg er blid, sjarmerende, utadvendt og snill. Og det er kvaliteter som er mange mennesker setter høyt når de skal inngå en relasjon. Og det viktigste av alt, vi har en sterk kjemi. Vi kan prate om alt, vi har deilig sex, vi har det utrolig morsomt sammen. Så mitt råd er å legge bort de tankene du har om markedsverdi. Alt du ramser opp er staffasje og ytre faktorer. Vær deg selv og omfavn den DU er og ikke hva du har. Da tror jeg du tiltrekker deg menn som du vil få det godt sammen med også den dagen du ikke er veltrent, kanskje mister jobben eller livet tar noen vendinger. Lykke til i datingen 😊😊 Anonymkode: ccd74...ca8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #85 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 12.56): Hva er min markedsverdi?Anonymkode: 64860...8e7 372.- 🙄 Anonymkode: 66683...58d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #86 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 372.- 🙄 Anonymkode: 66683...58d Lunsj? 😅 Anonymkode: 64860...8e7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #87 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg vil absolutt tro du har en bra sjanse til å komme i kontakt med bra menn. Men det er jo til syvende og sist viktigst om man klaffer med den andre, og det er jo ikke gitt uansett hvilken markedsverdi man har. Jeg er 45 år, går på AAP etter alvorlig sykdom. Holder på med omskolering nå, samtidig som jeg er i behandling. Så her er det Nav som er arbeidsgiver og helsa er ikke på topp. Jeg har et elendig forhold til min eks, men mulig det ikke er så viktig nå som ungene nærmer seg 20. Jeg leier bolig, riktignok en dønn strøken byleilighet, men likevel… Jeg er 160, slank og har en ok kropp. Noget utrent, men greit potensiale om jeg gadd å trene mer enn sporadisk. Utseende ok pluss på en god dag. Så som du skjønner så er min markedsverdi omtrent ikke-eksisterende. Men jeg har alltid kunne velge og vrake i flotte menn, og nå er jeg sammen med en utrolig fin mann som har absolutt alt på stell. God jobb, høy utdanning, veltrent, god økonomi, veldig kjekk. Men han valgte meg. For jeg er ekte, ikke dømmende, ikke opptatt av status. Jeg er blid, sjarmerende, utadvendt og snill. Og det er kvaliteter som er mange mennesker setter høyt når de skal inngå en relasjon. Og det viktigste av alt, vi har en sterk kjemi. Vi kan prate om alt, vi har deilig sex, vi har det utrolig morsomt sammen. Så mitt råd er å legge bort de tankene du har om markedsverdi. Alt du ramser opp er staffasje og ytre faktorer. Vær deg selv og omfavn den DU er og ikke hva du har. Da tror jeg du tiltrekker deg menn som du vil få det godt sammen med også den dagen du ikke er veltrent, kanskje mister jobben eller livet tar noen vendinger. Lykke til i datingen 😊😊 Anonymkode: ccd74...ca8 Tusen takk for tankevekkende refleksjoner! TS Anonymkode: 64860...8e7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #88 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 160, slank og har en ok kropp. Noget utrent, men greit potensiale om jeg gadd å trene mer enn sporadisk. Utseende ok pluss på en god dag. Så som du skjønner så er min markedsverdi omtrent ikke-eksisterende. Men jeg har alltid kunne velge og vrake i flotte menn, og nå er jeg sammen med en utrolig fin mann som har absolutt alt på stell. Det betyr jo at du har høy markedsverdi. Fordi det aller, aller viktigste er utseende. Anonymkode: 62217...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #89 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det betyr jo at du har høy markedsverdi. Fordi det aller, aller viktigste er utseende. Anonymkode: 62217...dd2 Ja, og som jeg har nevnt tidligere i tråden, om en dame er pen så gjør det ingenting om hun er arbeidsledig, ufør eller lignende. Anonymkode: d1c8c...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå