Gå til innhold

Hva er min markedsverdi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

mistenker etterhvert at det er folk som er halvstøgge selv som skriver til kvinner i tråder her og ellers på nett at de må "legge lista lavere" osv, pene mennesker har stort sett ikke noe behov for å rakke ned på andre, spesielt ikke normalt kjekke menn.. dere som alltid skal "ta" jentene her inne, ber dem jekke seg, senke de allerede lave forventningene de har osv, dere kan umulig være vellykkede og veljusterte menn som er populære i det virkelig liv.

ts du høres ut som et varp, jeg er i samme aldersgruppe som deg, lett overvektig men ser ung ut i ansiktet, langt lyst hår og et pent ansikt. har ALDRI hatt vanskelig for å treffe menn, og de vil gjerne både ha fast forhold, gifte seg og er veldig gode karer; de eneste jeg siler ut er de som oppfører seg eller sier negative ting om andre mennesker i bli kjent-fasen. høyde, utseende etc er i så måte ikke viktige kriterier for meg, men fader om jeg gidder å være rundt mennesker som gjør andre små for å fremstå store selv! de kjekkeste jeg har truffet, har også vært de som har vært mest behagelige, rolige og positive:)

Anonymkode: e5603...a69

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

37 år og alenemor. Vil si nærmest null. Fortsatt mye høyere enn meg siden du er kvinne. 

Anonymkode: 21dc5...c6e

Hun har null sjangs på menn, fordi -din- personlige preferanse dikterer dette. Hvorfor er dere menn her inne så ekstremt virkelighetsfjerne? Dette er ikke friskt, lol.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå blir det ramaskrik, men det er også spørsmål hvor bra du er i senga.

Om hun ikke suger og svelger er det dessverre ingen match for meg. Heldigvis gjør de fleste det.

m49

Anonymkode: 6c750...ff0

Du er 12 år eldre enn henne og hun er normalt oppegående, du trenger nok ikke bekymre deg for om denne dama "suger og svelger", knepp igjen buksa og finn deg ei på din egen alder du:)

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun har null sjangs på menn, fordi -din- personlige preferanse dikterer dette. Hvorfor er dere menn her inne så ekstremt virkelighetsfjerne? Dette er ikke friskt, lol.

Du er 12 år eldre enn henne og hun er normalt oppegående, du trenger nok ikke bekymre deg for om denne dama "suger og svelger", knepp igjen buksa og finn deg ei på din egen alder du:)

Var ment som et godt råd. 12 år er vanlig aldersforskjell. Forøvrig har jeg dame og er ikke ute etter TS.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

37 år og alenemor. Vil si nærmest null. Fortsatt mye høyere enn meg siden du er kvinne. 

Anonymkode: 21dc5...c6e

Teiteste jeg har hørt. Menn på TS sin alder har ofte egen barn selv, eller så er de inneforstått med at kvinner på egen alder gjerne har barn. Noen menn har kanskje et stort behov for egne barn, og vil da muligens finne en kvinne som er litt yngre eller i det minste åpen for flere barn. Det vil alltid være visse typer mennesker man ikke kan matche med.
Men voksne, modne menn som nærmer seg 40 eller 40+er generelt sett ikke redd for at en kvinne har barn fra før av i det hele tatt. Noen synes bare det er positivt. Tror egentlig at menn på den alderen er mye mere redd for barnløse kvinner som ønsker seg barn. ;)

Anonymkode: a09bf...042

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var ment som et godt råd. 12 år er vanlig aldersforskjell. Forøvrig har jeg dame og er ikke ute etter TS.

12 år er slettes ingen vanlig aldersforskjell. Ville aldri innleda noe med en 12 år eldre fyr, og jeg snakker av erfaring. Jevnaldrende eller et par år yngre er laangt å foretrekke, på alle tenkelige (og unevnelige😁) måter

Anonymkode: daa83...bf1

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

12 år er slettes ingen vanlig aldersforskjell. Ville aldri innleda noe med en 12 år eldre fyr, og jeg snakker av erfaring. Jevnaldrende eller et par år yngre er laangt å foretrekke, på alle tenkelige (og unevnelige😁) måter

Er jo forskjell på et ligg og et forhold. Enig at mindre er bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo forskjell på et ligg og et forhold. Enig at mindre er bedre.

For damer er ligg enkelt å fikse (for drm som er interessert I det). Da ville jeg jammen gått for den lekreste fyren jeg fikk tak i, og han er definitivt ikke 12 år eldre😁. Mye, mye bedre med jevnaldrende, også i forhold.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym11223344 skrev (1 time siden):

Markedsverdi er et ekkelt ord. Du finner helt sikkert en å bli glad i.

Enig. Er du også opptatt av «markedsverdien» til dem du skal date?

Anonymkode: 12412...8f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. 

Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? 

Anonymkode: 64860...8e7

DU trenger absolutt ikke bekymre deg.

De faktorene som øker din markedsverdi er:

1. Du har valgt å dele samvær 50% (über viktig signal du sender)

2. Ryddig samarbeid med eks.

3. Fast jobb og egen eid leilighet

4. Opptatt av helse, trener og 

5. Positivt innstilt til livet.

6. Eksteriøret er en bonus, men ikke det som teller. 

Det du ikke skriver noe om som kan være en dealbreaker er:

1. Har barna utfordringer, slik som x, y og z..

2. Hvordan er du i matveien, den som prøver nye smaker eller meget sær.

3. Ditt forhold til din familie og venner

4. Hvordan forholder du deg til din egen kropp. Fillers, botox, bryster etc.  

5. Hva er dine interesser som du interesserer deg for, eller ikke interesserer deg for. 

Anonymkode: 17032...9c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Må legge til at jeg selv er en kvinne på 34 og langt ifra like bra som du er. Jeg har lite på stell i livet mitt. Ustabil jobbsituasjon, eier ikke noe eget, treningen min er hipp som happ og jeg har kanskje en litt underlig personlighet også. Allikevel har jeg hatt massevis av interesserte menn etter meg siden jeg begynte å date. Og her snakker vi om kjekke, velutdannede, seriøse menn. Jeg tror jeg har en god ustråling? Har fått høre at de synes jeg utstråler mye varme og godhet. Det kan nok stemme, men føler ikke at det veier opp for alle mine mer snodige egenskaper. Så hvis jeg får det til på datingmarkedet så kommer ihvertfall du til å gjøre det!

Anonymkode: a09bf...042

Men får du det egentlig til da? Hvor mange av disse kjekke utdannede mennene er du i et seriøst forhold med? Blitt samboer eller forlovet med?   Ikke meningen å være slem, men det er ufattelig stor forskjell på masse oppmerksomet = du er bra nok til sex for de fleste, og bra nok for et seriøst forhold.

TS bør ha helt grei sjanse på en helt ok vanlig på tålig samme alder som også har barn fra før.

Anonymkode: aaa97...7cb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette må være troll… jeg er 49 og liten markedsverdi men lave skallede ??? Nei det gidder jeg ikke. Nå er det  en på 39 som liker meg. Han er nesten 2 m og løper hver dag jeg går turer men han har aldri gitt meg opp etter 2 år

du har for dårlig selvtillit

Anonymkode: 73a81...faf

Er det rart med den erfaringen? 😄

Anonymkode: d1c8c...5f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

DU trenger absolutt ikke bekymre deg.

De faktorene som øker din markedsverdi er:

1. Du har valgt å dele samvær 50% (über viktig signal du sender)

2. Ryddig samarbeid med eks.

3. Fast jobb og egen eid leilighet

4. Opptatt av helse, trener og 

5. Positivt innstilt til livet.

6. Eksteriøret er en bonus, men ikke det som teller. 

Det du ikke skriver noe om som kan være en dealbreaker er:

1. Har barna utfordringer, slik som x, y og z..

2. Hvordan er du i matveien, den som prøver nye smaker eller meget sær.

3. Ditt forhold til din familie og venner

4. Hvordan forholder du deg til din egen kropp. Fillers, botox, bryster etc.  

5. Hva er dine interesser som du interesserer deg for, eller ikke interesserer deg for. 

Alle disse tingene er laaaangt underordnet utseende.

Er så lei av folk som later som noe annet. 

Anonymkode: 62217...dd2

• Liker 2
Skrevet

Selv om det ikke burde være slik men minerfaring er hvertfall med høy utdannelse så får man mindre markedsverdi hos gutta. Dessverre…

Anonymkode: a3923...77b

• Liker 2
Skrevet

Mann her.

Du er helt sikkert snaisen på alle vis - både fysisk og psykisk. Men for meg teller det veldig negativt at du har to små barn. Så det med markedsverdi er mer enn høyde, vekt og snillhet. 

Anonymkode: c662b...c09

• Liker 1
Skrevet

Du er gammel, har 2 barn og veier en del. Hva tror du verdien din er?

Anonymkode: aeae4...6d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er gammel, har 2 barn og veier en del. Hva tror du verdien din er?

Veier en del???

• Hjerte 1
Skrevet

De fleste i din alder er nok allerede etablert med egen familie. Er vel kun samfunnets tapere som står igjen.

Anonymkode: 31d57...9e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Alle disse tingene er laaaangt underordnet utseende.

Er så lei av folk som later som noe annet. 

Anonymkode: 62217...dd2

Nå skrev ikke jeg at eksteriøret ikke har noen betydning. Jeg skrev at eksteriøret er en bonus, og når alt kommer til alt så er det ikke det som er det viktigste.

Utseendet har en betydning, men hvem orker vel å leve med ei som ikke har noe på stell, som sliter med et barn med hundre utfordringer, krangler konstant med eksen og som gjør alt for at eksen ikke skal ha samvær med barnet sitt, og visa versa, ei som jobber svart, ei som ikke har snakket med sine foreldre på 18 år, ei som skifter venninner hver 5. måned, ei som er mer opptatt av å sitte i sofaen og se på mobilen eller tven, som ikke har hatt på seg friluftsklær eller treningstøy siden ungdomskolen, og som lever av og på staten... 

Det er ingen godt utdannet mann, med livet på stell som vil velge dette kvinnen.. Hun får de mennene hun fortjener, rasket.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veier en del???

64 kg er en del, ja. Hun burde gå ned 10 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...