AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #61 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn dater seriøst hva som helst. I utgangspunktet vil en hvilken om helst kvinne, selv med null info, ha svært gode sjanser på datingmarkedet. Når du i tillegg bare lister opp positive eller nøytrale ting, så vil svaret selvfølgelig forbli: du har svært gode sjanser. Du trodde vel ikke seriøst noe annet? Kanskje hvis du hadde turt å liste opp absolutt alt som er negativt ved deg selv i stedet, så ville det kanskje blitt en mer interessant diskusjon. Anonymkode: 6d3b8...cb2 Det er jo bare tull. Vi er mange damer som blir valgt bort. Anonymkode: d1c8c...5f2 2
Maskinfører Skrevet 7. september 2022 #62 Skrevet 7. september 2022 Tja ukjent ord men hva er timeglassfigur ?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #63 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo bare tull. Vi er mange damer som blir valgt bort. Anonymkode: d1c8c...5f2 1: Hva slags menn går du for? 2: Hva er dine negative sider? Du trenger ikke svare, dette er retoriske spørsmål som kan forklare hvorfor ikke alle damer lykkes på datingmarkedet. Anonymkode: 6d3b8...cb2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #64 Skrevet 7. september 2022 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tja ukjent ord men hva er timeglassfigur ? Anonymkode: 6d3b8...cb2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #65 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ut ifra beskrivelsen så høres du ut som et godt catch. Spørsmålet er vel heller hvor mange bra menn som fremdeles er tilgjengelige i slutten av 30-årene. De gode er tatt og skiller seg ikke. Du har to barn på deltid, og må nok regne med å finne en partner i lignende situasjon som er klar for "runde 2". Anonymkode: 33a48...76b De gode er tatt altså. Gjelder ikke dette damer også da? Og i så fall bør hun vel finne noen på eget nivå, eller hva? Anonymkode: 62217...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #66 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 1: Hva slags menn går du for? 2: Hva er dine negative sider? Du trenger ikke svare, dette er retoriske spørsmål som kan forklare hvorfor ikke alle damer lykkes på datingmarkedet. Anonymkode: 6d3b8...cb2 Svarer likevel jeg, litt for min egen del, særlig nr 2. Greit å være bevisst det. 1. Menn som ikke er typisk kjekke, jeg skjønner jeg ikke har sjanse på dem. Jeg er ikke dum. Jeg kan fint være sammen med noen som er lavere enn meg, mangler hår, overvektig osv. Helst ha jobb og noe til felles da. Men jeg liker fotball, formel 1, politikk, film og å være i naturen, så jeg har ikke så sære interesser. Og de må ha ok tenner og hygiene. 2. Jeg er ikke pen, for høy og har briller. Er ikke flink til å sette grenser for meg selv (jobber med denne). Utålmodig og rastløs. Kan være litt for direkte, går aldri rundt grøten. Jeg skjønner ikke hint. Jeg er heller ikke glad i å bake eller å lage mat. Liker ikke å få hjelp til noe, og dette har noen menn reagert på i hvert fall. Kan man være for selvstendig for en mann? Vil de at vi kvinner skal trenge dem til ting? Anonymkode: d1c8c...5f2
Anonym11223344 Skrevet 8. september 2022 #67 Skrevet 8. september 2022 ClausSaus skrev (4 timer siden): Både "kloakkpumpe" og "rotfylling" er også ekle ord. Hva så? Nå er det virkeligheten de voksne diskuterer, ikke hvilke følelsesmessige reaksjoner du får av å høre bestemte ord. Og markedsverdi er reelt, uansett hva du måtte "føle". Jeg "føler" ikke at 'markedsverdi' er et ekkelt ord. Men dem som ikke finner en partner fortjener bedre enn å 'ha lav markedsverdi'. 'Markedsverdi' brukes om bananer og boliger, ikke om mennesker 2
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2022 #68 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? Anonymkode: 64860...8e7 Det som jeg legger merke til.. at de fleste kvinner skriver alle sine ferdigheter, og ting som får en mann ned i kne. Men så glemmer de å skrive at de er omsorgfulle. Og det kommer ikke av en forglemmelse, men de er ofte selvopptatte og jager etter det perfekte livet.. Jeg fikk gåsehud da jeg så du skrev at du var omsorgsfull TS.. for det er så betydningsfullt og det fører så mye deilig positivitet med seg. Så det er noe av det første jeg sjekker ut i en date, så klarer hun ikke testen.. sier jeg lykke til videre i livet.. Forresten har du også mye annet som er bra her, men omsorgsfull.. det fikk hjerte mitt til å hoppe😉 "Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda" her ser dere at dama ikke lyver, hun viser altså omsorg for sin ex.. og det tar tid når man er en omsorgsfull person❤️
Flintis Skrevet 8. september 2022 #69 Skrevet 8. september 2022 (endret) Nei det bør hun ikke(gå ned i vekt), hun har vel noen kilo å gå på. Endret 8. september 2022 av Flintis
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #70 Skrevet 8. september 2022 Det blir rart å skulle bli dømt på kriterier du plukker ut selv. En annen person ville kanskje beskrevet deg på en HELT annen måte. Anonymkode: 8a374...c57
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2022 #71 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? Anonymkode: 64860...8e7 Hvis vi legger til grunn det du sier som fakta, så vil du vel ha sjans på/være interessant for veldig mange kjekke og oppegående menn rundt din egen alder. Det eneste som kan utelukke noen er vel hvis de selv ikke har barn, eller selv har barn men ikke ønsker en partner med barn, eventuelt ønsker egne barn. Hva man kan velge blant pleier som oftest å harmonere med hva man selv kan tilby. Er man en oppegående mann eller dame med kvaliteter, så vil jo andre se disse kvalitetene og av den grunn finne en interessant -du har neppe noe å bekymre deg for. 1
Isambard Skrevet 8. september 2022 #72 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Svarer likevel jeg, litt for min egen del, særlig nr 2. Greit å være bevisst det. 1. Menn som ikke er typisk kjekke, jeg skjønner jeg ikke har sjanse på dem. Jeg er ikke dum. Jeg kan fint være sammen med noen som er lavere enn meg, mangler hår, overvektig osv. Helst ha jobb og noe til felles da. Men jeg liker fotball, formel 1, politikk, film og å være i naturen, så jeg har ikke så sære interesser. Og de må ha ok tenner og hygiene. 2. Jeg er ikke pen, for høy og har briller. Er ikke flink til å sette grenser for meg selv (jobber med denne). Utålmodig og rastløs. Kan være litt for direkte, går aldri rundt grøten. Jeg skjønner ikke hint. Jeg er heller ikke glad i å bake eller å lage mat. Liker ikke å få hjelp til noe, og dette har noen menn reagert på i hvert fall. Kan man være for selvstendig for en mann? Vil de at vi kvinner skal trenge dem til ting? Anonymkode: d1c8c...5f2 Det går ikke an å svare på om du er for "selvstendig for en mann" for alle menn er forskjellig. Du vil gå noen på nervene av at du er direkte og ikke tar hint. Andre vil synes det er befriende. Det at du liker Formel 1 og fotball er drømmem for mange menn. Jeg tror du må vise at du er tilgjengelig på en eller annen måte. Jeg påstår at menn ser på alle kvinner, og spesielt single menn. De de ser etter er: Ser du ut som en kjæreste? Det er ikke bare utseendet, men om det ser ut som om du er åpen for å møte noen. Jeg tenker poenget er å ikke kle seg ut som en grå mus som prøver å være usynlig.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #73 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? Anonymkode: 64860...8e7 På papiret virker du veldig interessant. At du i en alder av 37 år har barn er ikke noe sjokk, og at du har ryddig samarbeid med eksen er positivt. I full jobb, har bolig og trener. Ser ikke noe negativt i din beskrivelse. Tror du har gode sjanser egentlig. En del av sjanseberegningen kommer selvfølgelig an på utseende ditt og hvilken type menn du er ute etter. Lykke til! Mann 42 Anonymkode: abbd1...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #74 Skrevet 8. september 2022 Isambard skrev (1 time siden): Det går ikke an å svare på om du er for "selvstendig for en mann" for alle menn er forskjellig. Du vil gå noen på nervene av at du er direkte og ikke tar hint. Andre vil synes det er befriende. Det at du liker Formel 1 og fotball er drømmem for mange menn. Jeg tror du må vise at du er tilgjengelig på en eller annen måte. Jeg påstår at menn ser på alle kvinner, og spesielt single menn. De de ser etter er: Ser du ut som en kjæreste? Det er ikke bare utseendet, men om det ser ut som om du er åpen for å møte noen. Jeg tenker poenget er å ikke kle seg ut som en grå mus som prøver å være usynlig. Det var et generelt spørsmål, ikke et som nødvendigvis handlet om meg, men jeg ser det kunne misforstås Ja, jeg vet du sier menn ser på kvinner, men jeg opplever ikke det. Jeg går alltid i trange klær, har store pupper, blond hår, liten midje og brede hofter. Osv. Men jeg har aldri fått oppmerksomhet av menn, ikke en gang på byen. Nesten misunnelig på damer som sier det er slitsomt med oppmerksomhet, for det er kjipt å aldri bli sett på. Men jeg har nå den teorien om at menn blant annet synes jeg er for høy 😄 De få datene jeg har vært på har det blitt kommentert, "Oi, du var høy" 🙈 Anonymkode: d1c8c...5f2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #75 Skrevet 8. september 2022 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Det som jeg legger merke til.. at de fleste kvinner skriver alle sine ferdigheter, og ting som får en mann ned i kne. Men så glemmer de å skrive at de er omsorgfulle. Og det kommer ikke av en forglemmelse, men de er ofte selvopptatte og jager etter det perfekte livet.. Jeg fikk gåsehud da jeg så du skrev at du var omsorgsfull TS.. for det er så betydningsfullt og det fører så mye deilig positivitet med seg. Så det er noe av det første jeg sjekker ut i en date, så klarer hun ikke testen.. sier jeg lykke til videre i livet.. Forresten har du også mye annet som er bra her, men omsorgsfull.. det fikk hjerte mitt til å hoppe😉 "Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda" her ser dere at dama ikke lyver, hun viser altså omsorg for sin ex.. og det tar tid når man er en omsorgsfull person❤️ En liten innvending. Tror kvinner ofte opplever at menn snylter på omsorgsevnen deres, de ønsker kanskje mer en forlengelse av en mamma, som også vasker litt, skryter av dem og gir jevn tilgang på sex. For meg er omsorgsfullhet en evne jeg setter enormt høyt hos en mann, og da snakker jeg IKKE om å skifte dekk, forsvare mot dinosaurer eller fikse oppvaskmaskinen. Jeg snakker om den jevne flyten av interesse for hva jeg driver med og hvordan jeg har det, samt evnen til å interessere seg for hva jeg tenker og føler + det å "lese" situasjonen/stemningen litt. Selvfølgelig skal dette gå på begge veier, men jeg trenger dette på samme måten som en mann trenger det, fordi jeg er et menneske. Jeg trenger det i like stor grad også. Anonymkode: daa83...bf1 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #76 Skrevet 8. september 2022 Jaja, markedsverdi er jo en relativ sak tydeligvis. Lignende livssituasjon og alder som ts men i motsetning til henne så er jeg feit (og nei ikke KG feit med 5 kg over 55 kg, men ganske stor) og har alltid hatt kjekke menn etter meg. Høye, kjekke, trente menn med hår. 😄 Er feit men relativt sjarmerende og tidvis morsom, trenger tydeligvis ikke så mye mer for å få en kjekkas interessert. Vekt har veldig lite med tiltrekning å gjøre, sånn bortsett fra her inne da. Må være en del incels her som er blitt avvist at feite damer. Ts, du skal legge lista høyt og ikke ta til takke med første og beste som melder seg, ta deg tid og finn deg noe skikkelig. Anonymkode: 04ffb...483 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #77 Skrevet 8. september 2022 For meg absolutt null pga du har barn 😅 Anonymkode: f3532...609 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #78 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): For meg absolutt null pga du har barn 😅 Anonymkode: f3532...609 Alle attraktive kvinner på 37 har barn. Samme med attraktive menn. Anonymkode: 93231...d43 1
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2022 #79 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En liten innvending. Tror kvinner ofte opplever at menn snylter på omsorgsevnen deres, de ønsker kanskje mer en forlengelse av en mamma, som også vasker litt, skryter av dem og gir jevn tilgang på sex. For meg er omsorgsfullhet en evne jeg setter enormt høyt hos en mann, og da snakker jeg IKKE om å skifte dekk, forsvare mot dinosaurer eller fikse oppvaskmaskinen. Jeg snakker om den jevne flyten av interesse for hva jeg driver med og hvordan jeg har det, samt evnen til å interessere seg for hva jeg tenker og føler + det å "lese" situasjonen/stemningen litt. Selvfølgelig skal dette gå på begge veier, men jeg trenger dette på samme måten som en mann trenger det, fordi jeg er et menneske. Jeg trenger det i like stor grad også. Anonymkode: daa83...bf1 Jo, jeg er helt klar over at det finnes snyltere i parforhold.. jeg har blitt både snyltet og misbrukt pga at jeg er omsorgsfull, så det er derfor jeg tester kvinner i dating.. så er det lille problemet blir løst.. Så jeg elsker å gi omsorg til hun som elsker det, og som også elsker å gi omsorg tilbake. Altså gjensidig omsorg.. Og fyfasan så deilig det er å gi og få omsorg, for bonusen er så enorm. Det påvirker kjærligheten, sexen, respekten, selvtilliten, ærligheten, enigheter, humøret og ikke minst gleden av å føle seg elsket i et trofast forhold.. Omsorg er som gi kroppen spa, for det føles som vi bader i luksus og føler oss velstelte av bunnløs kjærlighet. Ok, da er vi gjensidige på alt🥰 ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #80 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle attraktive kvinner på 37 har barn. Samme med attraktive menn. Anonymkode: 93231...d43 Det er jo feil. Finnes mange attraktive damer og menn på 37 som ikke ønsker barn eller har fått barn enda. Påstanden din bør uansett reserveres til menn og kvinner som fortsatt er i forholdet. Det er grenser for hvor attraktiv og vellykket man er med samlivsbrudd, dine og mine barn, 50-50 samvær med småunger som lider under havarerte samliv. I det minste ingen grunn til å tro du er noe bedre eller mer attraktiv enn folk flest. Anonymkode: aaa97...7cb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå