Gå til innhold

Hva er min markedsverdi?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

64 kg er en del, ja. Hun burde gå ned 10 kg

Anonymkode: aeae4...6d1

På 175 cm er ikke det en del. 🙄 Du aner jo ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: b3e86...186

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har veldig gode sjanser.

Jeg er 45 år, 172cm og veier rundt 75 kg (timeglassfigur). Og får fortsatt komplimanger for utseende.  Jeg er jo gift da og er ikke ute etter noe, men la inn bilde og profil osv på turvenn appen og skrev tydelig at jeg var ute etter nye turvenninner (og kun det). 

Fikk masse henvendelser fra menn og dog ingen henvendelser i fra kvinner som ønsket seg nye tur venninner. Så jeg slettet den app’en. Men hyggelig med så mange henvendelser da ☺️

Anonymkode: da33c...971

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres ut som du har veldig gode sjanser.

Jeg er 45 år, 172cm og veier rundt 75 kg (timeglassfigur). Og får fortsatt komplimanger for utseende.  Jeg er jo gift da og er ikke ute etter noe, men la inn bilde og profil osv på turvenn appen og skrev tydelig at jeg var ute etter nye turvenninner (og kun det). 

Fikk masse henvendelser fra menn og dog ingen henvendelser i fra kvinner som ønsket seg nye tur venninner. Så jeg slettet den app’en. Men hyggelig med så mange henvendelser da ☺️

Anonymkode: da33c...971

Det går ikke an å "høre" hvordan noen ser ut. 

Uten bilde går det ikke an å si noe som helst. 

Anonymkode: 62217...dd2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nå skrev ikke jeg at eksteriøret ikke har noen betydning. Jeg skrev at eksteriøret er en bonus, og når alt kommer til alt så er det ikke det som er det viktigste.

Feil. Eksteriøret er et absolutt minstekrav. Det er resten som er bonus. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Da hadde hun jo vært undervektig.

Anonymkode: d1c8c...5f2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har en bmi på 20,9 - som er i nedre sjiktet av normalvekt. Jeg er også veltrent. Går jeg ned 10 kg blir jeg undervektig! Det har jeg absolutt ingen ambisjoner om! Dersom menn vil ha et skjelett får de kjøpe et på kostymebutikken. 

TS

Anonymkode: 64860...8e7

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. 

Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? 

Markedsverdien din finner du ikke ut av før du faktisk involverer deg i datingmarkedet. 

Du høres attraktiv og smart ut. Barna gjør livet ditt mer komplisert og utelukker nok noen menn. Når det er sagt. Du er kvinne. Mye avhenger av hva du ser etter selv. 

Anonymkode: b58b0...0cb

Skrevet

Selvfølgelig er "markedsverdien" din høy og det skjønner de fleste. Du beskriver en kvinne med bra utseende, helse og jobb.

Hvis poenget var å lokke frem dumme pg frekke svar så fungerte det utmerket.

• Liker 2
Skrevet
Isambard skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er "markedsverdien" din høy og det skjønner de fleste. Du beskriver en kvinne med bra utseende, helse og jobb.

Hvis poenget var å lokke frem dumme pg frekke svar så fungerte det utmerket.

Hvordan vet du hvordan hun ser ut? 

Skrevet

Hva har alder med det å gjøre?

Jeg har vært med samme mann i 15 år, så aner ikke hvilken sjans jeg har på markedet nå… 

dessuten har jeg alltid hatt lavt selvbilde, fordi jeg ble mobbet som barn. Derfor har alle som har likt meg, bare «prellet av» selvbildet mitt…

Du er fremdeles ung. Du nærmer deg middelalder som ikke er gammelt og har lenge igjen å leve, Du høres ut som en attraktiv dame utseendemessig og har derfor gode sjangser til å treffe en ny mann.  

Anonymkode: fff8c...407

• Hjerte 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Tror ikke at kg er det beste stedet å spørre om slike ting. Her er det mange som lever av å trekke andre ned, men jeg tror ikke at du skal ha noe problem med å treffe en ny mann. Håper du finner en flott mann :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. 

Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? 

Basert på min erfaring.

Det er nok mange som er interessert i deg.

Dvs alle de som ikke har egen bolig,fast jobb.

Mange av de som er som deg, ville nok likt deg. Og noen få som er velstående.

Anonymkode: c9605...b15

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men får du det egentlig til da? Hvor mange av disse kjekke utdannede mennene er du i et seriøst forhold med? Blitt samboer eller forlovet med?   Ikke meningen å være slem, men det er ufattelig stor forskjell på masse oppmerksomet = du er bra nok til sex for de fleste, og bra nok for et seriøst forhold.

TS bør ha helt grei sjanse på en helt ok vanlig på tålig samme alder som også har barn fra før.

Anonymkode: aaa97...7cb

Jeg forstår hvordan du tenker. :) Jeg har bare vært singel et halvt år, så litt tidlig å si enda! Før den tid har jeg nesten alltid vært i et fast forhold, og egentlig datet lite. De mennene jeg har datet til nå, er utifra mitt syn, seriøse og ordentlige. Jeg tror jeg har nok sosiale antenner til at jeg ville fått med meg om de kun ønsket sex med meg. Da må de i såfall være ufattelige tålmodige, siden jeg venter med sex og er veldig lite fan av sexprat tidlig i en relasjon. Måten disse mennene ordlegger seg på antyder at de også er på leting etter noe seriøst, og de behandler meg respektfullt. Han ene har slettet seg fra datingappene (viste meg det) for han ville bare ha meg. Jeg derimot, bruker nok litt lengre tid på å kjenne etter på følelser.

Anonymkode: a09bf...042

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har som alle en meget god sjanse, alt avhenger av din personlighet og du må treffe en du klaffer sammen med. Det er dine krav som avgjør alt. Slik det er med alle andre som søker en partner. Hadde jeg likt deg, klaffet med felles verdier, interesser og du var en jente som jeg likte med kjemi ? Det du forteller hadde vært langt innenfor :)  Men du kan ikke regne med at du bare kan date og bare finne en som passer til deg for et langvarig forhold. Mange vil prøve å utnytte deg for sex og kortvarig moro. Slik er det med veldig mange av oss, og ofte må man prøve flere ganger før man lykkes. Det er tid og innsats som avgjør om du vil lykkes. Da snakker jeg om forhold.

Skrevet
7 minutter siden, Antiviruset said:

Det er dine krav som avgjør alt

Dette er det sentrale. Markedsverdien til en dame i 30-årene er høy, det er større etterspørsel enn det er tilbud. Selv om det nok er en del forskjell på begynnelsen av 30-åra og slutten av 30-åra.

Krav til høyde og kroppsstørrelse er det viktigste, jo høyere og større kropp du krever, jo vanskeligere er det. Maskulint, røft og ruskete ansikt og bra skjeggvekst er og noe veldig mange har på kravlista, det samme er mørk.

Har du de samme tingene på kravlista som "alle andre" må du selv ha tilsvarende høy markedsverdi. Mest sannsynlig er du ikke der at du kan få alle tingene listet opp over, men du kan selvsagt velge og vrake mellom veldig mange menn

Anonymkode: 652e0...ceb

Skrevet

Enig. Er du også opptatt av «markedsverdien» til dem du skal date?

Anonymkode: 12412...8f1

Ante ikke at det gikk an å bruke et slikt begrep om mennesker man har lyst til å bli bedre kjent med før han psykologen skrev om det.

• Liker 1
Skrevet
Anonym11223344 skrev (8 timer siden):

Markedsverdi er et ekkelt ord. Du finner helt sikkert en å bli glad i.

Både "kloakkpumpe" og "rotfylling" er også ekle ord. Hva så?

Nå er det virkeligheten de voksne diskuterer, ikke hvilke følelsesmessige reaksjoner du får av å høre bestemte ord.

Og markedsverdi er reelt, uansett hva du måtte "føle".

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kommer an på hva du sikter etter.

Prøver du å gå etter de aller kjekkeste barnløse karene under 30 vil du nok bare gå på den ene "knullet og dumpet"-smellen etter den andre, inntil du kalibrerer siktet ditt.

For de gutta kan nemlig få barnløse 25-åringer, og du spiller ikke lenger i den divisjonen.

Men ut fra det du beskriver kan du nok absolutt finne deg en bra kar som ikke er altfor mye eldre enn deg selv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn dater seriøst hva som helst.

I utgangspunktet vil en hvilken om helst kvinne, selv med null info, ha svært gode sjanser på datingmarkedet. 

Når du i tillegg bare lister opp positive eller nøytrale ting, så vil svaret selvfølgelig forbli: du har svært gode sjanser.

Du trodde vel ikke seriøst noe annet? 

Kanskje hvis du hadde turt å liste opp absolutt alt som er negativt ved deg selv i stedet, så ville det kanskje blitt en mer interessant diskusjon.

Anonymkode: 6d3b8...cb2

• Liker 1
Skrevet

Ut ifra beskrivelsen så høres du ut som et godt catch. Spørsmålet er vel heller hvor mange bra menn som fremdeles er tilgjengelige i slutten av 30-årene. De gode er tatt og skiller seg ikke. Du har to barn på deltid, og må nok regne med å finne en partner i lignende situasjon som er klar for "runde 2".

Anonymkode: 33a48...76b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...