Gå til innhold

Hva er min markedsverdi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. 

Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? 

Anonymkode: 64860...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du skal ha gode sjanser på datingmarkedet, men: forbered deg. KG er et dårlig sted å spørre om slikt, og du kommer til å få høre en del nedsettende.

Anonymkode: 3f290...4e0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Uten bilde er det umulig å si.

Men i og med at du er dame, og dersom du ser noenlunde normal ut, så kommer du nok til å drøssevis med henvendelser. 

Anonymkode: 62217...dd2

• Nyttig 1
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Det er vanskelig å svare på. Basert på beskrivelsen vil jeg anta du har en grei sjanse. 

Skrevet

Er du pen? Jeg har litt samme forutsetninger, bare noe høyere og veier litt mer, ett barn og eksen har mindre samvær. Men er ikke typisk pen, og da blir jeg valgt bort.  

Jeg har ikke nubbsjans på datingapper i hvert fall. 

Anonymkode: d1c8c...5f2

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe tull. Det er liksom ingen som vil ha deg på tinder? Eller mener du at du ikke får akkurat de du vil ha?

Jeg tror ikke på at du ikke får likes eller date med noen som helst

Anonymkode: 652e0...ceb

• Liker 5
Skrevet

Du høres ut som et catch! Men bygg litt selvtillitt så du ikke tror at internett og folk som ikke kjenner deg kan bedømme deg. Mye drittfolk på nettet som bare drar deg ned

Anonymkode: ee1ce...5d4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For noe tull. Det er liksom ingen som vil ha deg på tinder? Eller mener du at du ikke får akkurat de du vil ha?

Jeg tror ikke på at du ikke får likes eller date med noen som helst

Anonymkode: 652e0...ceb

Nei vel. Jeg holder meg unna de kjekke, de skjønner jeg at jeg ikke har sjans på. Prøver å like de som er lave og skallet, men de vil ikke ha meg de heller. Matchene blir fjernet, eller de bare lar være å svare når jeg tar kontakt. Det finnes alltid en penere dame der, som de heller prøver seg på. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du pen? Jeg har litt samme forutsetninger, bare noe høyere og veier litt mer, ett barn og eksen har mindre samvær. Men er ikke typisk pen, og da blir jeg valgt bort.  

Det er vanskelig å svare på om jeg er pen. Jeg tror jeg er sånn passe pen. Jeg er fornøyd med øynene, munnen og ørene. Lite rynker. Kanskje litt bred/markert ansiktsform/runde kinn, men det har de jeg har vært sammen betraktet som «søtt»…

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vanskelig å svare på om jeg er pen. Jeg tror jeg er sånn passe pen. Jeg er fornøyd med øynene, munnen og ørene. Lite rynker. Kanskje litt bred/markert ansiktsform/runde kinn, men det har de jeg har vært sammen betraktet som «søtt»…

TS

Du vet godt selv om du er pen eller ikke. 

Du er 37 år gammel. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser i allefall veldig pen ut på bilder, men det varierer litt hvor pen jeg føler meg i speilet. Tror jeg holder meg over snittet bra for min alder..

TS

Skrevet

Markedsverdi er et ekkelt ord. Du finner helt sikkert en å bli glad i.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet godt selv om du er pen eller ikke. 

Du er 37 år gammel. 

Hva har alder med det å gjøre?

Jeg har vært med samme mann i 15 år, så aner ikke hvilken sjans jeg har på markedet nå… 

dessuten har jeg alltid hatt lavt selvbilde, fordi jeg ble mobbet som barn. Derfor har alle som har likt meg, bare «prellet av» selvbildet mitt…

Skrevet

Vanskelig å si. 90% alt du lister opp er helt irrelevant. 

Det vi har å gå på er langt hår, timeglass-figur og  glad i sex. 

Basert på det lille her, vil jeg si du har veldig gode sjanser til å finne en mann på en av de lavere hyllene. Ok sjans på en mann på en av de øvre hyllene. 

Anonymkode: 86285...330

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei vel. Jeg holder meg unna de kjekke, de skjønner jeg at jeg ikke har sjans på. Prøver å like de som er lave og skallet, men de vil ikke ha meg de heller. Matchene blir fjernet, eller de bare lar være å svare når jeg tar kontakt. Det finnes alltid en penere dame der, som de heller prøver seg på. 

Ikke legg lista for lavt. Du vil ikke ha noen som er teite, slemme og stygge. Bruk heller litt mer tid på å finne rette fyren.

Anonymkode: daa83...bf1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dette må være troll… jeg er 49 og liten markedsverdi men lave skallede ??? Nei det gidder jeg ikke. Nå er det  en på 39 som liker meg. Han er nesten 2 m og løper hver dag jeg går turer men han har aldri gitt meg opp etter 2 år

du har for dårlig selvtillit

Anonymkode: 73a81...faf

• Liker 3
Skrevet

Høres da ut som du har god sjangs! :)  Men mye handler jo om utstråling og personlighet så egentlig umulig å si. Du kan være perfekt på papiret og ha alt på stell, men ha en mystifistisk utstråling som gjør at men vil skygge unna.

Men hvis du er såpass bra som du høres ut som så tror jeg heller det er du som blir å slite med å finne en mann som er bra nok for deg. Ikke motsatt.

Anonymkode: a09bf...042

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne, 37 år, mastergrad, fast jobb 100 % stilling, har 2 barn i grunnskolealder (50 % samvær, ryddig samarbeid med eks), eiger egen leilighet, 175 cm/64 kg, løper 5-10 km 3 ganger i uka, blid, utadvendt (men ikke brautende), får høre jeg er sjarmerende/flott/god humor, langt hår, timeglass-figur, kler meg fint, sminker meg og steller håret, positiv, glimt i øyet, egentyrlysten, glad i sex, omsorgsfull. 

Har vært singel i 2 år, har ikke vært klar for å date enda. Hvilket sjans tror dere jeg har? 

37 år og alenemor. Vil si nærmest null. Fortsatt mye høyere enn meg siden du er kvinne. 

Anonymkode: 21dc5...c6e

Skrevet

Nå blir det ramaskrik, men det er også spørsmål hvor bra du er i senga.

Om hun ikke suger og svelger er det dessverre ingen match for meg. Heldigvis gjør de fleste det.

m49

Anonymkode: 6c750...ff0

Skrevet

Må legge til at jeg selv er en kvinne på 34 og langt ifra like bra som du er. Jeg har lite på stell i livet mitt. Ustabil jobbsituasjon, eier ikke noe eget, treningen min er hipp som happ og jeg har kanskje en litt underlig personlighet også. Allikevel har jeg hatt massevis av interesserte menn etter meg siden jeg begynte å date. Og her snakker vi om kjekke, velutdannede, seriøse menn. Jeg tror jeg har en god ustråling? Har fått høre at de synes jeg utstråler mye varme og godhet. Det kan nok stemme, men føler ikke at det veier opp for alle mine mer snodige egenskaper. Så hvis jeg får det til på datingmarkedet så kommer ihvertfall du til å gjøre det!

Anonymkode: a09bf...042

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...