Gå til innhold

Har du pyntet hjemme?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, her er det ikke pyntet en ting. Pleier å gjøre slikt lille julaften, men siden vi skal ha julebord her helgen før jul så er det mulig at vi pynter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda :)

Men siden vi skal bort hele juleferien regner jeg med at jeg pynter litt tidligere enn vanlig,for å få litt følelse av jul her hjemme også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hengt opp lysende stjerneremser i vinduet på stua ( Ikea)

Ellers tente jeg utetreet på verandaen i stad.

Resten får komme nærmere jul. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sniker inn litt mer pynt for hver dag  :sjarmor:

Konsekvens:*sambo  :overrasket: : " Det er noe annerledes her, men jeg vet ikke hva"  :klø: *

:ler::ler::ler::ler:

Vi pynter alltid første søndag i advent. Synes det er litt stusselig å bare ha julepynten framme en uke.

Vi overpynter ikke da. Litt nisser og engler her og der, røde lys og krans på inngangsdørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er på reise mesteparten av desember, har jeg begynt å pynte litt. Har hengt opp gardiner og satt adventsstaker i vinduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å finne frem pynt ja..

Men først og fremst blir det mye lilla det går i..

Har hengt opp julegardig på kjøkken, og senere skal

stjerne med lys i opp og..

Nisser og sånnt dill kommer litt etter litt jo nærmere jul vi kommer

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger opp stjernene den 1. desember, men resten av pynten kommer ikke opp før lille julaften. Orker ikke å ha julepynt i hele desember, for da er jeg lei når julaften kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  Nei, har ikke tenkt på julepynt ennå en gang....det er november.

:ler:

Er så enig.

Men jeg har hengt opp adventsstjerna i vinduet, men tenner den ikke før i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasket leiligheten, hengt opp adventstjerne, satt frem adventsstake med lilla lys og lagt lilla løper på bordet jeg har adventsstaken på.

det viktigste var vaskinga... for det var ganske rotete :sjenert:

Murf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har absolutt ikke tenkt på å pynte til jul på lenge ennå, men det er jo første søndag i advent i morgen så da skal adventsstake, stjerner i vinduene og lilla duker og lys fram.

Julepynten får vente til juleuka, kan hende noe kommer fram lørdag-søndag før jul. Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har hengt opp adventsstjerna i vinduet, men tenner den ikke før i morgen.

Det der har jeg sett at mange av naboene mine har gjort og. Hva i all verden er poenget med det? Hvorfor ikke vente med å henge den opp til du skal tenne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pyntet til advent i dag, men selve julepyntinga får vente til dagen før lille julaften. Fire lilla lys er på plass i staken, Fabergé-egget har funnet sin plass i peishylla og trepyramiden står på sin faste plass på spisebordet.

*i rute*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, nå er adventspynten på plass. Gardiner, stjerner, staker, adventsnissen og -appelsinene. Kongerøkelsen sprer sin nydelige duft rundt i leiligheten og alt er egentlig bare velstand! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...