Gå til innhold

Ellen Aabol

S0lstraalen

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at hun griner, den Porcha har sunket 300000kr siden hun kjøpte den 🤣🤣🤣

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umami skrev (24 minutter siden):

Skjønner godt at hun griner, den Porcha har sunket 300000kr siden hun kjøpte den 🤣🤣🤣

Hun som skryter sånn av at hun er så god på økonomi og investeringer, og er så interessert i biler, burde jo ha visst det før hun kjøpte den. 

"Bensinbil er så dyrt" men ser på biler til 3 mill 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove så jeg trykket meg innpå noen snapkontoer. Så henne på CK og fikk litt "avsmak".. men si meg, er hun alltid så uregulert og all over the place? Er hun AuDHD'er, noen som vet? Hvordan har hun råd til å kjøpe biler i den prisklassen forøvrig? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (På 20.6.2024 den 7.36):

“Åh, rare vimsete meg som ikke vet hva jeg bruker penger på. Oj, se en fugl! Nå mer espresso før kvadrupeldate kommer»

🙄

Har ledd av denne kommentaren jevnlig i et døgn😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bydue skrev (På 24.6.2024 den 22.42):

Også all denne grininga over porschen sin da! Herregud i dag måtte jeg himle med øynene, er det virkelig mulig å sitte i en porsche å grine fordi du har biltrøbbel og det er dyrt med el-bil lader? også rett etter hun har snakket om å kjøpe ferrari🙄voks opp tenker nå jeg

Snowflakes viser sitt sanne jeg i sånne situasjoner 🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, refill said:

Jeg får ikke sove så jeg trykket meg innpå noen snapkontoer. Så henne på CK og fikk litt "avsmak".. men si meg, er hun alltid så uregulert og all over the place? Er hun AuDHD'er, noen som vet? Hvordan har hun råd til å kjøpe biler i den prisklassen forøvrig? 

Jeg tviler på at hun har autisme, men jeg ser mye ADHD i henne.

Faren hennes døde for et år siden, så hun har antageligvis arvet en del + fått utbetaling fra livsforsikring. Det kan ha vært noen millioner. Hun har derimot ikke flyttet til en bedre leilighet, så det er vel fortsatt begrenset.

Jeg antar Porschen har spist en stor brøkdel av formuen hennes.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AASASSLT FOR å dra det langt ut på snap, herregud bare ta på deg et forbaska sjal hvis det er det du vil ha på eller for den saks skyld begge deler😂IMG_1172.thumb.png.c03ce0767e91224410e94974536f96f5.png

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellen vil egentlig kjøpe en Ferrari, men Ferrari er ikke en vinterbil og kan synke mye i verdi hvis den kjøres på vinterføre, så derfor venter hun til april/mai med å kjøpe Ferrari. Men det haster å bytte ut den elektriske Porschen, så da kjøper hun en Porsche 911 for å kjøre i mellomtiden.

Unnskyld meg, men WHAT!?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eydieychdi skrev (5 timer siden):

Ellen vil egentlig kjøpe en Ferrari, men Ferrari er ikke en vinterbil og kan synke mye i verdi hvis den kjøres på vinterføre, så derfor venter hun til april/mai med å kjøpe Ferrari. Men det haster å bytte ut den elektriske Porschen, så da kjøper hun en Porsche 911 for å kjøre i mellomtiden.

Unnskyld meg, men WHAT!?

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så glorete å kjøre sportsbil. Man sier jo at det fungerer som en «penisforlenger» for menn, altså at det er et desperat forsøk på å øke sin sosiale valuta for å kompensere for fysiske tilkortkommenheter. I likestillingens navn må det vel også fungere likt andre veien, altså at kvinner som Ellen kjøper seg flashy biler for å kompensere for små pupper? Fremstår uansett veldig lite gjennomtenkt all den tid hun klager på at hurtiglading til noen skarve tusenlapper er så himla dyrt og grusomt å betale for. Hvis dét er mye penger/dyrt hva søren skal hun med biler i millionklassen? Nei, hun er en merkelig dame. Kler seg som ei gammel tante, anstrenger seg tydelig for å bli oppfattet som ei også, men har samtidig en haug av nykker som tilsier en mental alder på 12, fremstår kronisk stressa og hyperaktiv samtidig som hun bare må understreke (kremt overkompenserer) hvor kul hun er som bare elsker å dra på date med nye folk, ler overdrevent av alt og ingenting, men kan plutselig snu om og bli fly forbanna og klikke av småting som dårlig utvask av leilighet eller problemer med lading. Én ting er å miste besinnelsen av småting, det tror jeg alle tidvis kan kjenne seg igjen i, men å filme seg selv rante om det, redigere det, se igjennom videoen og deretter publisere det på bedriftskanalen sin - det er dét jeg stusser mest på. Som arbeidsgiver/oppdragsgiver hadde jeg reagert på slik oppførsel da det signaliserer dårlige evner til selvregulering, selvinnsikt, situasjonsforståelse, impulskontroll og dømmekraft.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke følger henne, legger annonse-merkinga seg beleielig under «knapp» Add+

Redigert: Ikke på alle da. Det er bra. Men sett slikt hos flere, at det kan bli litt skjult i høyre hjørne.

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AntiBullshit said:

det signaliserer dårlige evner til selvregulering

Den enkleste måten å forstå ADHD på, er å se på ADHD som nedsatt/dårligere evne til selvregulering. Det er interessant at andre ser denne problematikken i Ellen også!

Jeg fikk ikke med meg at hun klaget på prisen for hurtiglading. Det hjelper jo ikke økonomien å bytte til til en 911 da den er enda dyrere i drift!

Det hun burde grine over er verditapet hun pådrar seg. Et verditap på 250000kr over et år er nesten 700kr dagen. Det er et tap du har bare for å eie en bil!

Selvfølgelig helt ubetydelig hvis du har en investert formue på 20+ millioner, men det ser jeg ikke for meg at Ellen har…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt råd hadde jeg nok kjøpt meg en "penisforlenger" selv. Titsa mine er mer enn stor nok de, men det finnes folk som bare synes bil er gøy og 😂🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare overskriften " det er slutt" på snap.. hva handlet det om ? Han hun datet litt ? Hun har vært så dramatisk u det siste 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (3 timer siden):

Så bare overskriften " det er slutt" på snap.. hva handlet det om ? Han hun datet litt ? Hun har vært så dramatisk u det siste 😅

Kvadruppel-date som fikk nok av espresso?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har fått kritikk nå, av mammasom16. På at hun er dommer i et eller annet matprogram og med i camp kulinaris. Men lager pestosnurrer med billigste pizzadeigen på butikken. 
:popcorn:

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (8 timer siden):

Hun sa på snap at hun ikke hadde nok følelser og valgte å avslutte det. Ja, hun har begynt med voldsomme clickbates 

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Hun har fått kritikk nå, av mammasom16. På at hun er dommer i et eller annet matprogram og med i camp kulinaris. Men lager pestosnurrer med billigste pizzadeigen på butikken. 
:popcorn:

Hun er jo ikke akkurat noen superkokk. Har ofte brukt andre sine oppskrifter som jeg har sett. Noen ganger har hun vel klart å mikse sammen en egen oppskrift etter 100 forsøk (og det nok helt vanlig å bruke noen forsøk på å få til en ny oppskrift altså), men likevel. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eydieychdi skrev (På 30.6.2024 den 14.32):

Den enkleste måten å forstå ADHD på, er å se på ADHD som nedsatt/dårligere evne til selvregulering. Det er interessant at andre ser denne problematikken i Ellen også!

Jeg fikk ikke med meg at hun klaget på prisen for hurtiglading. Det hjelper jo ikke økonomien å bytte til til en 911 da den er enda dyrere i drift!

Det hun burde grine over er verditapet hun pådrar seg. Et verditap på 250000kr over et år er nesten 700kr dagen. Det er et tap du har bare for å eie en bil!

Selvfølgelig helt ubetydelig hvis du har en investert formue på 20+ millioner, men det ser jeg ikke for meg at Ellen har…

Jeg har ADHD, og kjente meg veldig godt igjen i situasjonen i alle fall. 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ncih skrev (På 28.6.2024 den 1.32):

AASASSLT FOR å dra det langt ut på snap, herregud bare ta på deg et forbaska sjal hvis det er det du vil ha på eller for den saks skyld begge deler😂IMG_1172.thumb.png.c03ce0767e91224410e94974536f96f5.png

Det der minner veldig om adhd måten å tenke på syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...